[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 352
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 352


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


mango

[ Rovatok főoldala ][ Cikk beküldés ][ Rovat listázó ][ Archivum ]

Az első Húsvét...
...a Húsvét - tavasz. És a tavasz, a gyönyörű április: nekem babonásan mély imádatom tárgya.
Adminisztrálta: mango Ideje: április 11, szombat, 21:48:12 (1686 olvasás)
(Tovább... | 7364 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

„Pestnek elszánt ifjai…”
"Dél körül a vezérszónokok feloszlatják a tömeget azzal, hogy ebéd után 15 órára gyűljenek össze a Nemzeti Múzeumhoz népgyűlésre."


Megjegyzés: Részleges forrás:
http://www.dinero.hu/marc15/kronika6.htm
Adminisztrálta: mango Ideje: Március 14, szombat, 13:15:39 (2092 olvasás)
(Tovább... | 9537 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Január 22. – A Himnusz születésnapja és a Magyar Kultúra Napja
Ilyentájt sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak a kulturális rendezvények, események - méltón emlékezni erre a napra.


Megjegyzés:
Részleges forrás:
Wikipédia
Adminisztrálta: mango Ideje: Január 21, szerda, 18:50:59 (16475 olvasás)
(Tovább... | 6282 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

„…lámpafény aranylik a kalácson”
"Megköszönöm a Jóistennek, hogy megint megértem egy karácsonyt. És elszámolok. Mert nem tudom, itt leszek-e jövőre..."
Adminisztrálta: mango Ideje: December 23, kedd, 17:51:59 (2751 olvasás)
(Tovább... | 5414 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)

Ákombákom
...és tette mindezt valami egészen utánozhatatlan szellemességgel és virtuozitással, nem mellékesen teljes erővel és igaz hittel.
Adminisztrálta: mango Ideje: Október 07, kedd, 15:26:02 (2041 olvasás)
(Tovább... | 3527 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Új színes hírek - 1.
Hosszú szünet után újra az interneten fellelhető meghökkentő és érdekes (elfogadott és leendő) Guiness-híreket kötöttem egy kisebb csokorba...


Megjegyzés:
(Forrás: http://www.okorszem.hu/records/ és http://www.kataca.hu/sport/uszas/eger/index.html)


Adminisztrálta: mango Ideje: Május 22, csütörtök, 11:21:59 (2031 olvasás)
(Tovább... | 8198 betű van még | 10 hozzászólás | Pontok: 0)

Májusi látlelet – egy találkozó kapcsán
mango

Az elmúlt szombaton újra összegyűltünk egy tavaszi Fullos találkozásra.
Ennek keresztmetszete olvasható itt, - a teljesség igénye nélkül.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 04, vasárnap, 16:03:32 (2077 olvasás)
(Tovább... | 5788 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)

Tatár - és nagyon szép
mango

Már sokszor mondtam, írtam, - most ismétlem: nagyon szeretem a (tágabb értelemben is vett) orosz költőket.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 29, kedd, 17:45:32 (1733 olvasás)
(Tovább... | 8533 betű van még | 8 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Képírók
mango

Néha felhívom telefonon, - és megállapítom, hogy a hangja semmit sem változott, - talán csak cseppet kevésbé pergően beszél, - de mintha nem teltek volna el az évek felette...


Megjegyzés:
Ez egy korábbi írásom.
Megismétlését azért "követtem el", mert ma hallottam a szomorú hírt, hogy kedves és nagyra tartott francia tanárnőm nagyon súlyos beteg, és aggódni kell az életéért...
Sok erőt, Tücsök! Hiszem, hogy meggyógyulsz!

Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 25, szerda, 10:32:09 (3775 olvasás)
(Tovább... | 7138 betű van még | 16 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Útmutató
mango

"Költő, tartsd meg a fontosat, hagyd ki a nem fontosat.
...
De mi a fontos? Az, ami látszik, vagy az, amit látok?"
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 09, hétfő, 16:54:45 (1974 olvasás)
(Tovább... | 6160 betű van még | 38 hozzászólás | Pontok: 0)

Cián és őszibarack – avagy a csoda anatómiája
mango

Az ember esendő és nem tévedhetetlen lény. Furcsa anyagból van gyúrva. Mindaddig tamáskodik valami létezésében, míg a saját bőrén meg nem tapasztalja, hogy bizony, tévedett...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 30, szombat, 22:28:51 (2748 olvasás)
(Tovább... | 5173 betű van még | 83 hozzászólás | Pontok: 0)

Újabb vallomás – 25.
mango

"De ha megtalálod neki azt a szót, amit keres, társad lesz és válaszol. És válaszában felfénylik az elveszett szó, ami gyermekkorod zsebéből valamikor nyomtalanul kigurult."
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 24, vasárnap, 20:45:05 (1409 olvasás)
(Tovább... | 20280 betű van még | 22 hozzászólás | Pontok: 0)

Szerelmeslevél – 13.
mango

Hogy gondolok-e rád?
Mit is tehetnék egyebet?
Hiszen éppen ezért jöttem ide, hogy sokat gondolhassak rád, és agyonverjem az időt, amíg nem lehetsz mellettem.


Megjegyzés:
Részleges forrás:
http://www.dntcj.ro/muvelodes/98ja24.htm
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 17, vasárnap, 11:58:33 (1980 olvasás)
(Tovább... | 7113 betű van még | 28 hozzászólás | Pontok: 0)

Újabb, rendhagyó vallomás – 24.
mango

Ekkor a muzsika még egy végsőt mennydörögve felágaskodik,
- majd az utolsó taktus erőteljes, erőszakosan hatalmas leütései elűzik a sötétséget.


Megjegyzés:
Részleges forrás:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szergej_Rahmanyinov
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 09, szombat, 18:54:40 (1750 olvasás)
(Tovább... | 18839 betű van még | 34 hozzászólás | Pontok: 0)

Adomák az irodalom világából – 4.
mango

...egyes korszakokra és egyes írókra vonatkozóan bőséges anyag áll rendelkezésünkre, sok antikvárium mélye rejt jókedvű történeteket – más fejezetekről és más írókról pedig úgyszólván egy feljegyzés sem maradt.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Június 05, kedd, 18:35:50 (1405 olvasás)
(Tovább... | 7064 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)

Olvasgatok – 19.
mango

Amennyiben ebben a szembeállításban egyes tulajdonságok semmivé zsugorodnak, nyilvánvaló, hogy csak látszatértékekről van szó, melyeknek a pillanat káprázata adott színt és csillogást.


Megjegyzés:

Csak zárójelben jegyzem meg, hogy így pedagógus-nap környékén ezen írásom százszorosan is aktuális...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 31, csütörtök, 21:06:48 (1034 olvasás)
(Tovább... | 4527 betű van még | 26 hozzászólás | Pontok: 0)

A tabletta
mango

Kezembe került egy régebbi írásom, ami már több helyen is megjelent, - így némelyeknek ismerős lehet a történet. Mégis újra közreadom, - mellékelve a jólismert szlogent: egy újszülöttnek minden vicc új...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 24, csütörtök, 22:04:12 (2911 olvasás)
(Tovább... | 4097 betű van még | 22 hozzászólás | Pontok: 0)

Hétköznapi tűnődéseim
mango

Hadd legyek őszinte: a bőség zavarával küzdök.
Hiszen annyi mindent írhatnék, ami mostanság a fejemben jár: jót, rosszat, szépet és fájót egyaránt.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 19, szombat, 13:06:11 (1164 olvasás)
(Tovább... | 7929 betű van még | 36 hozzászólás | Pontok: 0)

Újabb vallomás – 23.
mango

Most azon kevés írásomat olvassa az Olvasó, amely egy olyan asszonyról szól, aki bár elég sok verset írt, mégis - nem túl széles körben ismert…
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 05, szombat, 17:51:02 (1034 olvasás)
(Tovább... | 12223 betű van még | 28 hozzászólás | Pontok: 0)

…és újra május
mango

A májusnál kevés dolog lehet szebb – mondom én, aki megrögzött május-imádó vagyok.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Május 04, péntek, 16:52:44 (1030 olvasás)
(Tovább... | 5782 betű van még | 26 hozzászólás | Pontok: 0)

Adomák az irodalom világából – 3.
mango

Vajon mi volt az a hatalmas erő, amely csapatostól vonta a reformkor fiataljait a „festett mennyország” dísztelen, gyalulatlan deszkáira…?
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 23, hétfő, 23:10:46 (1320 olvasás)
(Tovább... | 7502 betű van még | 30 hozzászólás | Pontok: 0)

Péntek, tizenharmadika
mango

Nehéz szomorúnak lenni ilyen verőfényes délben, - de nekem ez is sikerült.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 15, vasárnap, 15:37:59 (1688 olvasás)
(Tovább... | 11201 betű van még | 38 hozzászólás | Pontok: 0)

Itt a márciusi Mazsola-díj!
mango

Értékes díjak minden hónapban a legjobbaknak! - A legjobb mű - A legszimpibb kritikus + 1 ráadás!
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 13, péntek, 09:58:15 (955 olvasás)
(Tovább... | 2643 betű van még | 11 hozzászólás | Pontok: 0)

Szerelmeslevél - 12
mango

Formabontó módon több, Annához írott leveléből válogatok, - nagyon is a saját ízlésem szerint…
Adminisztrálta: fullextra Ideje: április 04, szerda, 20:10:07 (1148 olvasás)
(Tovább... | 10649 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Újabb vallomás – 22.
mango

Külön fejezetét alkotják életművének Naplói, ezekben fél szemmel már utókorára tekintve értelmezte a művészetet, ismételten szembeszállva a tömegkultúrával, a reklámmal és a giccsel...


Megjegyzés: Részleges forrás: http://enciklopedia.fazekas.hu/palyakep/magyar/Marai.htm
http://ujember.katolikus.hu/Archivum/2001.05.06/0601.html
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 28, szerda, 13:53:59 (977 olvasás)
(Tovább... | 21769 betű van még | 12 hozzászólás | Pontok: 0)

Adomák az irodalom világából – 2.
mango

Babits felöltötte legszebb, legelegánsabb ruháját, és megjelent igazgatójánál...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 24, szombat, 14:37:46 (1191 olvasás)
(Tovább... | 7178 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)

Kortárs írók lettünk...
mango

Egy irodalmi kör fog összegyűlni, aminek Lacobá is oszlopos tagja, és Karácsonyi meglepetést szeretne szerezni.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 19, hétfő, 18:05:06 (1324 olvasás)
(Tovább... | 3597 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Magándallam, - március tizenötödikén
mango

Sok minden fér el egy ilyen nyilvánvalóan köznapi csütörtökben, ami azért ma kicsit más, mint a többi csütörtök.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 15, csütörtök, 10:37:58 (1002 olvasás)
(Tovább... | 3584 betű van még | 26 hozzászólás | Pontok: 0)

Adomák az irodalom világából - 1.
mango

Debrecenben ma is van Tímár utca és az egyik legnagyobb, és legismertebb belvárosi utca a Csapó utca.
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 08, csütörtök, 20:09:08 (1784 olvasás)
(Tovább... | 10427 betű van még | 28 hozzászólás | Pontok: 0)

Egy nyugdíjas öregúr
mango

Ez egy régebbi írásom, melyre egykor, - egy másik irodalmi portálon, - egy máig vitatott, de nekem kedves kritikát kaptam. Semmit sem változtattam rajta...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: Március 05, hétfő, 14:10:05 (1072 olvasás)
(Tovább... | 17585 betű van még | 18 hozzászólás | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds