[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 57
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 57


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


A mazsolázóba 4 szintre lehet beküldeni olyan írásokat, amelyekre véleményt, kritikát vár az alkotója.
Ezek a szintek nem az írások minőségéhez kötődnek, hanem a várt kritika, észrevétel jellegéhez.
Véleményalkotás, észrevétel, kritika küldése esetén feltétlenűl vedd figyelembe, hogy az írás melyik kategórában van elhelyezve.
A bátortalan: valószínűleg nehezen viseli a kritikát, esetleg még soha nem szembesült vele.
Kezdő: Már találkozott a kritikával, de csak a segítő észreveteleket várja a műveihez, tehát alternatív javaslat, példák nélküli kritikára nem tart igényt.
A haladó: már tudja, hogy mi a kritika, és értékén képes kezelni minden véleményt.
Aknamező: Itt a kritizáló is legyen óvatos, mert a kritizált itt esetleg keményen visszabeszél.

A mazsolázó jelenleg a tagok kritikájára vár, nincs külön kritikus a tevékenységhez ... a szinteknek megfelelő véleményt, elemzést a beküldött művekre bárki adhat


[ Mű beküldése a mazsolázóba ][ Mazsolázó listázó ][ Mazsolázó archivum ]
Aknamező
Aknamező · Összes írás: 118 · Összes olvasás: 124282
Tartalomjegyzék:

Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Nem várt üzenet (winner)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Egymáskeresés (aphrodite)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Magyar birka balladája (Peth)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: rímek sárga falra (andrass)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Te vagy (andrass)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Kivert kutya karácsonya (Peth)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Belépő (Nanti)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Apokalipszis (andrass)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Mennyből az angyal (Casablanca)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: nem hittem... (andrass)
Legfrissebb írás:

Nem várt üzenet
Beküldő: winner
2009-04-10 17:34:44

-


Bátortalan
Bátortalan · Összes írás: 11 · Összes olvasás: 23419
Tartalomjegyzék:

Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: A Jégkirálynő imája (Kata01)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Őszi séta (paletta)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Szerelmes akarok lenni... (Tidus89)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Fekete lélek (Tidus89)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Üzenet az Égieknek ()
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Lobogjatok... (tokio170)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Tények tükrében bizonytalan (persecuted)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Leonard (Csilike)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Villanásnyi mosoly az ablakon... (persecuted)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: A vihar I. rész (csincsi)
Legfrissebb írás:

A Jégkirálynő imája
Beküldő: Kata01
2008-12-18 22:34:55

...


Haladó
Haladó · Összes írás: 142 · Összes olvasás: 143152
Tartalomjegyzék:

Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Ezüst sirályok (alberth)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Vontatottság (öreg-haiku) (aphrodite)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Március tizenötödike (alberth)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Fehér izzás (molnarpeter)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Olyan jó lenne... (Kondrakati)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: megzavartalak (andrass)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Találkozás, veled (Casablanca)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Üzenet (zsolami)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Paysage du seau (sbpaul)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Tévúton a vég felé... (zsolami)
Legfrissebb írás:

Ezüst sirályok
Beküldő: alberth
2009-04-06 20:55:37

Szálljatok sirályok, szabad, kék egünkön,



Kezdő
Kezdő · Összes írás: 32 · Összes olvasás: 37575
Tartalomjegyzék:

Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Tél herceg és nyár arája (ekome)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Hiányod (ekome)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Árnyékom (matasicsi)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Az ígéret földje (Nanti)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Á-lom (gardner)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: A képzelet játéka (Minilany)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Csend (Kondrakati)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Édesanyámnak (Alinka)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Szerencsés pillanat (kormi)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Zsófi az állatkertben (csincsi)
Legfrissebb írás:

Tél herceg és nyár arája
Beküldő: ekome
2009-05-15 08:30:32

/./


Régi próza beküldések (leállítva)
Régi próza beküldések (leállítva) · Összes írás: 201 · Összes olvasás: 164628
Tartalomjegyzék:

Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Gondolatok a középkorról II.-A feudlizmus (Faun)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Mű-kedvelőknek (B_u_b_i)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Anyák napjára (szerzs2)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Piókás Mámi (bogumil)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Pipás Pista (bogumil)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Tungúzka (bogumil)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Végzetes nászéjszaka (bogumil)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Vérnősző Báthory Erzsébet (bogumil)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Karácsonyi ajándék (winner)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Próza: Pernyeszennyezettke (winner)
Legfrissebb írás:

Gondolatok a középkorról II.-A feudlizmus
Beküldő: Faun
2006-07-11 15:02:10

A középkor hármas rétegzettségű:

1. A szerzetes imája
2. A lovag kardja
3. A jobbágy munkája
tartja fenn a társadalmat
(A sorrend kötött és és nagyon fontos!)


Régi vers beküldések (leállítva)
Régi vers beküldések (leállítva) · Összes írás: 299 · Összes olvasás: 184082
Tartalomjegyzék:

Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Fájdalmas lecke (angelrose)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Írok neked (angelrose)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: pillanata (csitesz)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Üres a kalitka (Eroica)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Léghajóval a Balaton fölött.... (paletta)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: A lomha alkonyat (halota)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Surran a májusi napfény.... (paletta)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: A hazug - kigyó (szerzs2)
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Papírlapok ()
Olvasd el ezt a művetNyomtatható verzióTovábbküldés E-mailben  Vers: Duzzogó ()
Legfrissebb írás:

Fájdalmas lecke
Beküldő: angelrose
2006-08-03 09:09:48

Nem tudom miért hagytál el.
Miért kiért dobtál el.
Lelkem szívem törted össze,
megmutattad mi a lecke.
Többé te nem csapsz be engem!


Topics2 ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds