Category: Vers
Review Title: Születésnapi köszöntő


Volt ----- Lesz , ennyi és nem több. Ha megállunk egy pillanatra számot vetni, vissza és előre nézni, nincs jelen, két idő van : Volt --- Lesz ennyi és nem több. A múlt szürke árnyait az emlék homályából idézni vajon érdemes-e behegedett sebek, felejtett harcok vereségei keserű pillanatok könnyei halott szerelmek kínjai mind - mind múlt árnyai már kár vele kedvet rontani. Nézni s emlékként idézni a napsugarat kell. A győzelmeket a derűt a szép perceket, a beteljesült szerelmeket, a sok boldog pillanatot, mely most évekké olvadva össze most mind itt tolong hogy köszöntse a születésnapod. Jelent idézni úgy kell mint múlt eredményét, melyet a ma hordoz magába. A láncolt folyamat így egész. Belőle kiragadni eseményt „ mi lett volna ha......" ez nem dialektikus. Az indulással az érkezést összevetni így kell, s közte ott van mindaz mi volt, s meghatározza a lesz folyamatát. Élt éveid a múlté már jutni honnan s hová a terv az álom hogyan sikerült s mi lett végül a valóság sikerült-e mindig EMBER -nek maradni, olyanok között is kik ösztönlényként élnek, hol a becsület nem számit erénynek. Megtettél-e mindent barátaidért amit megtehettél értük. Tudtál-e szerelmet adni önzetlenül, szívedből tisztán és egyszerűen. Megtaláltad-e cselekedeteidben önmagad s a tükörbe egyedűlnézve visszamosolyog-e rád egy ismerős arc? Hagytál-e már „nyomot" magad után a végtelenben hány ember őrzi féltve a Tőled kapott álmot ? A bajban hány embernek nyújtottál kezet és vajon hányan lennének kik utolsó falatjukat is boldogan osztanák meg Veled. Ha sor kerülne rá lennél-e hajléktalan vagy van-e ajtó mely nyitva áll biztosan, feltételek nélkül mindig. És most a Kérdés súlya nyom: Hogyan tovább ? Megtaláltad-e már az OKOT amiért lelked tapasztalatot gyűjteni e világon öltött testet. Mi vár még rád amíg utoljára hajtod a ‘Nagy’ álomra fejed. És van-e elég erőd hogy mindazt megtegyed. Ki vagy mi mutat utat ? Bűneid alól ki ad feloldozást ? kinek tárhatod ki lélek kapuidat ha már minden perc fáj. Elröppent e néhány év számot vetni érdemes. A tovább-ot meghatározza majd a józan ész s a szeretet, s a tetteid felett ítélkező lelkiismeret hallgass rá ott van mindig veled. Mert ne feledd ez a TE életed. Buzgó tanácsnokoknak lehet ötlete száz meg száz s ha nem sikerülne ők félre állnak „ nem úgy gondoltam" „Mért nem így csináltad" Döntened mindig magadnak kell, és megélned is! Mert jóban még sok a társ, de bajban, fájdalomban, kevés ki ajtót nyit rád. Vágyódhatsz többre, másra, milliókra, gazdagságra, kesereghetsz hogy neked csak ennyi, csak ennyi, adatott meg, Azért azt ne feledd ! az élet is olyan mint a szerelem: „ és hiába vágyódsz a halálba, hát élj ! s tanuld meg elfogadni, hogy nem tud ennél többet adni! „ NEKED ! Mert léted egyszeri és megismételhetetlen, Mit most elmúlasztassz holnap már elérhetetlen. S nincs mód tanulni mert holnap már minden másmilyen. Mert e porszem Te vagy a végtelen létben, a Te részed végét nem tudhatod, de része vagy, így „Ő" sincs nélküled, számára azonban nem vagy más mint lélegzetvételnyi múló pillanat. Élvezd hát ki életed minden percének minden üzenetét. Mert bár léted a végtelenhez mérve bólintásnyi csak Neked ÉLETED !, visszahozhatatlan lehetőséged marad.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1278