Meddig tart a szülői szeretet?
Dátum: Augusztus 11, csütörtök, 00:01:28
Téma: Életünk napjaink


Amit most közre adok mérhetetlen szomorúsággal tölt el. A döbbenet és a érthetetlenség ami hatalmába kerített mikor elolvastam a cikket amiről írok.


Az ember néha elég bizarr helyzetet teremt magának és környezetének.
Amit most megírok számomra mérhetetlen szomorúságot okoz. Azt hiszem, ennek soha nem szabadna megtörténnie.
Az előzményeket is fel kell sorolnom a teljes megértéshez. Az egyik bulvár lapunk egy cikksorozatot közölt a sorkatonák szolgálatuk alatti furcsa halál esetei kapcsán.
Itt megírták, hogy a 80-90 s években, egyes helyőrségekben a katonák, akik meg haltak szolgálatteljesítés közben nem kizárt, hogy gyilkosság áldozatai lettek.
Vagy azért mert valamilyen katonai titkot tudtak meg, vagy társaik esetleges brutalitásai miatt.
Ezek a feltételezések kapcsán jelentkezett egy kiskatona édesanyja és elmondta, hogy a fia kioltotta egy katona társa életét. Ezt az eseményt a nemrég meghalt férje mesélte el, akinek a fiuk személyesen mondta el a történteket.
Az édesanya saját maga ajánlotta fel, hogy feljelenti a fiát gyilkosság elkövetése miatt.
Meg döbbentett, amit olvastam, egy édesanyát, egy szülőt mi késztet ilyen szörnyű tettre?
A saját fiát, akit Ő szült nevelt jelent fel.
Tudom, ha valaki gyilkot, elvette egy másik ember életét annak bűnhődnie, kell, de miért a saját szülőanyja adja a törvény kezére?
Azt hiszem egy szülőnek minden áron és körülmény között védelmeznie, kellene a gyermekét, még ha gyilkos is.
Nagyon nagydolognak kellett történnie a kettőjük kapcsolatába, hogy ilyet tegyen egy szülő.
Semmilyen körülményt nem tudnék felhozni, hogy saját gyerekemet én adjam a törvény kezére.
Nem tudhatom mi vezérelte az édesanyát, de ha a bulvársajtónak esett áldozatul és rábeszélték, akkor nagyon nagyot vétett. Nincs jogom elítélni, de maga a jelenség az, ami miatt tollat ragadok.
A bűnt nem pártolom, nem tudom, mit tennék, ha én ilyen helyzetbe kerülnék. Nem is akarom elképzelni.
Most ott tart a dolog, hogy az örökség miatt volt a feljelentés.
A fiú követeli jussát, ami nem illeti meg.
Minden, ami velünk történik a pénzről, szól? Még a szülői szeretet is?
Nem hinném!







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1210