Kapuzárási.............
Dátum: Július 18, hétfő, 18:42:06
Téma: Életünk napjaink


A minap meg kellett látogatnom egy állami műintézetet és ott történt velem ez az eset. Na nem a büntetésvégrehajtóra gondoltam, ez a műintézet koedukált volt.


Megyek és végeznek rajtam mindenfajta vizsgálatokat, persze mindenütt vetkőzni kellett. Volt ahol csak alsóra, de bizony volt ahol úgy álltam három csinos hölgy előtt mint ahogy az anyja hasából kipottyan az ember, az -az mezítelenül.
Tapogatták az embert mindenütt és minden formán, lágyan, durván, már már finoman is.
És hát tegye az a kezét a szivére aki ilyenkor teljes nyugalomba tud maradni, nehéz és szinte lehetetlen, mert a temészetnek nem tud parancsolni az ember. Hát én is így jártam, és aki most erotikus formulát vár csalódni fog, csak a tényeket próbálom írni.
Nos mikor egy ilyen simogatós alkalommal a férfiasság jelét kezdtem mutatni a hölgyek igen csak meglepődtek, csak azt nem értem miért? Fordított helyzetben nem tudom mit csináltak volna.
Tehát itt hangzott el az omminózus kijelentés Kapuzárás előtti....... pánik, vagy hasonló.
Mikor öltöztem az ajtó résnyire ki volt nyitva és így hallhattam mikor "kibeszéltek" a nővérek.
Hogy ........... Láttad? Beizgult a tata.
A válasz ............. és micsoda szemeket meresztett ránk?!!!!!!!
Mire a harmadik nővér mondta ki a verdiktet.
---Biztosan rajta is rajta van a KAPUZÁRÁS ELŐTTI ..............
Itt tört ki rajtam a férfi, és elkezdtem ecsetelni hangosan a hölgyeknek címezve a dolgot.
Nem tudom mit jelent ez a Kapuzárási dolog, de rajtam nem tudom mi látszódott azon kívül hogy a férfiúi mivoltomat nem tudtam elrejteni. Kezdődött a dolog ott hogy alig köpenyben, alig nadrágocskában /tanga/ hajlongtak előttem, melltartó persze nem volt egyikőjükön sem, közben a vizsgálat alatt szinte simogatták az ember fiát. Hát hölgyeim ne csodálkozzanak ha a férfiember ilyenkor jelét adja annak hogy még él, és lélegzik minden téren.
Nem érzem magam ötvenen felül sem öregnek magam, sőt most vagyok a legjobb formában minden téren. Semmi gondom, a gyerekeim kirepültek, amit akarok azt csinálok. Felelőtlen kapcsolatokba nem megyek bele, amit akartam elértem.
akkor mitől lenne az a bizonyos Kapuzárási .................... dolog. Magamnak nem kell bizonyítanom semmit, vagy ha igen akkor becsapnám magam, hogy megnézem a szép nőket, ez csak természetes, az lenne baj ha nem. De tudom mire vagyok képes, és nekem nem a huszon éveseknek kell bizonyítanom, sőt egyáltalán semmit nem kell bizonyítanom.
Akkor mire fel a megjegyzésük? hiszen nem is ismernek.
Ajánlatot vagy félre érthető mozdulatot nem tettem, és ugye nem is az járt az eszemben hogy kikezdjek két vagy három faiatal hölgyel. Volt bajom rendesen amiért od küldtek.
Máskor is hallottam már ezt a kifejezést, de így konkrétan rám még nem.
Hát ha valakinek lehetne valamiért zokszava az én lehetek az olyan öltözetért amilyet viseltek. De hát én miért is szóljak, ha valami szép hát legyen szép.
Engem nem zavart, sőt ahogy a melléklet is mutatja "feldobott".
Hát ez az én történetem.
Valaki magyaráza már el mit jelent ez a kapuzárási dolog?!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm hogy meghallgattak.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1084