Csak azért....hogy hamarabb
Dátum: Augusztus 22, hétfő, 00:07:15
Téma: Életünk napjaink


Szóval ott tartottam, hogy csak azért .... hogy hamarabb rend legyen a lakásban. Közben kitört a vihar.


A vihar, ... amitől teljesen kiborultam. Egyik baj jött a másik után.
Kezdődött azzal,...hogy kiderült ....a lakáshitel furcsa szerzet. Igen az. Mindenki ugy tudja, a köztisztviselők után, a közalkalmazottak is megkapják a hitelt állami támogatással. Ezt hittem én is. Én kis bugyuta.
Méghozzá állami kezességgel. Szóval, nekünk is jár az állami kezesség 100 %-ban,....elméletileg.
De a gyakorlat nem ez. Mert a közalkalmazott csak annyit kap, amennyi a menekülési érték.
Amit a bank annak alapján számit ki , amit a becsüs megad a lakás értékének.
Vagyis nem vagyunk egyformák,...a becsüs kezében vagyunk, illetve Ő dönti el mennyit is érünk. Mert a mi hitelünk nem lehet 100%.
De gyanítom,...talán a munkánk nem eléggé tisztán értékelhető. Mert az ágytál ugyan tisztán kerül a beteghez, és üresen. De nem igy visszük el. Talán beleszámolják,. .hogy itt már többet kaptunk. De ez vonatkozik,... a szoba WC-re, ...a libero-ra, ......sőt megkapjuk olykor olykor minden segédeszköz nélkül is. Vagyis a menekülési érték és a 100 % között ez mind a miénk. Még szerencse, hogy akiben empátia van,.... a sajátját nem teszi az egészségügybe.
Sajnos, közalkalmazottak kapnak belőle bőven,...akár eü.-ben dolgozik,..akár pedagógus......akár.......

De nem adom fel.... megoldom,... mert van értelme,... mert valami szép, valami nagyon jó,... valami csoda vár rám.

Majd folytatom...de most csinálom amit kell,...... hogy minél hamarabb rend legyen a lakásban.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1271