Dildra a rák ellen...
Dátum: Január 21, szombat, 18:07:09
Téma: Tudomány


Bizonyított magyar egészségvédelmi világszenzáció!


Korunk pestise a rák. Dildra pedig egy magyar találmány, amely forradalmasíthatja a rákgyógyítást, megakadályozhatja a betegség kialakulását.

Dildra egy gyönyörű titokzatos királylány neve a mondavilágból. Szomorú volt a sok betegség, nyomorúság láttán. Amerre járt, fényt vitt a szürkeségbe, a reménység sugárzó fényét a kilátástalanságba.

A feltaláló Lucza Béla, nem kevesebbet állít, mint hogy az általa készített készülékkel akár négy-öt évre is megakadályozható lehet a daganat kialakulása a szervezetünkben.
A legnagyobb hangsúly a gyógyítás mellett a megelőzésen van. A feltaláló szerint néhány esztendő alatt a felére csökkenhet a daganatos betegek száma.

"A kutató megállapítása szerint a sejtosztódást bonyolult kémiai mechanizmus szabályozza. Ezen szabályzás felborítására számos tényező alkalmas, úgy mint például a vírusok, főként a retrovírusok. Ezek képesek elindítani a sejtburjánzást. Gyógyításának két fő vonala, hogy kiírtsa a rákkeltő vírusokat, valamint helyreállítsa a daganatos rész elektromos vezetését."

Lucza Béla kutatása Szent-Györgyi Albert munkásságának tanulmányozásával kezdődött. Ennek kapcsán rájött, hogy Szent-Györgyi Albert kémiai úton próbálta megoldani a sejtek elektromos információ átadását az emberi testben, - és ez nem működött. Lucza Béla elhatározta, hogy megalkotja azt az elekroakceptort, amely képes az emberi szervezetben megoldani ezt a problémát.

"Az ötlet lényege, hogy egy frekvenciagenerátor segítségével ráállunk azokra a hullámhosszokra, amelyek a degeneratív sejteket pusztítják, oly módon, hogy azok rezgésszámát felerősítik."

Svájcban, Láng Lajos professzor intézetében végezte magánkutatásait 1994-től kezdve.

"A több ezer önkéntes, aki az elmúlt nyolc évben megkapta a védőkezelést, ma mind egészséges, senki sem betegedett meg rákban. Amennyiben minden ember hozzáférhetne a védőkezeléshez, nem lenne többé rákbetegség a földkerekségen - szögezi le Lucza Béla.
Az új technika egyébként már meglévő daganatokat is képes eltüntetni, főként a kezdeti szakaszban.
A találmány elve, szerkezeti összeállítása, technológiája, és alkalmazása a mai ismereteink szerint a világon egyedülálló, és nincs hozzá hasonló."


Forrás: Magyarország országos közéleti hetilap
www.dildra.hu

Ajánlott linkek a témában:


http://www.hufo.info/cgi-bin/main.cgi?szerv=technika&action=view&message=231&location=messages

http://64.233.183.104/search?q=cache:Igq5vZC1OKEJ:www.rockszerda.hu/index.php%3Fpid%3Dhirek%26id%3D001045+Lucza+B%C3%A9la&hl=hu&lr=lang_hu


http://64.233.183.104/search?q=cache:yHPS-DiKVUYJ:hunhir.hu/index.php%3Fpid%3Dgyi%26id%3D001966+Lucza+B%C3%A9la&hl=hu&lr=lang_hu








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1746