[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 54
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 54


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


Tudomány

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

Mítoszromboló: 5 orvosi tény, amit a vitaminipar nem hirdet
Vitaminhasznosulás vs pénzkidobás. Egyperces mítoszromboló következik a Vakcinainfó - Az orvos válaszol csoport orvosaitól.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 08, péntek, 17:46:07 (61 olvasás)
(Tovább... | 2258 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Még nem tudni, mennyire veszélyes az új, Angliában terjedő koronavírus-mutáns
Új koronavírus-mutációt találtak Nagy-Britanniában. Az XE-nek nevezett mutánst már több száz embernél kimutatták, de egyelőre még viszonylag keveset tudnak a vírusvariánsról– számol be a hírekről a The Independent.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 19:17:52 (53 olvasás)
(Tovább... | 1509 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Google Sky - virtuális égbolt a monitoron
agnes

Egy képzeletbeli földgolyón állva, saját bolygónk és a csillagos ég is megjelenik felettünk.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 26, szerda, 15:45:02 (2962 olvasás)
(Tovább... | 4048 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

A megfékezett fény
Karc

Avagy: mi is az univerzum?
Mi van a csillagok közti térben, csak a nagy semmi?
...a kérdések sora egyre bővül.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 22, péntek, 15:43:53 (1664 olvasás)
(Tovább... | 7674 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Kék Hold
blue

Eddig én sem tudtam, hogy létezik a Kék Hold, de rábukkantam erre a hírre. Érdekesnek találtam, ezért leírom Nektek is a 24. heti versversenyes témaválasztásom okát.


Megjegyzés: Forrás:
http://minekorultelma.blog.hu/2007/05/31/kek_hold_ma_amerikaban
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 11, hétfő, 17:02:43 (5508 olvasás)
(Tovább... | 1935 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 0)

Az Androgyn jelenség
Audrey

...egyre nyilvánvalóbb, hogy egy újfajta nőtípus van kialakulóban a fejlettebb kultúrákban.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 27, kedd, 10:45:51 (11269 olvasás)
(Tovább... | 13298 betű van még | 32 hozzászólás | Pontok: 0)

Csillagjegyek külső adottságai
Audrey

Lényegét tekintve magunkban hordozzuk az összes jegy bizonyos vonásait, csak különböző arányban.


Megjegyzés: Forrás: Van Tromp I. Dr. – Sorsunk és a csillagok
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 31, szerda, 20:25:11 (39064 olvasás)
(Tovább... | 9359 betű van még | 25 hozzászólás | Pontok: 0)

Csillagjegyek lélektana
Audrey

A 12 jegy szülötte sétál egy erdőben. Céljuk, hogy eljussanak az Óperenciás tengeren is túlra, de egy hatalmas hegy elállja az útjukat.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 26, péntek, 09:11:24 (17859 olvasás)
(Tovább... | 6200 betű van még | 34 hozzászólás | Pontok: 0)

A csillagok gyermekei vagyunk?
stelltesor

Nem sci-fi történetről van szó, sem egy saját, mesebeli fantasztikus ábrándozásról vagy álmodozásról.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: December 16, szombat, 09:36:35 (2244 olvasás)
(Tovább... | 2146 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 5)

Még mindig az etruszkokról és nyelvükről
stelltesor

Tavaly februárban egy ferrarai tudós azt állította, hogy kihalhattak az etruszkok... (Az erről szóló hírt itt jeleztem.)
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 24, szombat, 14:47:46 (1630 olvasás)
(Tovább... | 2199 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Valóban etruszk írás? II.
stelltesor

Településeik az i. e. 10–11. században jelentek meg, előbb a Tirrén-tenger partján, majd a félsziget belsejében...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 12, hétfő, 16:57:04 (3978 olvasás)
(Tovább... | 6248 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Egységes magyar nyelvű terminológiai rendszer lehetősége
steller

A szerző a vállalat, az irányítás és az információs rendszer definíciójának kérdésköréből indul ki, tisztázza a szaknyelv és a terminológia közötti lingvisztikai különbséget.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 10, szombat, 18:02:56 (1918 olvasás)
(Tovább... | 19595 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Ismeretek reprezentációja szemantikus hálóval
steller

Legismertebb ábrázolási módjai: a logikai, a szabály,-és keretalapú reprezentáció, valamint a szemantikus háló.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 23, vasárnap, 15:00:38 (1651 olvasás)
(Tovább... | 3521 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Hírek: Valóban etruszk írás?
stelltesor

Végre elkészült az «Osservatorio Letterario» 49/50. számában megjelent etruszk írással kapcsolatos cikk magyar nyelvű, bővített pdf. változata.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 10, péntek, 19:08:52 (1908 olvasás)
(Tovább... | 1156 betű van még | 3 hozzászólás | Hírek | Pontok: 0)

Lingvisztikai visszhang
stelltesor

Mario Alinei olasz nyelvészprofesszor «Ősi kapocs» c. könyvének recenziójából részlet...,
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 17, péntek, 19:39:49 (1086 olvasás)
(Tovább... | 549 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

(Túl)súlyprobléma, avagy életünk megkeserítője
Audrey

Nem nagyon találkoztam még olyan nőtársammal, aki az életben legalább egyszer nem érezte volna szükségesnek a fogyókúrát...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Február 11, szombat, 09:08:27 (3282 olvasás)
(Tovább... | 8804 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)

Dildra a rák ellen...
Anna1955

Bizonyított magyar egészségvédelmi világszenzáció!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Január 21, szombat, 19:07:09 (11874 olvasás)
(Tovább... | 3055 betű van még | 22 hozzászólás | Pontok: 0)

Hírek: Bibliográfia
steller

A keleti ortodox, katolikus és ökumenikus szellemi irányzatokra vonatkozó, 2001-ig megjelent latin betűs tanulmányok, kötetek bibliográfiája
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 12, szombat, 19:40:46 (3636 olvasás)
(Tovább... | 65150 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hírek | Pontok: 0)

A tudomány évszázadai
hori

Tűnődések a tudomány fejlődéséről...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Október 17, hétfő, 19:24:07 (1252 olvasás)
(Tovább... | 4990 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)

Beszélgetős: A méz dicsérete
A NÉPI APITERÁPIA GYÓGY-ANYAGAIRÓL
Az a tény, hogy a beteg bízik a természetben, az emberben, a tudásban, az orvostudományban, ...
Adminisztrálta: bogumil Ideje: Szeptember 01, csütörtök, 08:53:13 (2111 olvasás)
(Tovább... | 40973 betű van még | Írd meg a véleményed! | Beszélgetős | Pontok: 0)

Vadászat
Álláspontom szerint a kedvtelésből űzött vadászat helytelen, etikátlan, és sportszerűtlen, hiszen nem sport az, ami az egyik fél életének kioltásával jár.
Adminisztrálta: Elena Ideje: Augusztus 29, hétfő, 00:30:06 (1237 olvasás)
(Tovább... | 3082 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Bundák
Életek...
Egy medvebunda 2 medve életébe kerül.
Egy leopárdbunda 6 leopárd életébe kerül.
Adminisztrálta: Elena Ideje: Augusztus 26, péntek, 22:59:51 (2001 olvasás)
(Tovább... | 4336 betű van még | 4 hozzászólás | Pontok: 0)

Állatkísérletek
Az Európai Unió újra akar tesztelni közel 30 ezer vegyi anyagot. Ezek 1982 előtt kerültek forgalomba, ...


Megjegyzés: Az EU és az állatkisérletek.
Adminisztrálta: Elena Ideje: Augusztus 22, hétfő, 01:23:56 (1118 olvasás)
(Tovább... | 1094 betű van még | 5 hozzászólás | Pontok: 0)

ELŐZETES/EXKLUZÍV: LEVELEZÉS MARIO ALINEIVEL ÉS DOKUMENTÁCIÓK, ELMÉLKEDÉSEK
Az ŐSI KAPOCS
A magyar-etruszk nyelvrokonság c. könyv kapcsán.
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: Július 23, szombat, 21:31:41 (1207 olvasás)
(Tovább... | 8842 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

A Sárga
A sárga - a tudomány mai állasa szerint - a Fizika fënytan fejezetének egyik definíciója, ....
Adminisztrálta: szkallas Ideje: Július 18, hétfő, 19:33:48 (1178 olvasás)
(Tovább... | 1557 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Becsapódott a Deep Impact űrszonda lövedéke az üstökösbe
2005. július 4-én, magyar idő szerint reggel 7.52-kor a Deep Impact űrszonda becsapódó egysége (a "lövedék") ütközött a Tempel-1 üstökös magjával.
Adminisztrálta: papaya Ideje: Július 04, hétfő, 16:31:44 (963 olvasás)
(Tovább... | 12605 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

ETRUSZKOK VAGYUNK?
Egy ici-pici megjegyzés az «Etruszkok vagyunk!» c. rádiócikk kapcsán.
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: Június 02, csütörtök, 22:45:43 (1735 olvasás)
(Tovább... | 1627 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

Hogyan vélekedett az orosz orthodox Homjakov az Egyházról?
Egy 2003. április 7-én a pesti Bölcsészkaron megvédett PhD-disszertáció (2001. októberében lezárt) tézisei
Adminisztrálta: steller Ideje: április 24, vasárnap, 20:29:22 (2276 olvasás)
(Tovább... | 30564 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Alkotó vezetés
"A magyar ember nem azért dolgozik, hogy munkájának eredménye legyen, hanem, hogy megtanuljon engedelmeskedni."
Adminisztrálta: steller Ideje: Március 22, kedd, 20:51:52 (2765 olvasás)
(Tovább... | 11704 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 5)

Az Etruszkok kihalhattak utódok nélkül...
Tegnapelőtt olvastam egy érdekes cikket az a 2005. február 1-i «il Resto del Carlino» Ferrarát érintő oldalain: pontosan egy ferrarai tudós állítja róluk, hogy kihalhattak az etruszkok... Arra a kérdésre, hogy a toszkánaiak az etruszkok utódai-e nem ad biztos és határozott választ, sőt!
Adminisztrálta: stelltesor Ideje: Február 03, csütörtök, 23:49:55 (7708 olvasás)
(Tovább... | 3536 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 4.85)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds