Category: Vers
Review Title: Éjjelenként


A sötétség , nagyon sokszor , a legjobb tanácsadó nappali életünkre és valóban szókimondó kritikájával , elszigetelvén a környezettől , elvárt lehetőséget mutat az élettől . Alvás közben , amikor csak mi vagyunk önmagunkkal , vitába szállunk aznapi tapasztalatainkkal . Kibővítik - sokszor – más megoldások sokasága , ami nem más , mint agyunk alfa szintű tanácsa . Így , halasszuk a megoldást bonyolult kérdésekben , hogy „alszom egyet rá és csak azután határozok”. Ezáltal , sikerül magunkra találni mindenben , mivel megálmodva jönnek a helyes megoldások . A sötétség leple alatt , sokszor ránk száll a magány , amelytől alvással szabadulunk meg igazán . Álmainkban újra átéljük eddigi életünket , s magányunk helyett megleljük régi ismerőseinket . E nélkül , minden egyhangú lenne az életünkben , s nem vizsgálhatnánk a történteket az agyunk tükrében . Szegényebbeké válnánk a megoldások tekintetében , így életünk színezete foszlana a semmibe . Az éjszakák váltakozása nagyon is jó dolog , mert az emberek csak így lesznek igazán boldogok : a nappali élet sikertelenségét feledve , az alvás alatt csak a sikerekre emlékezve .
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1246