Category: Besorolás nélkül
Review Title: Árkon-bokron


Sajnos a munkámból adódóan napi 4-5 órát kell autóznom javarészt városi körülmények kö-zött. Ilyenkor rádiózom, és figyelek. Figyelem a körülöttem haladókat. Igen nem nyelvbotlás, mert a ma már ne lepődjön meg senki, ha egy kertvárosi lámpa előtt várakozva nemcsak egy kerékpáros, vagy egy motoros kerül a jobb oldali tükréhez életveszélyes közelségbe. A napokban meglepetten vettem tudomást arról, hogy a hátam mögött hosszabb ideje türel-metlenkedő felsőosztályos terepjáró tulajdonosa somogybabodi emlékeit felelevenítve gázolt át néhány téli álmát alvó bokron csak azért, hogy néhány másodperccel hamarabb kanyarod-hasson rá az áhított útszakaszra. Ilyenkor úgy megkérdezném a tisztelt vezető urat, hogy hova a búbánatba siet ennyire? Mi az a rendkívül fontos dolog, ami perceken múlhat? Amennyiben ilyen sietős, akkor miért nem indul úgy el, hogy ne kelljen kapkodva, mások testi épségét veszélybe sodorni? Miért formáljuk saját szánk ízére a szabályokat? Miért gondoljuk magunkról, hogy tévedhe-tetlenek, és sérthetetlenek vagyunk? Szeretném minden közlekedőnek felhívni a figyelmét arra a nem elhanyagolható tényre, hogy az esetek legnagyobb részében a vétlen sérül meg, kerül kórházba, jár hosszadalmas kezelé-sekre. A vétlen családja szembesül a tragédiával, él át végtelenül hosszúnak tűnő operációkat, aggodalmas napokat, hónapokat. Mi meg szenvedünk a kórházban. Kínlódunk testileg és lel-kileg egyaránt. A vétkes, pedig ebből mit sem érez. Talán fel sem fogja egy szombati buli után mit csinált. Villantsunk a haverok előtt a fater kocsijával! Hú de megy! - … de Géza meg is tudsz vele állni? Egész kis könyvtárt népesíthetnék be, ha papírra vetném az élményeimet. Néhánynak azért már adtam címet. A vétkes konténerszállító vasrúddal fenyegeti a vétlen Marutist. (krimi) Kamikaze taxisok a forgalommal szemben.(akció) Hogyan parkoljuk le kocsinkat három autó helyére?(ismeretterjesztő) KRESZ, ahogy én látom. (nekünk dráma, neki vígjáték)
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1159