[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 119
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 119


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kapuzárási.............


A minap meg kellett látogatnom egy állami műintézetet és ott történt velem ez az eset. Na nem a büntetésvégrehajtóra gondoltam, ez a műintézet koedukált volt.


Megyek és végeznek rajtam mindenfajta vizsgálatokat, persze mindenütt vetkőzni kellett. Volt ahol csak alsóra, de bizony volt ahol úgy álltam három csinos hölgy előtt mint ahogy az anyja hasából kipottyan az ember, az -az mezítelenül.
Tapogatták az embert mindenütt és minden formán, lágyan, durván, már már finoman is.
És hát tegye az a kezét a szivére aki ilyenkor teljes nyugalomba tud maradni, nehéz és szinte lehetetlen, mert a temészetnek nem tud parancsolni az ember. Hát én is így jártam, és aki most erotikus formulát vár csalódni fog, csak a tényeket próbálom írni.
Nos mikor egy ilyen simogatós alkalommal a férfiasság jelét kezdtem mutatni a hölgyek igen csak meglepődtek, csak azt nem értem miért? Fordított helyzetben nem tudom mit csináltak volna.
Tehát itt hangzott el az omminózus kijelentés Kapuzárás előtti....... pánik, vagy hasonló.
Mikor öltöztem az ajtó résnyire ki volt nyitva és így hallhattam mikor "kibeszéltek" a nővérek.
Hogy ........... Láttad? Beizgult a tata.
A válasz ............. és micsoda szemeket meresztett ránk?!!!!!!!
Mire a harmadik nővér mondta ki a verdiktet.
---Biztosan rajta is rajta van a KAPUZÁRÁS ELŐTTI ..............
Itt tört ki rajtam a férfi, és elkezdtem ecsetelni hangosan a hölgyeknek címezve a dolgot.
Nem tudom mit jelent ez a Kapuzárási dolog, de rajtam nem tudom mi látszódott azon kívül hogy a férfiúi mivoltomat nem tudtam elrejteni. Kezdődött a dolog ott hogy alig köpenyben, alig nadrágocskában /tanga/ hajlongtak előttem, melltartó persze nem volt egyikőjükön sem, közben a vizsgálat alatt szinte simogatták az ember fiát. Hát hölgyeim ne csodálkozzanak ha a férfiember ilyenkor jelét adja annak hogy még él, és lélegzik minden téren.
Nem érzem magam ötvenen felül sem öregnek magam, sőt most vagyok a legjobb formában minden téren. Semmi gondom, a gyerekeim kirepültek, amit akarok azt csinálok. Felelőtlen kapcsolatokba nem megyek bele, amit akartam elértem.
akkor mitől lenne az a bizonyos Kapuzárási .................... dolog. Magamnak nem kell bizonyítanom semmit, vagy ha igen akkor becsapnám magam, hogy megnézem a szép nőket, ez csak természetes, az lenne baj ha nem. De tudom mire vagyok képes, és nekem nem a huszon éveseknek kell bizonyítanom, sőt egyáltalán semmit nem kell bizonyítanom.
Akkor mire fel a megjegyzésük? hiszen nem is ismernek.
Ajánlatot vagy félre érthető mozdulatot nem tettem, és ugye nem is az járt az eszemben hogy kikezdjek két vagy három faiatal hölgyel. Volt bajom rendesen amiért od küldtek.
Máskor is hallottam már ezt a kifejezést, de így konkrétan rám még nem.
Hát ha valakinek lehetne valamiért zokszava az én lehetek az olyan öltözetért amilyet viseltek. De hát én miért is szóljak, ha valami szép hát legyen szép.
Engem nem zavart, sőt ahogy a melléklet is mutatja "feldobott".
Hát ez az én történetem.
Valaki magyaráza már el mit jelent ez a kapuzárási dolog?!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm hogy meghallgattak.
Ideje: Július 18, hétfő, 18:42:06 - papaya

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Kapuzárási............." | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kapuzárási............. (Pontok: 1)
- Netelka Ideje: Július 18, hétfő, 21:21:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Te zavarban voltál, a hölgyek meg fogalomzavarban. Ugyanis a kapuzárási pánik az, ami a te korodbeli férfiaknál vagy van, vagy nincs, és ilyenkor állítólag "megbolondulnak" a pasik, otthagyva csapot-papot, a fűvel, meg a fával is igyekeznek intim kapcsolatba kerülni. Nos, hogy ebben a helyzetben ez hogy jutott eszükbe ezeknek a kevéseszűeknek, ez talány. Illetve szerintem már meg is adtam a választ :)



Re: Kapuzárási............. (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: Július 19, kedd, 06:17:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó voltál "öreg", ők meg biztos a "szőkék" közül valók...



Re: Kapuzárási............. (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 19, kedd, 07:27:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Papaya,

Ne vegye szívére. A mai egészségügyben azt kell mondjam, ez a kellemesebb kellemetlenség ami érhette. Sajnos minket Nőket rosszabbul kezelnek, ezek a tisztelet a kivételnek, de az orvosok miatt maguktól elszállt nőszemélyek. A kapuzárási pánik a felelőtlen kapcsolatokra célzás, az idősödő férfiaknál, tehát még buták is voltak a kedvesek. Mert ha azt ecsetelték volna, hogy lám lám milyen jó nők vagyunk, mert elég egy vizsgálat, hogy a férfiember begerjedjen, akkor csak beképzelteknek tartanánk őket. Minden esetre van egy vígasztaló az egészben, ezekszerint legalább ezen a téren egészséges... :))) Na ez a vicc volt, remélem nem sértettem. Írása tetszett, az is, hogy szóvá tette. :))

Üdvözlettel Angyaligirl



Re: Kapuzárási............. (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Július 19, kedd, 08:57:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Szerintem se élje meg olyan tragikusan, inkább örülni kellene, hogy férfiassággal minden rendben van. A mai statisztikákat figyelembe véve, ez már lassan ritkaságszámba megy bizonyos életkor felett. De nem is kell, hogy az életkort okoljuk, hiszen rengeteg fiatal küzd ma potencia-problémákkal. Én is úgy gondolom, ez a jobbik eset!



Re: Kapuzárási............. (Pontok: 1)
- Atlantiszi Ideje: Július 19, kedd, 12:30:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sokszor elgondolkoztam már egy ilyesmi szituáción: tömeg a buszon. Pl. egy sebész, egy hirtelen fékezéskor véletlenül valaki lábára tapos. Majd midőn épp bocsánatot kérni fordulna hátra, a letaposott lábú, amúgy csípőből elküldi valahová. Minimum a jó búsba. Aztán másnap, egy hirtelen támadt vakbélgyulladás következtében a műtőasztalról felpillantva a fölé hajoló sebészben felismeri azt, akit előző nap a buszon, amúgy magyarosan elirányított.
Vajon, hogyan érzi akkor magát?
De nem kell ilyen extrém példákra gondolnunk, a megbecsülés, a tisztelet ugyanis MINDENKINEK, alanyi jogon jár(na)!
Hogy a történetedben szereplő szőkenő - nemű, műintézménybéli alkalmazottak miért nem adták meg a kellő tiszteletet, erre már válaszolt egy előttem szóló. Vannak persze megmosolyogtató helyzetek, sztorik, mint pl. az a bizonyos hűtőszerelős eset, vagy a taxis, villanykörtével a szájában, ezeken persze kivédhetetlenül vigyorgunk, pedig tudjuk, nem illdomos a káröröm! De a Te eseted nem ez a kategória volt. Rá se ránts, a Te sztoridban nem a hűtőszerelő, és nem a taxis, hanem a "hölgyek" szerepeltek. Le.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds