[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 101
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 102

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
NBC: Tömegével mennek Budapestről vissza Ukrajnába a menekültek


Az ukránok problémái különösen élesek Magyarországon, ahol a nyelvet nehéz megtanulni, az infláció az egekbe szökik, és kevés a munkalehetőség


A segélyszervezetek munkatársai szerint az ukránok problémái különösen élesek Magyarországon, ahol a nyelvet nehéz megtanulni, az infláció az egekbe szökik, és kevés a munkalehetőség.

Az ukrajnai háború elől elmenekült emberek százai térnek vissza – írja az NBC Newsra hivatkozva a SkyNews. Budapesten több mint 200 utas várakozott az Ukrajna felé tartó vonatra. Az Ukrán Állami Határőrszolgálat közölte, hogy csak vasárnap több mint 22 ezer ukrán lépte át a határt vissza az országba, szemben a 33 ezer távozóval.

Az invázió február 24-i kezdete óta több mint négymillió ember hagyta el Ukrajnát.

Bár nem csak Magyarországot hagyják el a menekültek – a lengyel határőrség több mint 421 ezer határátlépésről számolt be Ukrajnába a háború kezdete óta –, a segélyszervezetek munkatársai szerint az ukránok problémái különösen élesek Magyarországon, ahol a nyelvet nehéz megtanulni, az infláció az egekbe szökik, és kevés a munkalehetőség.


Forras: https://hvg.hu/itthon/20220407_NBC_Szazaval_mennek_vissza_Budapestrol_az_ukran_menekultek_Ukrajnaba
Ideje: április 08, péntek, 10:05:20 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"NBC: Tömegével mennek Budapestről vissza Ukrajnába a menekültek" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: NBC: Tömegével mennek Budapestről vissza Ukrajnába a menekültek (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: április 08, péntek, 11:02:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem tudom igazából mit is írjak erre a cikkre, próbálok finoman fogalmazni, szerintem az NBC vagy tájékozatlan, vagy nem akar tájékozódni. A Magyar nyelv valóban nem könnyű, van infláció is, munkahelyet csak a képzett és magyarul jól beszélő menekült tud vállani ez is igaz. Amit hiányolok, mint köztudott a családfők nem hagyhatják el Ukrajnát 18 - 60 éves korig, ők lennének az igazi munkavállalók, az infláció egész Európát érinti, (csatolok egy linket alulra), munkalehetőség van bőven szerintem ellentétben a cikkben leírtakkal, persze a termelő ágazatban, amihez szakképzettség szükséges. Gyakorlatilag nők és gyermekek teszik ki a menekültek nagyrészét akik idáig 40.000 Ft-nyi hrivnyából éltek otthon. Én nem gondolom, hogy agazdasági indokai vannak a hazatérésnek, inkább az a tény, hogy szétszakította a háború a családokat, amire Európa semmilyen választ nem adott. Európa és az USA is egyetlen választ adott a problémára, még több fegyvert kell szállítani, ez háború idején ugye nem a békét garantálja, inkább csak növeli az elesettek számát. A háborúra nincs magyarázat és nincs is szükség, volna az emberiségnek elég megoldandó problémája enélkül is. A baj csak az, hogy olyanok akarnak mst másokat kioktatni, akik napalmmal permeteztek Vietnámban, a légiósaik teljes falukat írtottak ki Afrikában, illetve olyan világégést okoztak amit a mai napig nem tud az emberiség feldolgozni. Talán ne menjünk ennyire vissza a múltba, itt volt ugye az Arab tavasz, ami nem titkoltan az olaj miatt jött létre és a demokrácia álarcába bújtatták. Sajnos az ilyen abszolut következmények nélküli háborúk csak adják a lovat a következő elkövető háborújához. Indok mindig volt, nem létező vegyi fegyverek, demokrácia exportálása, stb. Persze ott volt Hirosima, Nagasaki több millió ártatlan ember kiírtása, minden következmény nélkül. Csapong a gondolatom, a háború nem megoldás semmire! Sajnos rengeteg felelőse van minden háborúnak és semmilyen magyarázat nincs rá!



Re: NBC: Tömegével mennek Budapestről vissza Ukrajnába a menekültek (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: április 08, péntek, 11:05:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A linket kihagytam. Így áll mos Európa: https://www.vg.hu/nemzetkozi-gazdasag/2022/03/tobb-mint-40-eve-nem-volt-ekkora-dragulas-nemetorszagban



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds