Vereske mese
Vereske, meg kerek rengeteg rettegett egyede


Egyszer ment Vereske egy kerek rengetegben, mert kedves hetvenes ember melyet szeretett betegen hevert egy helyen. Keze emelt egy szerkezetet melyben rengeteg eledel lett elhelyezve. Ment egyenesen e jelzett helyre, de elejbe penderedet kerek rengeteg rettegett egyede. Eme kerek rengeteg rettegett egyede kedvesen megfejtette, merre megy Vereske. Kerek rengeteg rettegett egyede sebesen eme jelzett helyre ment, s e helyen lelt beteg hetvenes embert megette. Felvette beteg hetvenes embernek szerkesztett dreszt, s helyette fekhelyre helyezkedett.
Vereske megjelent eme helyen, s meglepetten leste szeretet hetvenes embert.
Csevejt kezdet vele.
- Te kedves hetvenes beteg ember, meglep szemed mellyel engem lesel, mely kerek, s termetes.
- Ezzel lesve remek nekem, kedves gyermekem gyermeke. - Felelte kerek rengeteg rettegett egyede.

De Vereske nem fejezte be.
- Te kedves hetvenes beteg ember engem meglep egy szerved termete, mellyel veszed zengzetemet.
- Kedves gyermekem gyermeke, ezzel remek nekem zengzetedet vennem. - Felelte kerek rengeteg rettegett egyede.

De Vereske ezzel sem fejezte be.
- Te kedves hetvenes beteg ember engem meglep egy szerved mellyel eledeledet nyeled le. - Kedves gyermekem gyermeke, ezzel eszlek meg. - Ezzel lenyelte teljes Veresketestet.
Ezt befejezve elszenderedett.

Erre ment egy ember fegyverrel felszerelkezve. Bement eme jelzett helyre melyben szeretett hetvenes ember leledzett. De helyette egy elszenderedett kerek rengeteg rettegett egyedet lelt. Kerek rengeteg rettegett egyednek belseje neszeket engedett fel, mely szeretett hetvenes embernek lehetett zengzete. Egy hegyes fegyverrel felmetszette kerek rengeteg rettegett egyedet, s benne meg lelte szeretett hetvenes embert, meg Vereske testet. Eme emberek helyett, kerek rengeteg rettegett egyedbe bele helyezett rengeteg nehezen emelt kerek testeket, s hegyes szerkezettel befedte kerek rengeteg rettegett egyed testet.
Eme tettet befejezve elmentek, egy fegyveres ember, szeretett hetvenes ember, s Vereske.

Egyszer kerek rengeteg rettegett egyede felkelt, s mert belezete elnehezedett, s mert teste nedvekre vetemedett, elment nedvet keresve, melyet lenyelhet.
Lelt egy csermelyt melyben remek nedv kerengett. Letelepedett csermely mellett, s nyelte, nyelte rengeteg nedvet. Belseje teljesen megtelt, s bele esett eme csermelybe, melynek nedve elnyelte kerek rengeteg rettegett egyed eleven testet, s lett helyette elmerevedett nem eleven kerek rengeteg rettegett egyede.
Vereske meg szeretett hetvenes ember jeles helyre penderedett s egy kellemes zene mellett ellejtettek egy fergeteges szteppet.


Ez egy eszement mese melyet szerkesztett egy ember melynek neve ML.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=9479