Category: Vers
Review Title: Elvetélt szerelem


S mint szégyenben égő leányanya - kire mindenki más büszke volna - frissen született gyermekét folytja vödörbe, kútba, majd rejti újságpapírba, kukába. Úgy rejtem én is ‘mosolyba’ e kéretlen késői újszülöttet, e frissen szült tébolyt, és küldeném egy más világra, mert Neked nem kell ilyen árva. Belefojtom bánatom majd sok-sok riherongyba. Kinek szeme, kinek haja, kinek teste lesz majd olyan tán mint tiéd. Odahazudlak minden ölelésbe minden csókba minden szeretkezésbe, szüntelen keresem náluk gyönyörtől felszakadó sóhajod, aztán mindezért fizetve mindettől megundorodva, kétségbeesve rátámadok majd gyenge önmagamra. Kiűzlek álmaimból ki a rideg valóra. Tudd meg Te ‘bennemszületett’ miért sir e keserű óda. Milyen ha ellökik kéregtő kezed, s az kinek nyújtod csak furcsán nézeget s utálkozva elsiet AZ kiért feszült meg töviskoszorúba szorított lelked. Te most csak mosolyogsz ezen. Én hiszem erősen bár ne úgy legyen hogy majd egyszer mikor már nem lehet, mikor már mondanád de nincs kinek olvasva verseim kinek büszke múzsája vagy bánni fogod, hogy nem élhetted át a bennük rejlő varázslatot. Ki írta nem lesz ott veled, hogy felitassa szerelmével a keserű könnyeket.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1193