Magyarország kőolajkészlete
Dátum: Szeptember 11, vasárnap, 20:34:03
Téma: Életünk napjaink


'A mi földünk a mi jövőnk'
"Magyarország felszabadítja egy-két napos kőolaj készletét, hogy eleget tegyen a Nemzetközi Energiaügynökség felkérésének.


A gazdasági miniszter szeptember 5.-i rendeletéval utasította a Kőolaj- és Kőolajtermék Készletező Szövetséget a szükséges intézkedések megtételére. Csütörtöktől 15 napon át naponta 800 tonna kőolajat adnak el a Mol tiszai finomítójában található tárolójukból.
Gyorsított meghívásos pályázatot hirdettek, amelyen a Mol jelentkezett és nyert, azzal az árral amennyiért most Oroszországból vásárolna."

Tehát Magyarországnak van stratégiai kőolajkészlete. Azt Magyarország tárolja, mert azzal mást nem lehet csinálni. Magyarországnak viszont nincsen tárolója, csak a Mol-nak van, ezért Magyarország, a Mol-tól bérel tárolókat, hogy kőolajkészletét tárolja. A kőolajkészlet nagyságáról, állapotáról Magyarország mindent tud, hiszen az a kőolajkészlet az övé. Természetesen Magyarország az információkat a Mol-tól kapja, hiszen ő tárolja ezeket a fontos stratégiai készleteket. Ezek után mert éppen erre van szükség, Magyarország ebből elad, mert most az fontosabb, mint a készletezés. Magyarország ennek örül, mert mint tudjuk az eladás az azt jelenti hogy fizetnek érte. Az állampolgárok is nagyon örülnek, mert azt gondolják, hogy stratégiailag fontosabb a kincstár bevétele, és az alacsonyabb üzemanyag ár, mint az hogy megavasodjon az olaj holmi tartályokban. Persze az nem avasodik meg, időnként eladják közbeszerzési eljárással hogy friss, nem avas olajat tárolhassanak. Ezt időnként valakik megveszik, és aztán eladják az államnak száz százalékos haszonnal, mert az állam sok olajat fogyaszt, mert például azzal szállítja a tömegközlekedőket. Eddig mindent értünk, és eddig ezt rendben el is fogadjuk, hiszen az avasodás ellen törvény van, aminek jó állam meg is felel. Nyilván azt is kitaláljuk, hogy aki megvette az avas olajat, az nem vitte haza, mert otthon nem fér el, hanem egyből oda viteti Magyarországgal Magyarországra ahol azt el is használják. Utána már ennek nincsen szaga, mert a széndioxid szagtalan, és az esőerdők ebből csinálnak majd oxigént ami nagyon fontos az élet szempontjából.
A probléma csak ott van, hogy most a pályázatot a Mol nyerte. Ebből következik, hogy a Mol adhatja el a Magyarország kőoljakészletét. Ez azért sikerült a Mol-nak, mert ő az aki meghívtak gyorsítottan. Persze én is pályáztam gyorsítottan meghívásosan. Gondoltam én eladom ingyen, nyertem is, az enyém volt a legalacsonyabb ár, de aztán kiderítették hogy nincsen elég referenciám, ezért érvénytelenítették az ajánlatomat. A Mol bezzeg sikerdíjért adja el a kőolajkészletet, de hát ezt ő megérdemli, hiszen nagyon kiképezte magát erre a feladatra. A kőolajkészletet természetesen hazánk egyik legnagyobb kőolajfinomító vállalata vette meg, akit Mol-nak hívnak, és ebből majd benzint fog készíteni ezzel is enyhítve a költségvetésre nehezedő nyomást, amit a benzináremelés inflációs hatása okoz. Magyarország természetesen a tartályok bérletét nem mondja fel, hiszen a tartalékolás stratégiailag fontos, egyébként is gyorsan vásárol kőolajat valakitől amivel a bérelt tartályokat feltöltetheti, gyorsított meghívásos pályázaton elnyert szerződéses díjért.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1362