[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 230


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Magyarország kőolajkészlete
csizi

'A mi földünk a mi jövőnk'
"Magyarország felszabadítja egy-két napos kőolaj készletét, hogy eleget tegyen a Nemzetközi Energiaügynökség felkérésének.


A gazdasági miniszter szeptember 5.-i rendeletéval utasította a Kőolaj- és Kőolajtermék Készletező Szövetséget a szükséges intézkedések megtételére. Csütörtöktől 15 napon át naponta 800 tonna kőolajat adnak el a Mol tiszai finomítójában található tárolójukból.
Gyorsított meghívásos pályázatot hirdettek, amelyen a Mol jelentkezett és nyert, azzal az árral amennyiért most Oroszországból vásárolna."

Tehát Magyarországnak van stratégiai kőolajkészlete. Azt Magyarország tárolja, mert azzal mást nem lehet csinálni. Magyarországnak viszont nincsen tárolója, csak a Mol-nak van, ezért Magyarország, a Mol-tól bérel tárolókat, hogy kőolajkészletét tárolja. A kőolajkészlet nagyságáról, állapotáról Magyarország mindent tud, hiszen az a kőolajkészlet az övé. Természetesen Magyarország az információkat a Mol-tól kapja, hiszen ő tárolja ezeket a fontos stratégiai készleteket. Ezek után mert éppen erre van szükség, Magyarország ebből elad, mert most az fontosabb, mint a készletezés. Magyarország ennek örül, mert mint tudjuk az eladás az azt jelenti hogy fizetnek érte. Az állampolgárok is nagyon örülnek, mert azt gondolják, hogy stratégiailag fontosabb a kincstár bevétele, és az alacsonyabb üzemanyag ár, mint az hogy megavasodjon az olaj holmi tartályokban. Persze az nem avasodik meg, időnként eladják közbeszerzési eljárással hogy friss, nem avas olajat tárolhassanak. Ezt időnként valakik megveszik, és aztán eladják az államnak száz százalékos haszonnal, mert az állam sok olajat fogyaszt, mert például azzal szállítja a tömegközlekedőket. Eddig mindent értünk, és eddig ezt rendben el is fogadjuk, hiszen az avasodás ellen törvény van, aminek jó állam meg is felel. Nyilván azt is kitaláljuk, hogy aki megvette az avas olajat, az nem vitte haza, mert otthon nem fér el, hanem egyből oda viteti Magyarországgal Magyarországra ahol azt el is használják. Utána már ennek nincsen szaga, mert a széndioxid szagtalan, és az esőerdők ebből csinálnak majd oxigént ami nagyon fontos az élet szempontjából.
A probléma csak ott van, hogy most a pályázatot a Mol nyerte. Ebből következik, hogy a Mol adhatja el a Magyarország kőoljakészletét. Ez azért sikerült a Mol-nak, mert ő az aki meghívtak gyorsítottan. Persze én is pályáztam gyorsítottan meghívásosan. Gondoltam én eladom ingyen, nyertem is, az enyém volt a legalacsonyabb ár, de aztán kiderítették hogy nincsen elég referenciám, ezért érvénytelenítették az ajánlatomat. A Mol bezzeg sikerdíjért adja el a kőolajkészletet, de hát ezt ő megérdemli, hiszen nagyon kiképezte magát erre a feladatra. A kőolajkészletet természetesen hazánk egyik legnagyobb kőolajfinomító vállalata vette meg, akit Mol-nak hívnak, és ebből majd benzint fog készíteni ezzel is enyhítve a költségvetésre nehezedő nyomást, amit a benzináremelés inflációs hatása okoz. Magyarország természetesen a tartályok bérletét nem mondja fel, hiszen a tartalékolás stratégiailag fontos, egyébként is gyorsan vásárol kőolajat valakitől amivel a bérelt tartályokat feltöltetheti, gyorsított meghívásos pályázaton elnyert szerződéses díjért.
Ideje: Szeptember 11, vasárnap, 20:34:03 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Magyarország kőolajkészlete" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Magyarország kőolajkészlete (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Szeptember 12, hétfő, 04:39:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Kényes kérdést feszegetsz.Az állam ,hogy a felhalmozott kölcsöntartozásoknak csak a kamait fizetni tudja kétségbeesett helyzetében kapkod mindenhez mint Bernát a menykőhöz.Nem tudni mi a jobb.eladni a stratégiai üzemágakat,vagy állami kézben tartani.Ha a Mol rendesen fizeti az adót,abból az államnak haszna van.Bértárolás.Nemcsak kőolajat,gabonát,élelmiszereket (hollandiai vajhegyek) is tárolunk,amiket lejárat előtt az állam kiselejtez,vagy elküld bangladesbe.A kőolajkészletek a földben vannak,csak kifogyóban vannak.Itt a megoldás a szél és vizierőművek elterjesztése lenne,hogy legalább a villanyenergiát ne a gázolaj,földgáz elégetésével nyerjük,de a Visegrádi erőművet a bölcs Zöld lobbi megtorpedózta. Miért? Az a szerencse a szerencsétlenséggel,hogy a magyar lakosság létszáma a kőolajkészletekkel egyenes arányban csökken.Mire elfogy az olaj,elfogy a lakosság is. Megoldódik egy probléma. Ja,és hogy mi lesz az országban addigra elszaporodó 20 millió kinaival? Ki törődik velűk...oldja meg az anyaországuk.



Re: Magyarország kőolajkészlete (Pontok: 1)
- mango Ideje: Szeptember 12, hétfő, 09:34:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...a fránya referencia,csizikém. :)) Pedig minden milyen jól alakulhatott volna :))



Re: Magyarország kőolajkészlete (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Szeptember 12, hétfő, 14:05:32
(Adatok | Üzenet küldése)
Én ehhez nem értek, csak aggódva szemlélem az eseményeket. De jó, hogy megírtad, más szemmel (is) nézem ezek után... üdv.



Re: Magyarország kőolajkészlete (Pontok: 1)
- Jules Ideje: Szeptember 12, hétfő, 17:37:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Sajnálatos, hogy a nemzet és az állam marionettként himbálózik a "nagy nemzetek" ujjai közt...



Re: Magyarország kőolajkészlete (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: Szeptember 12, hétfő, 21:27:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Te Csizi!
Nem azért ad el Magyarország most véletlenül, hogy több olaj jelenjen meg a nemzetközi piacon az amerikai finomítók kiesése nyomán keletkezett hiátusban?
Nem a kinálat növelésével akarják nemzetközi összefogással lejjebb szorítani azt árat?
Nem érdekünk valamennyiünknek az energiaválság elkerülése?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds