Ha kinyílnak a rózsák 7/2.
Ha kinyílnak a rózsák 7/2.

Reggel mire beért a főnök már ott volt, soha nem tudta megelőzni egy beosztottja sem.
Nagydarab ősz ember volt, a jó indulat sugárzott belőle, de a késést nem tűrte.
Így hát egyenesen hozzá sietett Ilona.
-Jó reggelt Főnök!-Köszöntötte.
-Jó reggelt!-Kérem, foglaljon helyet, s jólesően jártatta szemét a csinos nőn, akinek megadta az Isten azt, ami a férfiak álma, a hatalmas melleket.
-Kedves Ilona!-Szeretném, ha elmenne Bojtár úrék kertészetébe pár napra, mert vannak olyan különleges virágaik, amiket szeretnék én is meghonosítani. Kérem, legyen ebben segítségemre..
Gondolok én a kínai végzetfára (Clerodendrum trichotomum), Tűzpiros Hibiscus(Hibiscus coccinea,) Foliolosa, és a Papa Meilland Bódító illatú, bársonyos sötétbordó virágú, elegáns rózsára..
Ilonát örömmel töltötte most el, hogy ilyen feladatra kérte a főnöke, hiszen legalább felejt, nem kell a lakásban szomorkodnia, és megismerheti ezeket a különleges virágokat és Bojtár Pált is akiről már annyi jót hallott főnökétől.
-Így azonnal igent mondott, még arra is, hogy holnap korán kellene indulnia, mert Bojtár úr kijön elébe az állomásra, és később nem lesz ideje.
Egésznap örömmel dolgozott és eszébe sem jutott a szakítása, csak akkor, amikor a házához ért újra elöntötte a fájdalom.
Rájött, hogy egésznap nem evett semmit, így bekukkantott a hűtőbe van-e ehető benne
Talált egy kis kolbászdarabot, tojást és sütött magának kolbászos rántottát.
Miután jól lakott, elkezdett csomagolni, mert akkor reggel korán kell felkelnie.
Tett be magának farmert, blúzokat egy-két könnyű ruhát s munkacipőt is.
Berakta szépítőszereit, hiszen soha nem tudhatja az ember kivel, hozza össze a sors, és jól akart kinézni a kertészet tulajdonosa előtt is, hiszen most találkoznak először.
Lezuhanyozott, belebújt szexi hálóingébe, elővette kedvenc regényét és átadta magát az olvasás örömének.

Folyt köv.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=8456