Category: Vers
Review Title: Beteg világ


Ez a világ beteg, S beteg vagyok én is, Van még rajta élet, S még élek én is. Szörnyű kórban szenved, Én együtt szenvedek vele, Ennek a halál vet majd véget, S én ebbe halok bele. De addig sok kín vár, A világ is kínlódik, Nekem is ugyanúgy fáj, De egyszer minden elmúlik. Nincs rá gyógymód, Nekem sincs remény, A világból kihunyt a jó, Számomra sincs esély. Csendesen haldoklunk, Együtt, a világ meg én, Egymásba kapaszkodunk, Szomorú sorstársként. Nézünk bele a semmibe, Még egyszer fellélegzünk, Utoljára kóstolunk a levegőbe, Utána végleg elcsendesülünk. Elpusztít ez a fájdalom, A világ velem sikolt, Keserűen szól a dalom, Hangom sincs, az is holt. Elnémul ez az egész, Megbénul a testem, A világ is elvész, És magával visz engem. Megyek vele önként, Már vissza sem nézek, Érzem az örvényt, Most már nem is félek. Beborít minket a sötétség, A világ eltűnik benne, Lassan szertefoszlik testem, Beköszönt az örök este. Még lázasan vergődünk, Nézz rám, ha nem hiszed, Fonódjon össze kezünk, Meghalni is könnyebb veled!
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=901