Strandon. ...
Dátum: Július 20, szerda, 19:29:58
Téma: Életünk napjaink


Ez az eset amit most leírok tegnap a strandon történt. Számomra nagyon megdöbbentő és elszomorító volt.


Nem szeretnék ilyen családban családtag lenni, főleg gyerekként nem.


Nos, a strandon egy négytagú család cuccolt oda mellénk, és elkezdődött a strand birtokba vétele a részükről. Kezdődött azzal hogy a kisfiú meglökte az édesapját, na erre kapott rendesen, na nem testi fenyítést hanem szóbelit. De milyen szavakkal, a tv-ben csak sípolás hangzott volna ha felveszik.
-Takarodj má he, úgy beléd rúgok hogy az uszoda másik végébe repülsz.!
-Hallod, a kur ----- anyáddal szórakozzááá.
Teljesen elképedve álltunk és hallgatunk, de ezek után jöttek még cifrábbak is.
A család bele a vízbe, és ott labdázni akartak a gyerekek, de hát a víz hideg volt és pár csepp a családfőre fröccsent. Ismét jött a dorgálás.
-Ha még egyszer lelocsolsz belefojtalak a vízbe!!!!!
-baz----------meg ,hogy lehet valaki ilyen köcsög.
Itt aztán már csak tátogni tudtunk a hallottakon. És mindez egy kb. 5-6 éves gyereknek címezve.
Itt elszakadt a cérna nálunk és arrébb hurcolkodtunk, de a hangjukat nem tudtuk nem meg hallani.
Kapták a gyerekek ha fröcsköltek ,akkor is ha csak álltak.
- Mi a fa---------t álltok ott mint a Bálám szamara????
-Köcsögök, ezért jöttünk le?
A továbbiakban nem akarom elismételgetni azokat az alpári szavakat amiket a "szülők" használtak a gyerekekkel szemben.
Ez a XXI. század elején hangzott el két magát szülőnek nevező egyén szájából.
Tudom hogy ez kirívó eset, de pedagógus révén tapasztalom, hogy lassan mindennapivá kezd válni ez a stílusú beszéd a diákok között is.
Igen, a diákok között is dívik ez a fajta alpári beszéd. Az én időmben azt mondták ha valami csúnya kicsúszott az ember szájából hogy "káromkodik mint egy kocsis".
Ma azok a sokat emlegetett kocsisok csak kisinasok lehetnének egy -egy tizenéves beszédével szemben.
A műveletlenség ezen a téren katasztrofális helyzeteket teremtett. De nem föltétlenül az alulművelt emberekre jellemző.
Vegyük csak a Parlamentet példának. Ott sem az úriember stílus dívik mostantájt. De nem akarok belemenni a politika borzalmaiba. És még csodálkozunk ha az emberek felháborodással beszélnek a képviselőinkről.
Hát mára ennyi.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1097