[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 270
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 270


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Strandon. ...


Ez az eset amit most leírok tegnap a strandon történt. Számomra nagyon megdöbbentő és elszomorító volt.


Nem szeretnék ilyen családban családtag lenni, főleg gyerekként nem.


Nos, a strandon egy négytagú család cuccolt oda mellénk, és elkezdődött a strand birtokba vétele a részükről. Kezdődött azzal hogy a kisfiú meglökte az édesapját, na erre kapott rendesen, na nem testi fenyítést hanem szóbelit. De milyen szavakkal, a tv-ben csak sípolás hangzott volna ha felveszik.
-Takarodj má he, úgy beléd rúgok hogy az uszoda másik végébe repülsz.!
-Hallod, a kur ----- anyáddal szórakozzááá.
Teljesen elképedve álltunk és hallgatunk, de ezek után jöttek még cifrábbak is.
A család bele a vízbe, és ott labdázni akartak a gyerekek, de hát a víz hideg volt és pár csepp a családfőre fröccsent. Ismét jött a dorgálás.
-Ha még egyszer lelocsolsz belefojtalak a vízbe!!!!!
-baz----------meg ,hogy lehet valaki ilyen köcsög.
Itt aztán már csak tátogni tudtunk a hallottakon. És mindez egy kb. 5-6 éves gyereknek címezve.
Itt elszakadt a cérna nálunk és arrébb hurcolkodtunk, de a hangjukat nem tudtuk nem meg hallani.
Kapták a gyerekek ha fröcsköltek ,akkor is ha csak álltak.
- Mi a fa---------t álltok ott mint a Bálám szamara????
-Köcsögök, ezért jöttünk le?
A továbbiakban nem akarom elismételgetni azokat az alpári szavakat amiket a "szülők" használtak a gyerekekkel szemben.
Ez a XXI. század elején hangzott el két magát szülőnek nevező egyén szájából.
Tudom hogy ez kirívó eset, de pedagógus révén tapasztalom, hogy lassan mindennapivá kezd válni ez a stílusú beszéd a diákok között is.
Igen, a diákok között is dívik ez a fajta alpári beszéd. Az én időmben azt mondták ha valami csúnya kicsúszott az ember szájából hogy "káromkodik mint egy kocsis".
Ma azok a sokat emlegetett kocsisok csak kisinasok lehetnének egy -egy tizenéves beszédével szemben.
A műveletlenség ezen a téren katasztrofális helyzeteket teremtett. De nem föltétlenül az alulművelt emberekre jellemző.
Vegyük csak a Parlamentet példának. Ott sem az úriember stílus dívik mostantájt. De nem akarok belemenni a politika borzalmaiba. És még csodálkozunk ha az emberek felháborodással beszélnek a képviselőinkről.
Hát mára ennyi.

Ideje: Július 20, szerda, 19:29:58 - papaya

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Strandon. ..." | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Strandon. ... (Pontok: 1)
- csingi Ideje: Július 20, szerda, 19:47:43
(Adatok | Üzenet küldése)
Ezt a szörnyűséget tapasztaltam már sokféle szituációban és korosztályban. Számomra a legdöbbenetesebb az egészen kicsi gyerekek és a szerelmesek (?) szájából ömlő szenny-beszéd volt. Azt hittem először, hogy kirívó eset.... sajnos egyre inkább általános.



Re: Strandon. ... (Pontok: 1)
- zanzaa Ideje: Július 21, csütörtök, 08:52:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igen, ez tényleg szörnyű. Én is gyakran kapom magam azon, hogy hoppá, ez kiszaladt a számon. De 5-6 éves gyerekek felé! Több, mint durva.



Re: Strandon. ... (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 21, csütörtök, 20:28:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó hogy írtál erről, mert ez egy annyira általános probléma, hogy lassan az ember nem akar emberek közé menni miatta. Így beszélnek mindenütt. A bevásárló központokban még éjjel is gyermeküket cibáló anyák és apák vannak. Az ordító kicsiket meg rángatják és szidják, pedig csak fáradtak, álmosak. Az erőszak és a gyerekek megfélemlítése a mai fiatal szülőknél lassan általánosnak mondható.



Re: Strandon. ... (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Augusztus 04, csütörtök, 20:24:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Mégjobban ki kell,hogy ábrándítsalak:már az ovodában olyan erős,obcén kifejezéseket tanulnak el egymástól,hogy a szülőket nyilvános helyen égetik a csöpségek..jobban fertőz a trágárság mint lepra,és gyorsabban terjed,kirthatatlanul,mint a parlagfű...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds