Már meglehetősen későre járt,
Dátum: Július 04, hétfő, 15:46:05
Téma: Életünk napjaink


Az utca kihalt volt, léptei zaját kongón, elhalóan verték vissza a közömbös házfalak...


Zsebében kutatva talált egy pár nyamvadt cigarettát tartalmazó összelapult cellofánboritasú csomagot... alőhalászott belőle egy meghajlott ciagarettát.. aztán gyufát keresett - soha nem használt öngyújtót.. valahogy, a gyufa fellobbanó lángja mindig elbűvölte... sokszor kialudt a láng mielőtt meggyújthatta volna a cigit... legtöbbször csak a lángot bámulta....
Most azonban egyenesen rágyújtott - úgy érezte a mélyen leszivott füst feloldja a benne keletkezett vagyó gondolatot - most dolgozik.. én meg nélkule csak ténfergek.. mindig Vele szertenék lenni!.. most is arra gondolok.. mit csinál... és gondol e rám!?.. aztán - ahh! hessentett hozzá kezével.. hat persze!... ugyanígy forognak fejében a gondolatok!..
Órájára tekintett egy sápadtfényű lámpa alatt.. még egy óra.. hosszú idő.. de addig elsétálgatok magamban.. és megyek eléje!... amint feltűnik a kapuban, rohan, csimpaszkodik a nyakamba!...
addig ki kell!.. birnom!.. de aztán!.. áradó örömok!.. (még a cigarettát se bánom!) .. nagyon szeretem...

s felszaporázva lépteit messze elhajította a bagót...





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1014