Fontos ember lettem
Dátum: Február 28, kedd, 16:54:36
Téma: Életünk napjaink


Mióta megkezdődött a választási kampány, megváltozott körülöttem a világ. Hamarosan titkárságot hozok létre, mert egyedül nem győzöm a postabontást...


Sztolár Miklós

FONTOS EMBER LETTEM
Mióta megkezdődött a választási kampány, megváltozott körülöttem a világ. Hamarosan titkárságot hozok létre, mert egyedül nem győzöm a postabontást. Még azt sem lehet mondani, hogy „minden napra egy szórólap”, hiszen, akad abból bőven. Derűs, gondtalan arcok mindegyiken, sehol egy munkában megfáradt ember, nyakkendők, nyakkendők és nyakkendők. Mindenki szép, mindenki jó, mindenki kedves. Minek ide egyáltalán választás ?

Az előzőek miatt nagyon nehezen tudok különbséget tenni az egyes szóróanyagok között, így aztán - többek között ezért - a szerencsétlenek ugyanarra a sorsra jutnak, a kukába kerülnek. Vajon miért nem tudok hinni egyiknek sem, hiszen, mindent megtesznek jóindulatom elnyeréséért. Én lennék ilyen kegyetlen, netán nem romlott eleget a memóriám ?

Állítólag egymás ellenfelei, egy valami azonban tabu számukra, ez pedig, én vagyok, a választópolgár. Csak azért írom így, mert jobban hangzik, hadd örüljek egy kicsit újabb státuszomnak. Persze, néha adófizető vagyok, ez éppen mondandójuktól függ. Ebben az időszakban arra is nagyon sokan rájönnek, hogy tulajdonképpen magyarok, és az általuk megszólított választópolgárok is azok. Az állampolgár szót azonban mostanában nem hallottam. Vajon miért ?

Lesik minden kívánságomat. Minden óhajomat teljesíteni kell, sőt lehetőleg még annál többet. Egy jótékonysági árverésen nem lenne ilyen kemény verseny. Ott van például a nyugdíj, a 13., a 14. havi. Nem lenne egyszerűbb tisztességes nyugdíjat adni, végül is az nem kegy, nem a mindenkori kormány nagyvonalúságának köszönhető, azért megdolgozott, aki kapja.

Mi legyen a minimálbérrel ? Általában itt sem szokott egyetértés lenni, de van egy dolog, amit mindegyik párt legalább olyan mértékben tiszteletben tart, mint a választópolgárai jólétét, ez pedig, a képviselői fizetés. Nem emlékszem olyan esetre, amikor ne elsöprő többséggel szavazta volna meg a mindenkori Parlament ezeknek a fizetéseknek a mértékét.

Egy biztos, egyre elégedettebb vagyok, hiszen, mindenki a javamat akarja, aki ebben a kampányban megszólal. Ki kell élvezni ezt a helyzetet, hiszen, hamarosan vége lesz, ezek a kedves emberek villámgyorsan be fognak zárkózni hivatalaikba, ahova hozzám hasonló földi halandó be nem teheti a lábát.

Eltelik majd négy év, és valószínűleg újra fontos ember leszek, kapom majd az akkori miniszterelnök telefonhívását, és természetesen, vissza fogom utasítani. Engem ugyan ne zaklasson holmi miniszterelnök. Jönnek majd újra a mosolygós, jó kedélyű kedves emberek, ismét lesni fogják kívánságaimat, meg fogják előzni minden gondolatomat. Csak azt a négy évet kell valahogy kibírni.

- & -

További írásaim: sztolar.fw.hu





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1831