[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 213
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 213


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vannak még szerencsések
thomba

Úgy amennyire figyelemmel kísérem a magyar labdarúgást, s bizony elszorul a szívem, ha arra gondolok, hogy volt idő, amikor a bolgárokat....


De az már régen volt, abban az időben, amikor még helyezéseket is elértünk VB-n, EB-n, olimpián, s amikor még trófeákat kaptak a helyezést elért csapatok. E díszes trófeák nyilván ott virítanak a labdarúgószövetségek vitrinjeiben, egy-kettő talán még az MLSZ-nél is akad. Nagyobb dolgokra nálunk feltehetőleg nincs hely a vitrinben, s talán ezért nem is igyekszik a magyar labdarúgó válogatott. Mert ma már trófeáknál sokkal többet lehet nyerni. Úgy bizony!
A Magyar Nemzetben olvastam, hogy a csoportot Portugália már megnyerte. Ez igen nagy teljesítmény! Tudom én ezt nagyon jól, elég, ha arra gondolok, hogy én például nyertem már bábut, babát, nagymacit és mézeskalács szívet a vursliban, de csoportot még soha.
Aztán valamivel alább így folytatja beszámolóját a Magyar Nemzet sportújságírója: Anglia számára egyszerű a feladat, ha legyőzik Lengyelországot, megnyerik a csoportot.
Ez akkor már kettő.
Anglia és Portugália szerencsésebb országok, mint a magyarok hona, biztos vannak hatalmas vitrinjeik, amelyekbe csoportok is elférnek, nemcsak trófeák. Irigykedve gondolok e két országra, s titkon abban reménykedem, az MLSZ is rendelkezik majd egyszer egy hatalmas vitrinnel. Mert, ha trófeákat, serlegeket nem is tudunk nyerni, tömeget meg - gondolom én - nem is akarunk, hiszen nem olyan nagy ez az ország, de egy kisebb csoportot egyszer már mi is nyerhetnénk.
A sportújságírón biztos nem fog múlni. Szerinte lehet.
Ideje: Október 11, kedd, 18:43:36 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Vannak még szerencsések" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Vannak még szerencsések (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Október 11, kedd, 21:21:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Lehetne nyerni csoportot is. Mondjuk egy csoport nőt. De ha már nyertem, lehet nem is annyira érdekes mintha csak maguktól akarnának csoportosulni. Vicc félre, szeretem az ilyen írásokat. Kösz. ( A forma 1 -es autókban belsőégésű motor van, tehát az üzemanyag ott nem robban fel, csak elég. Mondta a sportriporter. :)) )



Re: Vannak még szerencsések (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Október 12, szerda, 11:31:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
... s ha arra gondolok, mennyit nyerhetnénk, ha az összes magyar focipályát bevetnénk mondjuk kukoricával, vagy mondjuk imádnivaló eperültetvényekké varázsolnánk, uram bocsá' műlyégpályát csinálnának belőlük... Hajhaj, elábrándozik olykor az ember lánya, és búfelejtőként megnéz egy-egy olasz vagy angol rangadót.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds