Vannak még szerencsések
Dátum: Október 11, kedd, 18:43:36
Téma: All Fullextra


Úgy amennyire figyelemmel kísérem a magyar labdarúgást, s bizony elszorul a szívem, ha arra gondolok, hogy volt idő, amikor a bolgárokat....


De az már régen volt, abban az időben, amikor még helyezéseket is elértünk VB-n, EB-n, olimpián, s amikor még trófeákat kaptak a helyezést elért csapatok. E díszes trófeák nyilván ott virítanak a labdarúgószövetségek vitrinjeiben, egy-kettő talán még az MLSZ-nél is akad. Nagyobb dolgokra nálunk feltehetőleg nincs hely a vitrinben, s talán ezért nem is igyekszik a magyar labdarúgó válogatott. Mert ma már trófeáknál sokkal többet lehet nyerni. Úgy bizony!
A Magyar Nemzetben olvastam, hogy a csoportot Portugália már megnyerte. Ez igen nagy teljesítmény! Tudom én ezt nagyon jól, elég, ha arra gondolok, hogy én például nyertem már bábut, babát, nagymacit és mézeskalács szívet a vursliban, de csoportot még soha.
Aztán valamivel alább így folytatja beszámolóját a Magyar Nemzet sportújságírója: Anglia számára egyszerű a feladat, ha legyőzik Lengyelországot, megnyerik a csoportot.
Ez akkor már kettő.
Anglia és Portugália szerencsésebb országok, mint a magyarok hona, biztos vannak hatalmas vitrinjeik, amelyekbe csoportok is elférnek, nemcsak trófeák. Irigykedve gondolok e két országra, s titkon abban reménykedem, az MLSZ is rendelkezik majd egyszer egy hatalmas vitrinnel. Mert, ha trófeákat, serlegeket nem is tudunk nyerni, tömeget meg - gondolom én - nem is akarunk, hiszen nem olyan nagy ez az ország, de egy kisebb csoportot egyszer már mi is nyerhetnénk.
A sportújságírón biztos nem fog múlni. Szerinte lehet.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1481