[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 66
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 67

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.

A magazinunkat ti írjátok a többieknek, és a látogatóinknak.
Minden felhasználónknak lehetősége van a Magazin Tartalmát bővíteni írásaival, de annak megjelenési lehetőségét a szerkesztő dönti el. A lap profilja, szabad média.

A magazin főszerkesztője, gazdája, adminisztrátora Csengődi Péter, csega. Bármi gond, kérdés merülne fel, hozzá forduljatok segítségért, vagy tanácsért.


[ Cikk beküldése ][ Cikk listázó ][ Archivum ]
A mi költősulink
A mi költősulink · Összes írás: 12 · Összes olvasás: 43423
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az epigrammáról (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Költői szabadság (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szorospataki alkotótábor (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Helyesírásunk (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Hogyan írok verset? III. rész (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Hogyan írok verset? II. rész (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Hogyan írok verset? I. rész (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Költészet és játék (Tithonos)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Ritmus és metrum (Tithonos)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Tartalom és forma (Tithonos)
Legfrissebb írás:

Az epigrammáról
Beküldő: Lacoba
2011-05-31 22:38:13

Van-e helye ma az epigrammának, s van-e jövője? Éppen annyi helye van, mint magunk véljük...



All Fullextra
All Fullextra · Összes írás: 371 · Összes olvasás: 511887
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Lézi (thomba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Búcsú Karácsony (thomba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Gondolatok tíz év kapcsán (Anna1955)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Anna1955)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Nemzetközi Barátság Napja. Július 30. (Anna1955)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Ötödször a könyvhéten (winner)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Rezső és Julcsa a hó fogságában: Rezső és Julcsa a hó fogságában (naiva - winner)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Nemcsak a 20 éveseké a világ?! (VéghS)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Tárgyak I. (bla)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Réztolvaj a kapu alatt (thomba)
Legfrissebb írás:

Lézi
Beküldő: thomba
2014-05-18 14:53:22

Elsőnek a csipsz jutott eszembe, ezt azonban rögvest elvetettem, mert még kiderülhet, hogy az krumpliból van, márpedig ez outdéted.Potétóból ugyanis, hogy ap to dét legyek. Miként Kádár János is az volt, amikor kijelentette: márpedig a krumplileves az potétó szúp. Let it be, ha ő egyszer így opiniálódott. Biztos nem volt más projektje.



Anomáliák térben és időben
Anomáliák térben és időben · Összes írás: 63 · Összes olvasás: 132954
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az emlékezet (szusi)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szlovák valóság (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Nyaralásom története (Nanti)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az utolsó név (Freewolf)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Tanuljunk nyelveket (thomba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  E-mail (Metallica)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Óverdóz (avagy a magyar nyelv vessző-)futása (Emericus)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A Négy Mancs visszavág (csitesz)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Reinkarnáció (Bettus)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A kritikus szint: A kritikus szint (Artur-Brun)
Legfrissebb írás:

Az emlékezet
Beküldő: szusi
2014-09-21 14:55:01

Rádöbbentem arra, hogy a jót csak akkor jegyeztem meg, ha valami kiemelkedően jó volt, a rosszat meg minden megkötés nélkül.



Dolgozat
Dolgozat · Összes írás: 199 · Összes olvasás: 343084
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A magyar-osztrák határszakasz határjelzői (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az írás és a könyv története (Tiszavirág)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Magyarország államhatárának határjelei 1. (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Földi László: A szőrösi török (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Esélylatolgatás, rossz sejtésekkel (trendo)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szerelem és szex az ősi kultúrákban és ma (Freya077)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Félelemeloszlató (Freya077)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az 1848-49-es magyar forradalom és szabadságharc (tuzeskaroly)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A magyar út (zsoloo)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Joseph Mary Plunkett élete és költészete (Alcar)
Legfrissebb írás:

A magyar-osztrák határszakasz határjelzői
Beküldő: Suba
2013-03-02 11:40:50

A határmegállapító bizottságok formailag tökéletesen interpretálták a békeszerződés szövegét. A szavazásnál a magyar és az osztrák fél ellene szavaztak, míg a csehszlovákok és a nem érdekelt hatalmak mellette...



Életünk napjaink
Életünk napjaink · Összes írás: 899 · Összes olvasás: 1151474
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Elindult a jogállamisági mechanizmus Magyarország ellen (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Hodász atya: Annyira jót tenne az egyháznak, ha elapadnának az állami források (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A kormánypárti Bencsik Gábor szerint tarthatatlan a közmédia elfogultsága (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Rengeteg katonát küldött a biztos halálba Putyin (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  NBC: Tömegével mennek Budapestről vissza Ukrajnába a menekültek (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Vujity Tvrtko írása (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Kiss Tamás: Az ellenzék számlálóbiztosaként mutattam meg, hova kell tenni a szav (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Mérő László is szavazatszámláló volt, és már érti a vidéki világot, amelynek nag (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Groteszk derű: Örkény-egypercesekkel ragasztják le a választási plakátokat a II. (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Puzsér Róbert: "Jakab Péter nem pusztán utolsó, jellemtelen áruló, de egy pszich (Administrator)
Legfrissebb írás:

Elindult a jogállamisági mechanizmus Magyarország ellen
Beküldő: Administrator
2022-04-27 13:18:58

Ezzel kezdetét veszi a már régóta lebegtetett folyamat, amely nagyjából 6-9 hónapig tarthat, és amely azzal is járhat, hogy forrásokat von meg az EU Magyarországtól.



Film Színház Zene
Film Színház Zene · Összes írás: 65 · Összes olvasás: 147724
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  OMEGA 55 - Volt egyszer egy vadkelet... (winner)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Temple Grandin (egy film utóélete) (szusi)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Ilyen lenne a magyar nép ? (MZ_per_X)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Mindörökké Rock - de ma meghalt! (AngyaliAndi)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben   Szerelmi álmok (Eroica)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Nosztalgiáztam (csitesz)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Ízek, imák, szerelmek (parakalo)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Revans, avagy a bosszú természetrajza (Adalbert)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A Tudat Erői, avagy te is lehetsz Avatar (Freya077)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Lázadó Requiem (felix)
Legfrissebb írás:

OMEGA 55 - Volt egyszer egy vadkelet...
Beküldő: winner
2018-01-08 09:39:06

1969 nyarán, Balatonkenese vasútállomáson egy Sokol rádióban hallgattuk a vasárnapi koktélt, amiben felcsendült egy új szám. Persze előtte is hallottam már TV-ben, rádióban a zenekart, de ez valahogy más volt. Az a bizonyos szám a „Régi csibészek” volt. A zenekar, meg az Omega.



HAPCI
HAPCI · Összes írás: 159 · Összes olvasás: 238841
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Joe Lee Sam és barátai 3 (Samway)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Hajnali Kúrír Őszi első szám (Samway)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Lélek-társalgó (kiralylany)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben   Hajnali Kúrír…62. szám. Mérlegelt börtön... (Samway)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Karácsonyi ajándékok (csitesz)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Lézi (thomba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Három kívánság, avagy Tibi bácsi elintézi (kiralylany)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Hajnali Kúrír - 55.szám (nem zörög a haraszt) (Samway)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Látomások (thomba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Olimpiai tudósítás II. (csitesz)
Legfrissebb írás:

Joe Lee Sam és barátai 3
Beküldő: Samway
2011-01-22 11:17:21

Történt is, hogy a Mária Hillferen működő Winer Cejtung képes krónika megbízásából a kissé elszegényedett Letrans márki elvállalta a tengeren-túli megbízást...



Irodalom tudástár
Irodalom tudástár · Összes írás: 22 · Összes olvasás: 43967
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Juhász Gyulára emlékezünk (Anna1955)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szabó Lőrincre emlékezünk (Krissy33)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szilánkok - Irodalmi évfordulók: Herczeg Ferenc (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szilánkok - Irodalmi évfordulók: Tersánszky Józsi Jenő (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szilánkok - Irodalmi évfordulók: Eötvös József (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szilánkok - Irodalmi évfordulók: Weöres Sándor (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szilánkok - Irodalmi évfordulók Batsányi János (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Tanuld meg ezt a versemet! - avagy... (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Miért írunk? (kritta)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A magyar nyelv (Rako)
Legfrissebb írás:

Juhász Gyulára emlékezünk
Beküldő: Anna1955
2022-04-07 14:28:26

85 éve április 6-án, 54 éves korában hunyt el Juhász Gyula költő, a 20. század elején hazánk egyik legjelentősebb és legismertebb költője.



Kultura
Kultura · Összes írás: 294 · Összes olvasás: 399673
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A HÚSVÉT EREDETE, TÖRTÉNETE ÉS JELKÉPEI (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Ma van a Magyar Költészet Napja (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Tét és Tett (andrass)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A közösség emlékezete (andrass)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Közös felelősség (fényesi)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szilánkok - Irodalmi évfordulók: Füst Milán (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Szilánkok - Irodalmi évfordulók: Bródy Sándor (Suba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  II. Debreceni Székely Nap (andrass)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Megtalálták Petőfi hamvait (mickey48)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Születésnap Cipő nélkül... (Attila61)
Legfrissebb írás:

A HÚSVÉT EREDETE, TÖRTÉNETE ÉS JELKÉPEI
Beküldő: Administrator
2022-04-16 12:33:06

A Nap mozgása mellett a Hold mozgásától is függ a dátum némileg a héber naptárhoz hasonló módon. A húsvét helyes időpontja gyakran vita tárgya volt.



Könyvismertetők
Könyvismertetők · Összes írás: 131 · Összes olvasás: 186782
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  75 éves L. Ron Hubbard sci-fi munkássága (Krissy33)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Gondolatok Si: Pepita füzetek című könyvéről (fetykoj)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Tűzhordozók (Freya077)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Misi és Gergő (Árvai,Emil)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Lila - fehérben (agnes)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Karácsony a havason (crucifix)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A valóság mindig szubalpin (crucifix)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A látható és a láthatatlan (crucifix)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A halálsugár nyomában (crucifix)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A bosszú, mint regény (crucifix)
Legfrissebb írás:

75 éves L. Ron Hubbard sci-fi munkássága
Beküldő: Krissy33
2013-10-13 19:11:08

A Háború a Földön bevezetőjében Hubbard elárulja, hogy mi a legfőbb oka annak, hogy ebben a műfajban alkotott utoljára...



mango
mango · Összes írás: 235 · Összes olvasás: 344854
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az első Húsvét... (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  „Pestnek elszánt ifjai…” (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Január 22. – A Himnusz születésnapja és a Magyar Kultúra Napja (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  „…lámpafény aranylik a kalácson” (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Ákombákom (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Új színes hírek - 1. (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Májusi látlelet – egy találkozó kapcsán (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Tatár - és nagyon szép (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Képírók: Képírók (mango)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Útmutató (mango)
Legfrissebb írás:

Az első Húsvét...
Beküldő: mango
2009-04-11 21:48:12

...a Húsvét - tavasz. És a tavasz, a gyönyörű április: nekem babonásan mély imádatom tárgya.



Ország Világ
Ország Világ · Összes írás: 157 · Összes olvasás: 220950
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az ukrán háború eseményei 2022.04.26-án (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Hatalmasat bukott a szlovén illiberalizmus (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Odesszai támadásban három hónapos lányával meggyilkolt édesanya. (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Freedom House: már Albánia és Montenegró is megelőzi Magyarországot (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A NATO-nak kell döntenie Európa biztonságáról az ukrajnai háborún túl (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Van rá esély, hogy Putyint elítéljék háborús bűnök miatt? (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Megindítja a jogállamisági mechanizmust az Európai Bizottság a magyar kormánnyal (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A magyar Indiana Jones? (Anna1955)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Felfedeztük a balkánt 3.rész (winner)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is! (fényesi)
Legfrissebb írás:

Az ukrán háború eseményei 2022.04.26-án
Beküldő: Administrator
2022-04-26 20:58:42

Az amerikaiak szerint Ukrajna megnyerheti a háborút, az ENSZ evakuálná Mariupolt



Pályázatok
Pályázatok · Összes írás: 63 · Összes olvasás: 86470
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A XXI. század, avagy a verspályázat margójára (Kankalin)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  100 éves a Magyar Sí Szövetség (Lacoba)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Regényírói pályázat (putyilova)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Négy őselem pályázat szavazása (Anisse)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A négy őselem (Si)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  irodalmi pályázati felhívás (katha)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Irodalmi Rádió Pályázat eredménye (skorpio)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Madách és Mikszáth-pályázatok (Bogumil)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Pályázat (Bogumil)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Regénypályázat (Bogumil)
Legfrissebb írás:

A XXI. század, avagy a verspályázat margójára
Beküldő: Kankalin
2019-07-15 11:58:33

A következő cikkben a tavasszal lezajlott verspályázattal kapcsolatos véleményemnek és érzéseimnek adok hangot, amelyek a mai napig érlelődtek bennem.



Tudomány
Tudomány · Összes írás: 36 · Összes olvasás: 145476
Tartalomjegyzék:

A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Mítoszromboló: 5 orvosi tény, amit a vitaminipar nem hirdet (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Még nem tudni, mennyire veszélyes az új, Angliában terjedő koronavírus-mutáns (Administrator)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Google Sky - virtuális égbolt a monitoron (agnes)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A megfékezett fény (Karc)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Kék Hold (blue)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Az Androgyn jelenség (Audrey)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Csillagjegyek külső adottságai (Audrey)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Csillagjegyek lélektana (Audrey)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  A csillagok gyermekei vagyunk? (stelltesor)
A cikk megtekintéseNyomtatási nézetTovábbküldés E-mailben  Még mindig az etruszkokról és nyelvükről (stelltesor)
Legfrissebb írás:

Mítoszromboló: 5 orvosi tény, amit a vitaminipar nem hirdet
Beküldő: Administrator
2022-04-08 16:46:07

Vitaminhasznosulás vs pénzkidobás. Egyperces mítoszromboló következik a Vakcinainfó - Az orvos válaszol csoport orvosaitól.



Topics ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds