Category: Vers
Review Title: Az első nyomaid


Csend … Ó, Istenem … Az első … friss fényesség… árnyék-világosság … végesség … Az első hangokat felsírtad ürömre-örömre Az első kis és nagydolgot büszkén adtad közre Az első kacagással virágot szórtál mindenkire Az első szavakkal mindenkit megneveztél Az első lépéssel egy nagy lépést tettél Az első fotóddal víziót keltettél Az első betű olvasással új világba léptél Az első betű írással új világot kezdtél Az első számolással a számosságra tértél Az első tanulással a múltat vetted át Az első tanításoddal a jövőt nyitottad ránk Az első imádkozással hitedről rendeltél Az első szerelemmel egodra-lelkedre leltél Az első verseddel az alkotásé lettél Az első munkáddal a fejlődésre eszméltél Az első gyermekeddel az Életet magasztoltad Az első unokáddal adtál biztatást másoknak Az első ősz hajszállal jelzett az Időd Az első szédüléssel kezdted az öregedőt Az első felejtéssel … jaj, mit is akartál, mi jön még néked(?) Az első barát gyászolással nyitottad számvetésed Az első … puha sötétség … meleg fényesség … végtelen … Ó, Istenem … Csend (2002.)
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1972