[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 344
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 344


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Már meglehetősen későre járt,


Az utca kihalt volt, léptei zaját kongón, elhalóan verték vissza a közömbös házfalak...


Zsebében kutatva talált egy pár nyamvadt cigarettát tartalmazó összelapult cellofánboritasú csomagot... alőhalászott belőle egy meghajlott ciagarettát.. aztán gyufát keresett - soha nem használt öngyújtót.. valahogy, a gyufa fellobbanó lángja mindig elbűvölte... sokszor kialudt a láng mielőtt meggyújthatta volna a cigit... legtöbbször csak a lángot bámulta....
Most azonban egyenesen rágyújtott - úgy érezte a mélyen leszivott füst feloldja a benne keletkezett vagyó gondolatot - most dolgozik.. én meg nélkule csak ténfergek.. mindig Vele szertenék lenni!.. most is arra gondolok.. mit csinál... és gondol e rám!?.. aztán - ahh! hessentett hozzá kezével.. hat persze!... ugyanígy forognak fejében a gondolatok!..
Órájára tekintett egy sápadtfényű lámpa alatt.. még egy óra.. hosszú idő.. de addig elsétálgatok magamban.. és megyek eléje!... amint feltűnik a kapuban, rohan, csimpaszkodik a nyakamba!...
addig ki kell!.. birnom!.. de aztán!.. áradó örömok!.. (még a cigarettát se bánom!) .. nagyon szeretem...

s felszaporázva lépteit messze elhajította a bagót...
Ideje: Július 04, hétfő, 15:46:05 - szkallas

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Már meglehetősen későre járt," | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Már meglehetősen későre járt, (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Július 04, hétfő, 22:42:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Órájára tekintett a kórterem előtt.. még egy óra.. hosszú idő.. de addig is rá gondolok .. és megyek eléje!... amint feltűnik a kapuban, rohanok, csimpaszkodom a nyakába!...
addig ki kell!.. birnom!.. de aztán!.. áradó örömök. ..becsukom a szemem, édes a csókja....... nagyon szeretem...



Re: Már meglehetősen későre járt, (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Július 05, kedd, 07:01:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érzéssel, feszültséggel megírt ÉLETkép kocka!
Üdv. Barátom!
fényesi



Re: Már meglehetősen későre járt, (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 06, szerda, 21:47:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Szkallas,

Úgy írtad, hogy hallottam a gyufa sercenését és éreztem a cigaretta füstjét, hallottam a léptek kopogását. Nagy vagy... :)))

Üdvözlettel Angyaligirl



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds