[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 80
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 80


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Generációs-szakadék
Xiam

Szerda délután, Népliget fél 11-es bajai busz. Egy óra és már otthon is leledzek, zenét a fülemre, kényelmesen elhelyezkedni, Hvg elő. Na, induljunk már! De valaki megszólít...


- Foglalt ez a hely?
- Nem, tessék nyugodtan leülni! - mondom a bácsinak, gondolva, hogy ennyivel le is rendeztük a társalgást. Természetesen, szokásomhoz híven, tévedtem. Nem gondoltam volna, hogy kérdésével izgalmakkal teli utazásra invitált.
Csak egyszerű csevejnek indult, megkérdezte, miért járok Peste. Miután elárultam, hogy az egyetem miatt, nem hittem volna, hogy lavinát indítok el a mai nőtársadalmunk ellen. "Nemzetünk atyja" kifejtette, hogy mennyire "elringyósodnak" lányaink az egyetemtől... Én csak néztem, de azért magyarázatot is kaptam, miszerint: a csajok már az általános iskolában felismerik, hogy sokkal értelmesebbek a srácoknál, hiszen előbb érnek náluk, legalább 2-3 évvel. Így fölényesek lesznek, versenyeken jobb eredményeket érnek el, a gimibe, majd egyetemre is sokkal könyebben jutnak be. És a felsőoktatásban!! Hajaj! Ott aztán megy a népbutítás, a nők mind feministák lesznek, nem mennek férjhez, amíg le nem diplomáznak, addig nem is szülnek gyereket, stb... Véleménye szerint az lenne az ideális, ha a férfi elvégzi az iskolát, munkája lesz (kb. 25 évesen), tehát amikor már partiképes, akkor elvesz egy 17-18 éves lányt, akinek ezt úgy kell meghálálnia, hogy szül 3 gyereket minimum. Csendben megjegyzem, hogy megejtett egy olyan véleményt, hogy csak a zsidó származású egyének privilégiuma a felsőoktatásba való bekerülés. ( Véleményem: nos antiszemitizmustól, zsidózástól hányingerem van, továbbá a beszűkült látókörtől is. Kérdem én: akkor legyen úgy, hogy a tanulatlan 17 éves lány szüljön 3-4 gyermeket, életét otthon a négy fal között élje, és a férje fizetéséből éljenek meg? Hmm.. Nem is tudom.. Ezek szerint a férjemet sosem fogják kirúgni, rengeteg pénzt fog keresni, én meg beérem a szakácskönyvek mesterének címével.. és még sorolhatnám.. Tényleg hatalmas ötlet!)
De nyugi, még nincs itt a vége! Sodródjunk tovább az utánpótlás témájában. A nők képtelenek egészséges gyermeket világra hozni! Sőt ez nem csak a kismamák, hanem az orvosok hibája is, mert egy szülés 100 ezer ft-tól kezdődik, túl drága, ergo szüljön mindenki otthon! (ha beszúrhatok itt is véleményt: abban az időkben, amikor a nők az otthoni szülésre voltak "kárhoztatva" nagyobb volt a gyermek, és az anya haladósága is, fertőzések, baktériumok, stb.. De hát kit érdekel...?!)
Ne örüljünk, nincs vége, inkább őrüljünk, ahogy én is tettem.. A következő kérdés arra irányult, mit tanulok az egyetemem. Tudom, nem kellett volna válaszolnom, de hát elárultam, hogy politológiát. ÁÁÁ! Mondom, nem kellett volna... Hiszen megvilágosódást nyertem, miszerint mindenki zsidó a parlamentben.. És különben is a nők ne foglalkozzanak a politikával, az a férfiak dolga! (Kühüm.. Nem vagyok feminista, de ez azért már sok...)
Még érintettünk: nemzetünk atyja nem eszik húst, ugyanis, az emberi szervezetet nem erre találták ki! (Nos, bevallom nem vagyok vegetáriánus, sőt! Ha már lehet választani, akkor húst hússal, lefojtva egy kis hússal, vagy édességgel.. Véleményem szerint, az emberi szerveznetnek szüksége van a húsra, nem tudom, hány millió éve sétálgatunk ezen a golyóbison, de nem hiszem, hogy a mammutokat a szőrmebundákért, hobbiból ejtettük volna el.. És az sem zavar, ha húsevés után álítólag hugysav, vagy mi a franc kering a véremben.)
Az utolsó, amit kiemelnék: Meg merészeltem kérdezni, van-e felesége, gyermeke, unokája...? A válasz egyszerű, tömör, és lényegretörő: "Minek az?"
Ideje: Október 11, kedd, 18:32:42 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Anomáliák térben és időben

"Generációs-szakadék" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Generációs-szakadék (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Október 11, kedd, 20:10:48
(Adatok | Üzenet küldése)
A határtalan emberi butaságról villantottál fel képet. Az irásod remek,de amit ez a tuskó össuehabratyolt neked,az kritikán aluli. Máskor nézd meg,ki akar melléd ülni!
Én mellém amultkor egy jehova tanúja ült és egész út alatt meg akart téríteni.Mikor leszálltam a buszról levegő után kapkodtam.



Re: Generációs-szakadék (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Október 12, szerda, 11:26:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagy az Isten állatkertje... te belefutottál az egyik emberszabású, ám de szerény szellemi képességekkel bíró egyedbe. Elég szomorú ez, de van ilyen.



Re: Generációs-szakadék (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Október 12, szerda, 15:05:58
(Adatok | Üzenet küldése)
Szerintem ez már kimeríti a nyilvános zaklatás fogalmát. Unatkozott őkelme, gondolom kevesen vannak akik eszmét cserélnek vele...



Re: Generációs-szakadék (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Október 12, szerda, 18:16:15
(Adatok | Üzenet küldése)
A bácsi, úgy tűnik, még két rendszerrel korábban él... Ettől még lehettek volna értelmes gondolatai, de valóban nem lát tovább az orránál.
Tipikus eset, amikor olyasvalaki okoskodik, aki maga sem jár elöl a példával, de azt nagyon jól tudja, másoknak hogyan kellene. Azt hiszem, hamar leszereltem volna őkelmét, ha velem kezd vitát!!!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds