Category: Vers
Review Title: Egy szerelmes víziói


1 Hallgasd édes engedd Szívedbe a szavak Lustán hömpölygő gomolyát Az eszmék szellemvárosa Kapuit nyitja most Kihalt utcáin kóborlunk Túlvilági színek közt Hol kárhozottak kőszobrai állnak ___________________________ Amon gyermeke Ré folyamának Féltett leánya A gyönyör sziklavölgyének Illat-habzsolása De hiszen elhittem Örökké fogsz élni Szemeidben a tenger Oly élő volt oly valóságos A vihar is az volt Mely tested szertetépte És sikolyait A déli szélbe szórta szét A felfakadt kelésektől szennyes ég alatt Véred halovány sivatag itta No de élsz mégis élni fogsz Mert az álomtól a halálig És onnan A kancsali létig fut az út Azután a semmibe Itt víz nincs valóban csak sziklák Nem Eliot nincsen víz nincsen Napom hát világíts fényeddel Hold lehetnél kövérebb 2 Egy idegen világ napfogyatkozása Csillagok átmosott ragyogásában Átfúrja a láthatárt hová szemeink tapadnak Bűneinkért esdekelve Ez az a tó Ez az a város Víztől óvott ezüst virágok Televény felszínén Ó a mindenen átizzó Finomult gyöngédség Érezd arcom bénító szégyenét E néptelen város e szellemváros Kaktuszt érlel a porban és A felhők nyájában A bárány is azt legel A virrasztás ünnepein utcáit járom Csömörülve haldoklástól Leomlott házakban Füstjárta szobák s azokban Szellemek gyülekezése feltámadni Egyes szobák szavakat rejtenek Gyűlöletes édes szavakat Vagy szférák zenéit Mások éretlen érzékek burjánzó Romlott képeit Az őrületet és a halált Mindet bejárom érted Ott lehetsz valahol Köztem és a végtelen közt Az örökkévalóhoz közel Nem azért tanultam élni Hogy üres maradjak és te sem - emeld meg a fáklyát Kígyózó mozdulat A szilfák közt a gyepen Hol a meztelen lány szunnyad - megemelem a fáklyát Könnyeznek sugarai a hajnalnak Az eső zuhogó ködében Rubintot szitál bőrünkre a nap Most megtűrnek szemeid Áttetszenek mint az éjszaka tükrei Most szerethetlek Most szerethetlek igazán 3 Végül is a nagy dolgok A szerelemből születnek A nagyok és kisebbek is Az örökkön megtérő nyár Dédelgőző aranyában Hol belep jól a csönd fintora Léptek kacagó kopogása Magunk ellen a sorsot kihívó kevélység Nézd az erdőt A fölcsapó lángokat Nézd a feléd kinyúló kezeket Ha el is hittük ez a boldogság Sohasem hivalkodtunk vele Ismertük az erő alázatát A sziklák hideg hű nyugalmát Ó csak a napot Csak a napot láthatnám újra ________________________ A város ma szendereg Alkony libeg felette Pihe az árban miként A karnevál véget ért Üres arckifejezés Tébolyulva kelt ma a hold Előre emberek én nem voltam uratok soha Nyugatnak és délnek Északnak keletnek Utak futnak az éjben Megkerülik a tavat Vizén tamariszkot érlel A langy holdnak fénye És márvány árkokból Fűszerek párája száll fel Nem érzi az ember Decemberben csípős szénfüst Júniusban a csalán Galádul gyilkos mérge Nyáresték frissenszült szerelme Elmerülni bennetek El ebben a létezésben Hol mindez egy és minden Hol értetek érdemes élnem És érted szerelem teérted 4 A düh csitultával Hull reám rohadó lepel Néznem kell miként hull a kő Mire vetül árnya Szobámban egy fantom Az erdőben egy vámpír Táncot jár a lánnyal kit szerettem És ki halott A merengő sóhajok Könnyekszítta édes telje Nem tárul ki rám többé ez A mindenség ablaka sem Hová tűnt a mosoly Hová a sós verejtékű nyár Mindaz amiben meztelenül Kacagó ének fürdetett S a földek rezzenetlen bársonya Térdeplés az ártatlanságban A kegyelem-ápolta homlok Komor pillére tisztaságának Ha napomat felleg takarja Megölnek engem ó én fázom nagyon 5 Ha visszatérnek a lét angyalai És sugarai a fagynak Megértem talán nincs boldogság De lesz erőm örömöm szétosztani És megosztani kenyerem Elveszek talán a boldogtalanok álmaiban De látni azt fogok újra Megadom magam az öröklétnek A végzet átlényegülésének A tettnek és a fogantatásnak És elfogadom igen Ó én elfogadom a halált.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1384