[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 265

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Meddig tart a szülői szeretet?


Amit most közre adok mérhetetlen szomorúsággal tölt el. A döbbenet és a érthetetlenség ami hatalmába kerített mikor elolvastam a cikket amiről írok.


Az ember néha elég bizarr helyzetet teremt magának és környezetének.
Amit most megírok számomra mérhetetlen szomorúságot okoz. Azt hiszem, ennek soha nem szabadna megtörténnie.
Az előzményeket is fel kell sorolnom a teljes megértéshez. Az egyik bulvár lapunk egy cikksorozatot közölt a sorkatonák szolgálatuk alatti furcsa halál esetei kapcsán.
Itt megírták, hogy a 80-90 s években, egyes helyőrségekben a katonák, akik meg haltak szolgálatteljesítés közben nem kizárt, hogy gyilkosság áldozatai lettek.
Vagy azért mert valamilyen katonai titkot tudtak meg, vagy társaik esetleges brutalitásai miatt.
Ezek a feltételezések kapcsán jelentkezett egy kiskatona édesanyja és elmondta, hogy a fia kioltotta egy katona társa életét. Ezt az eseményt a nemrég meghalt férje mesélte el, akinek a fiuk személyesen mondta el a történteket.
Az édesanya saját maga ajánlotta fel, hogy feljelenti a fiát gyilkosság elkövetése miatt.
Meg döbbentett, amit olvastam, egy édesanyát, egy szülőt mi késztet ilyen szörnyű tettre?
A saját fiát, akit Ő szült nevelt jelent fel.
Tudom, ha valaki gyilkot, elvette egy másik ember életét annak bűnhődnie, kell, de miért a saját szülőanyja adja a törvény kezére?
Azt hiszem egy szülőnek minden áron és körülmény között védelmeznie, kellene a gyermekét, még ha gyilkos is.
Nagyon nagydolognak kellett történnie a kettőjük kapcsolatába, hogy ilyet tegyen egy szülő.
Semmilyen körülményt nem tudnék felhozni, hogy saját gyerekemet én adjam a törvény kezére.
Nem tudhatom mi vezérelte az édesanyát, de ha a bulvársajtónak esett áldozatul és rábeszélték, akkor nagyon nagyot vétett. Nincs jogom elítélni, de maga a jelenség az, ami miatt tollat ragadok.
A bűnt nem pártolom, nem tudom, mit tennék, ha én ilyen helyzetbe kerülnék. Nem is akarom elképzelni.
Most ott tart a dolog, hogy az örökség miatt volt a feljelentés.
A fiú követeli jussát, ami nem illeti meg.
Minden, ami velünk történik a pénzről, szól? Még a szülői szeretet is?
Nem hinném!

Ideje: Augusztus 11, csütörtök, 00:01:28 - papaya

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Meddig tart a szülői szeretet?" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Meddig tart a szülői szeretet? (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Augusztus 11, csütörtök, 04:07:27
(Adatok | Üzenet küldése)
Amit az anya tett,az a legaljasabb dolog a világon.Még a rablógyilkost is védelmezi az anyja,felmentést keres számára,ha elitélték.Az állat is védelmezi a kölykét,ha akármilyen is.Szóval megint moloch éhes szája,a szerzés ördöge dolgozik.Az ilyen anya nem méltó az anyai rangra.



Re: Meddig tart a szülői szeretet? (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Augusztus 11, csütörtök, 05:14:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem lehet, hogy kacsa az egész, hogy érdekesebb, eladhatóbb lapot csináljanak? Végülis bulvárlapban olvastad. Itt a megyében előfordult egy kissé hasonló dolog egy pár éve. Egy asszony feljelentette a férjét, hogy szexuálisan zaklatta közös leánygyermeküket. Meg is írta az újság, aztán kiderült, hogy az anya rábeszélte a lányát, hogy vallja ezt, mert így akart megszabadulni a férjétől.



Re: Meddig tart a szülői szeretet? (Pontok: 1)
- Atlantiszi Ideje: Augusztus 11, csütörtök, 10:29:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megdöbbentő eset. De én elhiszem, hogy igaz, vagy, ha ez történetesen mégis kacsa, akkor azt hisezm el, hogy akár igaz is lehetne. Sajnos sok olyan esettel találkoztam már én is, amiből az derült ki, hogy a szülők nem méltóak sem a saját gyermekeikre, sem a szülői státuszra.
Igen, megtörténhetett, és rettenetes!



Re: Meddig tart a szülői szeretet? (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Augusztus 11, csütörtök, 12:08:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
El sem tudom hinni. Főleg az anyáról. De ha elkezdünk józanul gondolkodni, csak lehet következtetéseket levonni. Bizonyos ok, okozati összefüggést. Ha a végéből indulunk ki, hogy milyen anya az ilyen. Borzasztó gonosz anya lehet. Egy ilyen gonosz anya mire és hogyan nevelhette a gyermekét? Mennyi szeretetet nyújthatott neki? Vajon mitől válik egy fiú gyilkossá? Még az is kiderülhet számunkra, hogy a fiú is egy áldozat mint az akit Ő megölt. Igazán mind a kettőjükkel az anya végez. Szörnyű gondolatok, de van bennük valami. Érzem.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds