winner-naiva: 5 éves a Fullextra portál
5 éves a Fullextra portál

Így jöttünk, láttunk, itt maradtunk

Zsuzsi: Beregisztráltál?

Laci: Igen

Zsuzsi: De, azt mondtad, nem fogsz.

Laci: Igen, de meggondoltam magam. Végül is mit veszíthetek?

Zsuzsi: Te tudod. Az a lökött pasi hívott oda igaz?

Laci: Nem olyan lökött, csak te nem csíped. Vannak ott lököttebbek is.

Zsuzsi: …és milyen a portál?

Laci: Furcsa, nagy, rengeteg minden van. Zsuzsi: Mi az a rengeteg minden?

Laci: Négy helyen publikálhatsz. Van versverseny, meg egy kritikai rovat. Meg blog, egy csomó érdekes fórum, hangos versek.

Zsuzsi: Ez jól hangzik.

Laci: Nézd meg.

Zsuzsi: Majd meglátom.

----------------------------

Laci: Megnézted?

Zsuzsi: Meg.

Laci: És?

Zsuzsi: Tényleg jó.

Laci: Ez most mit jelent?

Zsuzsi: Azt jelenti, hogy regisztráltam.

Laci: Nem mondod.

Zsuzsi: De mondom.

Laci: Komolyan?

Zsuzsi: A legkomolyabban.

Laci: És?

Zsuzsi: Egyenlőre megijedtem, nem igazodok ki semmin. Óriási ez a portál, és rengeteg olvasnivaló van… Gyönyörűséges írások, érdekes cikkek. Nem is értem mit keresek én itt? Nem merem feltenni a verseimet sem…

Laci: Nem baj, megszokod és megszereted.

Zsuzsi: Na, az odébb van.

-------------------------

Zsuzsi: Elmentél a találkozóra?

Laci: El.

Zsuzsi: … és, milyen volt? Mesélj! Úgy kell minden szót harapófogóval kihúzni belőled.

Laci: Nagyon aranyosak voltak, és ugyan olyan emberek, mint, te vagy én.

Zsuzsi: Ez mit jelent?

Laci: Ez, azt jelenti, amit mondtam.

Zsuzsi: Felolvastál valamit?

Laci: Igen!

Zsuzsi: Mit olvastál mond már. Tényleg mindent úgy kell kihúzni belőled.

Laci: Egy novellát és a Vereskét.

Zsuzsi: Te nem vagy normális. Felolvastad az eszperente Piroska és a farkast?

Laci: Igen.

Zsuzsi: Nem bakiztál?

Laci: Dehogynem. Mást se csináltam, de nem volt baj. Nevettek, de nem úgy.

Zsuzsi: Nem úgy? Hát hogyan?

Laci: Ez a nevetés nem volt bántó. Benne volt a nevetésükben, hogy ez a pasi nem normális, hogy eszperentében megírt Piroska és a farkast olvas, és mégsem volt bántó.

Zsuzsi: Elmész máskor is?

Laci: Azt hiszem igen. Eljöhetnél te is.

Zsuzsi: Na, még csak az kéne. Tudod milyen izgulós vagyok… Meg se tudnék mukkanni.

Laci: Sajnálhatod, ha nem jössz. Tudom, hogy csudára tetszene.

--------------------------

Zsuzsi: Na, voltál?

Laci: Igen!

Zsuzsi: És?

Laci: És megint jól éreztem magam. Bár most kevesebben voltak, de atmoszférája volt az egész délutánnak.

Zsuzsi: Mikor lesz a következő.

Laci: Egy hónap múlva.

Zsuzsi: Mit gondolsz, elmenjek?

Laci: Azt gondolom, hogy buta, vagy ha nem jössz el.

Zsuzsi: Jó, de nem olvasok fel semmit.

Laci: Velem se?

Zsuzsi: Veled pláne nem.

-------------------------

Zsuzsi: Figyelj, én nem akarok felolvasni. Itt rengetegen vannak! Főleg nem ezt. Nagyon jó ez az írás, de nem akarom. Remeg a hangom, remeg a kezem, soha nem olvastam fel még saját művemet! Mindenki rajtunk nevetne.

Laci: Tudom. Az a cél.

Zsuzsi: Nem, nem és nem!

Laci: Miért nem? Egy komoly érvet mond.

Zsuzsi: Csak.

---------------------------

Zsuzsi: Szuper volt. …. És láttad, hogy tetszett mindenkinek. Nevettek, de tényleg nem úgy. Olyan mintha régről ismerném őket.

Laci: Mondtam te szamár.

Zsuzsi: Mondtad-mondtad. Más azt mondani és más érezni.

Laci: Tudom, de én már éreztem is, azért mondtam.

Zsuzsi: Ugye máskor is csinálunk ilyen duettet?

Laci: Mertem remélni, hogy ezt mondod.

-----------------------------------

Zsuzsi: Laciiiiiiii!!! Gratulálok, megnyerted a prózaversenyt! Jaj, úgy örülök, a honlapodon is gratuláltam! Megérdemelted! Végre igazi winner lettél!

-------------------------------------

Zsuzsi: Na, végre! Már nagyon vártalak. Képzeld megnyertem a versversenyt.

Laci: Komolyan? Gratulálok.

Zsuzsi: Köszönöm. Te én olyan boldog vagyok. Ugyanakkor halálra rémültem, hogy a főoldalra kerülök! Most látom, csak mennyi hiba van a versemben! Nem is jó! A többi sokkal jobb! Amikor múltkor te nyertél a próza versenyben annak is örültem, de ez most más. Olyan, de olyan boldog vagyok. Most mi van?

Laci: Semmi, csak mosolygok.

Zsuzsi: Miért?

Laci: Mert aranyos vagy. Eszembe jutott, hogy nem akartál regisztrálni.

Zsuzsi: (szó nélkül kidugja a nyelvét).

-------------------------

Zsuzsi: Mi? Hogy gondolod, hogy nem jössz el a talira?

Laci: De értsd meg dolgom van.

Zsuzsi: Tedd át máskorra.

Laci: Máskor is dolgom van.

Zsuzsi: Old meg. Nem gondolod most, hogy mikor mindenki azt kérdezi mit fogunk előadni, nem megyünk el.

-----------------------

Zsuzsi: Na, végre, hogy jöttél, engedd meg, hogy elsőnek gratuláljak.

Laci: Mihez?

Zsuzsi: Megnyerted a rádiójáték versenyt.

Laci: Nem mondod?

Zsuzsi: De mondom.

Laci: Döme bácsi létrájával kell bemászni az Origó rádióba. Pffff. Ez nem semmi.

-----------------------

Laci: Szia.

Zsuzsi: Szia, mi van? Mit vigyorogsz?

Laci: Beszéltem az Annával. Megkérdezte vállalnánk-e az adminisztrátorságot.

Zsuzsi: Gratulálok, vállald el.

Laci: Szamár, nem csak én, azt akarja, hogy mindketten adminisztrátorok legyünk.

Zsuzsi: Én? Na, nem. Ott bénáznék: még csak az kellene. A gondolatától is megijedtem, nem igazodnék ki semmin. És egyáltalán? Mit keresek én ott??? Mit nevetsz. Most mond meg, mit nevetsz?

Laci: Ezt mondtad mikor regisztráltál. Szóról szóra.

----------------------------

Zsuzsi: Tetszik ez az alkotó tábor ötlete. Lehetne valami játékos vetélkedőt, vagy kvízt szervezni,tábortűzzel, műveltségi vetélkedőt…és… és ragaszkodom a versversenyhez is! A nélkül, nincs alkotótábor! (Annyira, hogy nekem is) Van egy csomó ötletem…

Laci: Neked?

Zsuzsi: Nekem hát. Adminisztrátor vagyok, bocsánat vagyunk. Nekünk kell segíteni. Anna joggal el is várja.

Laci: Jó-jó, le ne nyeljél.

Zsuzsi: Nem nyellek le, csak szeretném, ha mozgósítanád szürkeállományodat.

Laci: Azt mondtad csináljunk vetélkedők. Kvízt is?

Zsuzsi: Persze, hogy azt is. A Fullon is mi csináljuk, nem?

Laci: De-de.

Zsuzsi: Most miért nézel úgy, talán bizony nem segítettem?

Laci: Dehogynem. Néhányon most is azt keresik a google-ban, mi az a delixia-potemixa. Helocobacter pylory, meg a celeba-mixtura.

-------------------

Laci: Tudom, mit akarsz mondani.

Zsuzsi: Na, mit?

Laci: …hogy csináljunk egy műsorszámot az 5 éves fulltalira.

Zsuzsi: …hmmm. Tényleg ezt akartam mondani. Van valami ötleted?

Laci: Azt gondoltam meséljük el, hogy kezdtük a fullon és egyáltalán milyen itt nekünk.

Zsuzsi: De hiszen én is ezt gondoltam. Sőt mondtam is neked.

Laci: Tudom, és én meg is írtam.

Zsuzsi: Komolyan? Na muti. Muti már. ÁÁÁÁ nem, ez nem jó. Illetve nem tudom. Na, majd kicsit itt-ott átírom. Azt mond, mikor kezdjük próbálni?

Laci: Hiszen minden este próbáljuk.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=9514