[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 355
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 355


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Joe Lee Sam és barátai 3
Samway

Történt is, hogy a Mária Hillferen működő Winer Cejtung képes krónika megbízásából a kissé elszegényedett Letrans márki elvállalta a tengeren-túli megbízást...


Joe Lee Sam és barátai 3.


3. Gligorics Teréz / Maris /

Marisunk




Maris megtöri a csendet...



Felszógátam a reggelit, most itt ülök a lépcsőházba, sírok.
Sirok, mer Julis néni, a nagyszájú főszakácsné, már megint főpofozott.
...,-Vagy mán harmadszó.
Azt mondja, kerestek az éjjel, nem tanátak, hát mán megin csak a Herceg ágyát melegítem! Én-e?
Mondom neki. Azt mondja, te hát! Jaj, ha édesanyád ezt tunná, megfordúna a sírjába! Kerestek hát, mer be kellett vóna engedni a Márki urat, s te nem vótál sehol!
Szegény embernek létrán kellett bemászni!
Szégyen gyalázat, még valaki meg találja látni s még nyelvükre kapják Verzár grófnőt! Persze nem mertem neki mondani, hogy biz a maga nyelvén peregne legtovább…
Hát így csak ülök, sírok. Bizony, ha édesanyám tudná… Talán nem is igen szóna meg érte, mer hát nem csinátam én semmi rosszat! Valeyrac Herceg igazi úriember, csak hát olyan nagyon magányos… Pedig azt mondják nagyon kerűgeti mindig a szoknyákat s lám mégis egyedül van. Éjjel meg különösen. Tudom, tudom, bár pénzen alú, de rangon felű van tőlem, de amikó elfújja a lámpást, egyformák vagyunk. S olyan szép ember, még a sötétben is, pedig akkó csak belűről látom. De belűről sem szeret egyedül lenni. Szereti ha mesélek neki..., Bármiről. Azt mondja megnevettetem a fura beszédemmel. Nem tom neki miért fura, nekem nem.
Ők inkább furák. Nyápicok..., mind.
Nem is csuda, ki látott mán pirítóst enni reggelire meg semmi mást mellé? Na, azon én ugyan nem dógoznák egész nap! Montam mán neki, egy jó nagy darab szalonna meg hajma, s utána dudáhat a szél, de ők mán csak így szokták meg.
-Azt mondja.
Megígérte hogy megtaníttat irni-olvasni. Idejár ez a Márki valaki, ez ojjan firkász fajta. Őfelsége megígérte, ráveszi hogy egy kis időt etőttsön velem néha. Majd ojjan ajánlatot tesz neki aminek nem mondhat ellen, bár nem tudom ez mit jelent.
Na, eleget lefecseltem itt, megyek, kiürítem a bi-, az éjjeliedényt, így a helyes, mert már a szomszédba is érzik. S még majd megint fel leszek pofozva Julis néni húsos kezei által.




Alkalmassági



Mint már jeleztem újdonsült mohikánunknak a törzs orvosánál dr. skalp Neki8- nál meg kellett jelenni ahol teljes kivizsgáláson esett át. Esti Szél mindennek megfelelt a laborjai kiválóak voltak : vér; színe kék, ultraRHrövidhullám, vizelet tiszte negatív, szélminta ; kiváló buké legjobb évjárat balonba lementve / ős-sejt /.



A Buli.... / fanta- bulivan /



Folyton Beszélő


A tábor apraja nagyja nyüzsgött az esti hacacáréra. Ami mozgott mindent levágtak, még a hentes jobb-kezét is így át kellett keresztelni Bal Csontozónak.
Esti programot a helyi műsorközlő állandóan adását megszakítva két betét reklám közt nyomja.

Tisztelt nagyérdemű aki még felül a lovára ideér a nyolckor kezdődő beavatási ünnepségre ahol minden ingyenes.

Fő szervező : Alvó Figyelő

Főszakács : Megfőzlek ha Nemeszel
Kukta : Ledarált Újj
Cukrászok : Hosszú Szopóka
Hab Csók
Mézes Csók
Vendégszereplők :

zene : The Ájer Gang Band
tagjai :
fúvósok : Ropogós Fartő
Farhangú Gyík
dobos : Zörgő Avar
pengetős : Bél Húr

énekes díva : Érdes Sikoly
vokál : Csukló Hang
Mutogatva Beszélő
Tompor Doromb

táncművészek : Ringó Csípő
Donga Láb
Iksz Láb

Délután míg látni lehet a helyi íjász klub bemutatóját 17 órakor.

Ötszörös préribajnok Sűrűn Kacsintó, Örökké Csukló, Rongy Szem.
Több versenyző nem indul, mivel legutóbb sajnos őket lőtték le a céltábla helyett.

Mivel jelezték, hogy meglátogatnak bennünket a többi testvér nemzettség tagjai , így várni kell a kezdéssel. A Sziklás hegységen túlról a Nagy tavaktól a Grósz Kanyonból, tehát mindenünnen jönnek aminek nagyon örülünk. Megismerhetitek az Írottkezűeket, Ipiapacsokat, a Delevárokat stb.
Addig is hadd főljön a bográcsban a babgulyás ágyú Bal Csontozó módra, mivel a jobb benne fő.






Ringó Csipő


Maris titkolódzik...



Jaj, annyi minden történt, nem is tudom hun hagytam abba a tegnap!
Még most is ver a szívem, pedig Őfelsége igen igyekezett megnyugtatni, még verseket is olvasott nekem. Hát, én értettem is meg nem is, de nagyon szépen hangzott minden, mán amikó tisztán kimondta Őfelsége a szavakat, mer egy kicsit fejibe ment neki a vörösbor, olyannyira, hogy a végén mán kiöntöttem a bilibe, mielőtt kezdett vóna kifelé gyünni belülle. Majd néznek hogy mitű olyan pirosas az az éjjjelitál…
De azon majd eszem búsulok reggel, egyenlőre hallgatom a verseket, mint aki megérti, mer a Latrens márki úr írta tán, s ő lesz majd a tanítómesterem s így érdekel miféle esze járású ember. Hej, ha én megtanulnék ilyeneket mondani, jesszusom!…

Szóval sok minden vót tennap. Zarver grófnő kisuppóta a cselédeket vidékre, asszem meg akar szökni a gróftú, de én aztán meg nem mondom senkinek, me jó teszi.
Nem tom mit akar vele különben is, mer a grófot nem igen érdekli a hasán meg a lovain kivű semmi, még tán a grófnő se…
Mindenesetre engem is suppót vóna velük, de Őfelsége megtudta, s oda csapott az asztalra, hogy a Maris nem mén sehova! Egy ideig huzavonázták a dogot, végül is a grófnő megjuhászkodott s azt mondta, maradsz!
Hát így maradtam, ami jó is, me még az én dogom nincs evégezve. Félek is tülle egy kicsit, me ha ezek megtudják mié vagyok itt, hát ustorszijjat hasítanak a hátambú… Másrészt meg mán nagyon mehetnékem van, mer hiányzik az úrnőm is, meg aztán a Józsim… Hej, mikó vállára dobja a sötétkék dolmánnyá meg odabiggyeszti az árvalányhajat a kalapja mellé! Hát akkó a leány egyenesen beleolvad azokba a búzavirágos szemekbe…




Buli árnyakkal



A délutáni ügyességi versenyek után, ami hála a Nagy Szellentőnek minden baj nélkül lezajlott. Neves íjászaink semmit és senkit nem találtak el.
A lányok , asszonyok tűzátfutási versenyét Gyöngy Pata nyerte; bealudt alatta a tűz.
Estére megérkeztek a távoli indián testvérek. Híres bátor harcosok és vadászok. Csak egy páran a sokadalomból, mert felsorolni nehéz. A Görény térre / főtér / a Bölény evnyún volt a felvonulás az oldal utcákból pl. Róka sztrít, Nyúl ösvény felől is jöttek az emberek.
Elől Üvöltő Bölény, Fekete Sas, Szürke Bagoly, Sípoló Tüdő, Öreg Szem, Vó Szem, Gyeved Szem, Barna Hód, Fehér Hód, és Zúz Mara őt követték az asszonyok Fojton Beszélő, Mutogatva Beszélő, Csendes Patak, Gyöngy Pata, Hónalj Illat, Kopasz Nuti.

A főtéren mindenki rangja szerint elfoglalta helyét és megkezdte a nagy szívás, böfögés és durrogás. Pohár köszöntős méltató beszédet Üvöltő Bölény mondott ahol Esti Szélt méltatta.
Esti Szelet nagyon meghatotta ennek a büszke becsületes népnek a szeretete. Csak azért búsult, mert nem lehet jelen szerelme aki nem más, mint Bölény európában nevelkedett leánya Harmatgyöngy akit ott Liliom grófnőként ismernek.
Nyájas olvasó most egy kis kitérőt, inkább magyarázatot kell adjak az ismeretségről.

Történt is, hogy a Mária Hillferen működő Winer Cejtung képes krónika megbízásából a kissé elszegényedett Letrans márki elvállalta a tengeren-túli megbízást. Mivel vonzotta az ismeretlen kultúra megismerése így elvállalta. Még itt Bécsben ismerte meg szíve hölgyét akiről nem tudta, hogy indián vér csörgedezik ereiben. Elutazása előtt megbízta barátját ki megtévesztően hasonlított rá, képviselje , legyen az alteregója de hetyegés nuku, mert akkor jön a bicsku és lesz nyisz nyasz s nem lesz f*tyi. Innen írogatott verseket a barátain keresztül neki és álmában sem gondolta Esti Szél alias Letrans márki, alias joe lee sam, hogy vendéglátója lányába szerelmes.
Tehát a nagy vigadalom közepette jött a Sürgöny E-mail lélekszakadva, hogy európából levél jött. Nagy izgatottan olvastam mi lehet a baj.
Csoda történt! Igent mondott Liliom grófnő az az Harmatgyöngy. Repülök hozzá mondom én. Azonnal wingwammomba siettem és lefoglaltam egy különgépet a Nem Érsz Utol Sas társaságnál amit akkori technika szerint még négyen hajtottak pedállal, de szigetről szigetre váltott pedálosokkal haladt.
Nos becsomagoltam a legszükségesebbeket, mert egy kilónyi terhet vihettem. Felajánlotta barátom, hogy vízi úton a Fehér Cápa toursszal , de ott félő volt, hogy kitartóan nem tudok a cápák előtt futni, így az nem jött szóba. Mondta is a barátom első lehettem volna aki át ér. Lemondtam a dicsőségről.
Sürgöny E-mailnak írtam választ és vissza indítottam Harmatgyöngyhöz, hogy utána megyek még ha a Zarver grófnő Kuftsteiba viszi is . / mér nem lehet egyszerűbb neveket /
A főszakács nagyon csúnyán néz rám , Megfőzlek ha Nemeszellel nem jó babozni, inkább reggelig visszatértem a mulatságra.
Üvöltő Bölénynek a nagy hangzavarban elmondtam, hogy újságom rövid időre hazahívott a tudósításommal. Nagyon várják olvasóim a Winner Cejtung hasábjain. Atyai jóindulattal jó utat kívánt. Még jókedvében Fojton Beszélőt se vágta pofán amiért kérdezés nélkül megszólalt. Ma mindent lehetett ezért hálás is volt nekem.
Nagyon izgatott vagyok. Vissza útra már hajó jegyet veszek a Nau-Stilusra és mézes-mázos napjainkat azon vészeljük át.


folyt. köv.
Ideje: Január 22, szombat, 10:17:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Joe Lee Sam és barátai 3" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Joe Lee Sam és barátai 3 (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 26, szerda, 14:32:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tudta a Maris a dógát nagyon is, ugye Latrensem? :-)))) Hej de sokszó megkeringetted, pláne ott ahun jó ki vót tőtve:-)))))



Re: Joe Lee Sam és barátai 3 (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 28, péntek, 21:38:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gondótam is, mer mindig ott lógott a kigyed szeme, néha fétem, majd kiesnek onnan:-))) Meg azt is tuttam, hogy nem csak a versirás járt kigyed eszibe, pláne amikó a létrát az ablakomhó tolta:-)



Re: Joe Lee Sam és barátai 3 (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Február 04, péntek, 11:34:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kezdem azt hinni, kőtözködnöm kéne, mer azí, ezen híres emberek közül egynehányat
csak meg kéne mááá ismernem. Meg osztán mifelénk nem is mézes-mázosak a napok se... :((((
Ha vóna még jegy arra a Nau-Stilusra... a biza jóóó vóna! :)))))
Most megigazítom az orcámat, mert sikerült fájósra nevetnem. Köszönöm!
Szeretettel: pipacs :)



Re: Joe Lee Sam és barátai 3 (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Február 10, csütörtök, 13:04:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pipacsom, hát mán hogyne vóna jegy, néha még annélkül es felvesznek ha eléggé kicifrázod magad. Latrens még létrád es ad hogy fő tudj mászni:-)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds