Category: Vers
Review Title: Ha elfog a kétség


.....ha elfog a kétség és fájdalom gyötör, ha bántani akarod, ki szívedet töri ne és ne tedd, mert visszavonhatatlanná válik és amit igazán érzel bűnné lesz elveszted, pedig megtartani akarod - szereted...... Mennyi mindent akartam szólni Hozzád, becsuktad füled bár karod átölelt, Elvette a varázst az ismeretlentől áradó vágyakozás, sok lett hirtelen az érzés - elteltél velem, Hiszem, mert hinni akarom - de mit is? nem is tudom már! összezavartál Kavarognak a gondolatok, az érzések - élményt adtál - nem! Elhalkult a hang, nem az enyém már.............., de mégis hiszen, ha akarom újból zenél, Kérnem kell, mint levegőt vágyom, megvontad, fuldoklom........ A burok mi megvéd a végtől, ha kipukkan tán lázálom kerget, Kérem - haldoklom De ne tedd meg! Vágyom a hangod, de ne add - megértelek elfogadtam döntésed bár nehezen, igyekeztem de mennyire! tartani szavam, gyarló vagyok, a kín kerget, ez nem történelem. A történetnek nincs vége, hiszen tán el sem kezdődött Ki mint éli át és érzi súlyát Viseli konokul és tartja keményen magát Az idő és megint az IDŐ letörli a könnyeket, Mosolyt csal a szemekbe - az éj és nappal ketten együtt megoldják e rejtélyt, mert az! hogy születhetett?! Ne keresd a titok nyitját, benned van.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=2062