Ha kinyílnak a rózsák 7/1.
Ha kinyílnak a rózsák…7/1

A reggeli Nap sugarai melegen simogatták duzzadt szemhéját. Nem volt kedve kinyitni a szemét, mert eszébe jutott a tegnap.
Már egy éve jártak, s mindig azt mondta neki.
-Drágám én nőtlen vagyok, ugye nem akarod, hogy feladjam a függetlenségem?
Elfogadta ilyennek, mert tiszta szívből szerette. Péter tegnap otthon felejtette a telefonját,
alig elment megszólalt.
Felvette és egy női hang szólt bele.
-Drágám, hoznál egy csomag pelenkát és törlőkendőt a gyerekünknek?
Megszólalni sem tudott, csak kinyomta a telefont.
Egésznap csak ez járt a fejébe… becsapott… becsapott… a szemét!
Délutánra összepakolta Péter cuccait, s várta, hogy megjöjjön, addigra kellőképpen felidegesítette magát.
Meg is érkezett délután 16 órára, s be akart jönni, de az ajtót bezárta, s e helyett kinyitotta az ablakot és kidobta a koffert az ablakon.
Elégtétellel töltötte el, hogy Péter csak áll és nézi, hogy hullik szét a bőrönd tartalma, repülnek a gatyák a trikók, ingek. Csak ennyit mondott:
-Ne, ne csináld!…
-Mi van veled?
Ő meg kiabált kifelé, menj a feleségedhez és a porontyodhoz, szemét hazug!
-Többé ne is lássalak!
Végre rájött, hogy miről van szó, csak szedegette a cuccát, és amikor bepakolta a bőröndbe szó nélkül elment.
Ilona meg összetörve, álomba sírta magát.
-Milyen jótékony ez a napsugár, simogat, és jól esik, de fel kell kelnie, mert ma a főnöke behívatta, hogy reggel 8-ra legyen az irodájába.
Nagy nehezen kikászálódott az ágyból és elment megnyitni a fürdővíz csapját, mert rendbe kellett szednie magát.
Jó sok habfürdőt tett bele, s elment kikészíteni a ruháját…
Mire visszament, mint „Az estély habfürővel című filmben” úszott minden a habban, alig talált a fürdőkádhoz
De most ez sem érdekelte, igyekezett fürdeni, mert a főnöke nem tűrte a késést.
Már évek óta dolgozott ebben a kertészetben kertészmérnökként, szerette, mert örömét lelte benne.
A virágok színes kavalkádja, finom illata minden érzékiségét felbujtotta.
Szeretett itt dolgozni, megvalósíthatta önmagát.
Kiszállt a kádból és megnézte magát a hosszú tükörben.
Tetszett, amit látott, arányos alak, nagy feszes mellek a férfiak sem az arcát nézték meg először. Arca arányos, nagy barna szem és sötét barna haj, mely a válláig ért.
Gyorsan letörölte gyöngyöző bőrét és felvette halványzöld ruháját, mely jól kiadta alakjának szépségét. A sírás nyomai sem látszottak, üde és friss volt, mint egy hajnali virág.

Folyt köv.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=8454