hsz-ek 2
Dátum: Július 25, hétfő, 08:10:36
Téma: Életünk napjaink


Nagyon sok ember jogot formál arra hogy csak Ő a tévedhetetlen, mindenki más rosszul csinál mindent.


Mikor ide kerültem a Full-ra megörültem nagyon, végre egy olyan hely ahol lehet irogatni, olvasni.
Később rájöttem vannak itt olyan emberek akik jogot formálnak a sárbatiprásra. Nem is ismernek, nem is tudják milyen körülmények között írok, ha írok. Nekik erőteljes véleményük van mindenről és mindenkiről. Tudom nem vagyok író, az is lehet sok hibával küldök el egy cikket, és a helyesírásom is hagy korrigálni valót magaután. Lehet nem úgy fogalmazok mint a tisztelt kritizáló, de az vesse rám az első követ aki nem így kezdte. Én is azt hittem, megírok egy "cikket" vagy valami irományt és kész. Hát ez nem is olyan egyszerű mintha a saját területemen ténykednék. Igen tanulni kellaz írást is, lehet valaki professzor és mégis csúnyán ír, pongyolán fogalmaz.
Nekem nem a kritikával van gondom, hanem a kritika tálalásával. Olvasgatva a társak írásait, ott is tapasztalok majdhogy nem durva hozzászólásokat.
Gázolunk mindenen és mindenkin keresztül aki nem tetszik a mi stilusunknak.
Gondolom ezen az oldalon nem az a cél hogy hivatásos írók küldjönek be regényeket, esszéket.
Volt olyan érdekes cikk amit újságban olvastam és érdekesnek tartottam, feltettem ide, oda írtam a forrást is, még csak véletlenül sem higgye valaki hogy én írtam. Akkor kaptam a levelet, hogy csak saját írásokat fogadnak el. Rendben van már csak ilyeneket teszek fel, lehet sok mindenkit nem érdekel a dolog amiröl írok, de vannak akiket érdekel. Ismétlem kritizálni lehet, de előbb talán finomítani kellene a kritikus hangvételén, hívja fel a figyelmem a hibára, de ne döngöljön egyből a földbe. Azt hiszem nem hivatás és munkakör függvénye a fogalmazás sem.
Természetesen aki olvassa biztosan magára ismer, hogy miért is írtam ezt a megjegyzést.
Köszönöm hogy meghallgattak!

papaya





---------------------------------------------

A SiteAdmin megjegyzése:

Persze tudnotok kell, hogy normál esetben ez az írás nem megy be a magazin felületére, hiszen a magazin célja nem egy belső vita generálása, és levezetése, hanem az olvasószerzés.
Ennek jegyében ami inkább líra, vagy blog, az itt nem jelenik meg, mert ez a felület nem azért van kitalálva. Hogy mégis beengedtem most ide, az abban a reményben történt, hogy mostanában valóban több esetben magam is tapasztaltam, hogy látszólag indok nélkül olyan hozzászólások születnek, aminek vagy nemsok köze van az adott publikációhoz, vagy egyértelműen kibukik belőle valamiféle indulat.
Persze sokan vagyunk, és nap mint becsatlakoznak újabb társak is a szájton folyó tevékenységekbe. Ez jó! S bár nem szándékoztam a hozzászólásokat semmiképpen sem DIREKT szabályozni, azt hiszem, hogy valami ajánlásformát mégis csak ki kellene találni!
Nos, hát találjuk ki együtt! Ha már egyszer az indirekt forma, vagyis hogy a publikációs felületeket tipizáltam, nem váltotta be a reményeket.
Szeretném, ha itt nem személyes sérelmekkel vágnánk egymást pofon, hanem egy hasznos dialógus folyna arról, hogy ki, mit szeretne.
köszönöm előre is,
Administrator





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1119