Generációs-szakadék
Dátum: Október 11, kedd, 18:32:42
Téma: Anomáliák térben és időben


Szerda délután, Népliget fél 11-es bajai busz. Egy óra és már otthon is leledzek, zenét a fülemre, kényelmesen elhelyezkedni, Hvg elő. Na, induljunk már! De valaki megszólít...


- Foglalt ez a hely?
- Nem, tessék nyugodtan leülni! - mondom a bácsinak, gondolva, hogy ennyivel le is rendeztük a társalgást. Természetesen, szokásomhoz híven, tévedtem. Nem gondoltam volna, hogy kérdésével izgalmakkal teli utazásra invitált.
Csak egyszerű csevejnek indult, megkérdezte, miért járok Peste. Miután elárultam, hogy az egyetem miatt, nem hittem volna, hogy lavinát indítok el a mai nőtársadalmunk ellen. "Nemzetünk atyja" kifejtette, hogy mennyire "elringyósodnak" lányaink az egyetemtől... Én csak néztem, de azért magyarázatot is kaptam, miszerint: a csajok már az általános iskolában felismerik, hogy sokkal értelmesebbek a srácoknál, hiszen előbb érnek náluk, legalább 2-3 évvel. Így fölényesek lesznek, versenyeken jobb eredményeket érnek el, a gimibe, majd egyetemre is sokkal könyebben jutnak be. És a felsőoktatásban!! Hajaj! Ott aztán megy a népbutítás, a nők mind feministák lesznek, nem mennek férjhez, amíg le nem diplomáznak, addig nem is szülnek gyereket, stb... Véleménye szerint az lenne az ideális, ha a férfi elvégzi az iskolát, munkája lesz (kb. 25 évesen), tehát amikor már partiképes, akkor elvesz egy 17-18 éves lányt, akinek ezt úgy kell meghálálnia, hogy szül 3 gyereket minimum. Csendben megjegyzem, hogy megejtett egy olyan véleményt, hogy csak a zsidó származású egyének privilégiuma a felsőoktatásba való bekerülés. ( Véleményem: nos antiszemitizmustól, zsidózástól hányingerem van, továbbá a beszűkült látókörtől is. Kérdem én: akkor legyen úgy, hogy a tanulatlan 17 éves lány szüljön 3-4 gyermeket, életét otthon a négy fal között élje, és a férje fizetéséből éljenek meg? Hmm.. Nem is tudom.. Ezek szerint a férjemet sosem fogják kirúgni, rengeteg pénzt fog keresni, én meg beérem a szakácskönyvek mesterének címével.. és még sorolhatnám.. Tényleg hatalmas ötlet!)
De nyugi, még nincs itt a vége! Sodródjunk tovább az utánpótlás témájában. A nők képtelenek egészséges gyermeket világra hozni! Sőt ez nem csak a kismamák, hanem az orvosok hibája is, mert egy szülés 100 ezer ft-tól kezdődik, túl drága, ergo szüljön mindenki otthon! (ha beszúrhatok itt is véleményt: abban az időkben, amikor a nők az otthoni szülésre voltak "kárhoztatva" nagyobb volt a gyermek, és az anya haladósága is, fertőzések, baktériumok, stb.. De hát kit érdekel...?!)
Ne örüljünk, nincs vége, inkább őrüljünk, ahogy én is tettem.. A következő kérdés arra irányult, mit tanulok az egyetemem. Tudom, nem kellett volna válaszolnom, de hát elárultam, hogy politológiát. ÁÁÁ! Mondom, nem kellett volna... Hiszen megvilágosódást nyertem, miszerint mindenki zsidó a parlamentben.. És különben is a nők ne foglalkozzanak a politikával, az a férfiak dolga! (Kühüm.. Nem vagyok feminista, de ez azért már sok...)
Még érintettünk: nemzetünk atyja nem eszik húst, ugyanis, az emberi szervezetet nem erre találták ki! (Nos, bevallom nem vagyok vegetáriánus, sőt! Ha már lehet választani, akkor húst hússal, lefojtva egy kis hússal, vagy édességgel.. Véleményem szerint, az emberi szerveznetnek szüksége van a húsra, nem tudom, hány millió éve sétálgatunk ezen a golyóbison, de nem hiszem, hogy a mammutokat a szőrmebundákért, hobbiból ejtettük volna el.. És az sem zavar, ha húsevés után álítólag hugysav, vagy mi a franc kering a véremben.)
Az utolsó, amit kiemelnék: Meg merészeltem kérdezni, van-e felesége, gyermeke, unokája...? A válasz egyszerű, tömör, és lényegretörő: "Minek az?"





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1479