Category: Vers
Review Title: Elég !


Minek kelt fel ma megint a fénytelen Nap Minek önti rám a sistergően kialudt sugarat Miért van a világ a világon - s életem feketén Nem értem miért élünk ezen a zöldtelen felén Hiába kereslek itt a Földön szünet nélkül éhesen Arcon vág a feltörő - vonyító vad-félelem Nem enged magamra találni a végtelen Lehúznak az felhős esőtlen álmok rémesen Nem értem Nem érzem Nem kérem Beszélek Hozzád oda ahová nem lehet Elmennek sétálni a völgybe az élettelen hegyek Kiöntik lábad elé pataknak forró könnyemet Eltörlik emléked s elviszik ajándékul neked Nem találok ki agyamban soha már igaz vesztet Hol keressen hangod mi nem reszket Haltam halhatatlan ócska verset Írtam volna lelkedbe össze-vissza Neked Ne hagyj el Ne menj el Ne engedj Mert hazugok az álnok álmatlan álmok reggel Felvernek ébredőn a kétséges egek Egyedül vagy a világtalan élet kopott ágán Nem kellesz senkinek - maradj örökre árván Ordítják suttogva szívedbe emberek Megakad a sok szó és felsebzi lelkemet Soha nem gyógyul - érzed hogy reszketek? Vérem felszárítja utolsó cseppig a Nap.... Hajnalom egyedül mindig meghasad Engedj el Mennem kell Felejts el Soha nem éltem Nem voltam itt Csak álmodtál egy lidérces éjszakán... ********** Istenem, mi történt énvelem? Elég !
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=710