Halálos etetés
Dátum: Augusztus 09, csütörtök, 23:28:30
Téma: Életünk napjaink


E412
A mérgező guar (gyomnövény) magvaiból nyerik, melyek különböző káros anyagokat tartalmaznak.


Mivel tökéletes tiszításuk gazdaságtalan, a kereskedelmi forgalomban lévő guar-gumi körülbelül tíz százalékban engedélyezetten tartalmazhatja a gyomnövény egyéb kísérőanyagait is. Allergiát okozó anyag.

1.

Ezelőtt ötven valahány évvel, amikor kisgyermekként falun éltem és nagyszüleim saját földjükön gazdálkodtak a rézgálicon kívül más permetező anyagot nem ismertünk. A konyhakertből frissen felhúzott zöldhagymát, retket, a frissen letépett paradicsomot és más konyhakerti növényeket csak úgy, mosatlanul fogyasztottuk. Kutya bajunk sem lett tőle.

Így ment ez kies hazánkban jó ezeréven át, amig nem köszöntött be a szép új világot ígérő modernizáció. Kezdődött azzal, hogy a nagyüzemi gazdálkodás (TSZ) a
terméshozam növelése céljából műtrágyázott, ha kellett, ha nem. És a kapálás helyett gyomírtózott. Aztán, mivel nagyjából kiirtották a rovarokat, azok pusztitói, az énekes madarak száma is megcsappant.

Aztán megjelentek a Colorado bogarak a burgonya kártevői, majd az ötvenes évek elején az amerikai fehér szövőlepke, és pár éve a Spanyol, mindent felfaló meztelen csigák. És ekkor elkezdődött az emberiség önpusztító hadjárata a kártevők ellen.

Az idősebbek még emlékeznek, a minden kártevőt kiirtó DDT Matadorra, amiről hosszú évtizedek használata után kiderült, hogy a szervezetbe beépülve, soha le nem bomló rákkeltő anyag. És egymás után kezdtük alkalmazni a carcinogén segéd, állagjavító, és tartósító hatóanyagokat.

Mivel javarészt kipusztítottuk a növényi kártevők hatékony ellenségeit, a madarakat, így egyre jobban ráfanyalodtunk a kemikáliákra. A nagy felszabadulást követően pedig megnyílt az UNIÓ határa és vizsgálatlanul özönlik be az évezrede honos magyar élelmiszereket kiszorító agyon mérgezett, kemikáliákkal agyjusztált hatóanyag.

Először felszámoltuk a hazai cukorgyártást és cukorrépa termelést. Utána következett a hazai réteken legelő, hazai szénát fogyasztó tehénállomány kivágása. És folytathatnám a sort. Eladtuk az Intervenciós alapba a múlt évi kukorica és búzafelesleget, ahelyett, hogy raktároztuk volna ínységes időkre. Ezzel megástuk a sírját a sertés, és baromfitermelésnek.

Sebaj, ellát minket az Unió holland sertéshússal, kinai mérgezett barofiakkal. Zabálj, és pusztulj magyar! A hatalmas Plázákban és óriás áruházakban miden kapható. Megszüntettük a híres baromfifeldolgozó és konzerviparunkat. Nembaj, majd özönlik a zabálnivaló külföldről, lesz mitől bennünk hízni a ráknak.

2.
És, akkor most itt van ez a dioxin őrület. Mindig voltak állagjavító, és tartósító szerek az élelmiszerekben. Őseink füstöléssel tartósították a húskészítmények et, hogy elálljanak nyárra is. Sőt, a híres svábszalámi, stifonder és más töltelékárukba még egy kis salétromsav is került, hogy az állaga ne penészedjék meg.

Ezer éven át, ette a magyar és nem lett tőle semmi baja. Most meg itt ez a dioxin dolog. Mert mi is történt tulajdonképpen ezzel a guargumival? Ebből az állagjavító, tömegdúsitó, és egyéb jó tulajdonságokat tartalmazó gumifajta, ami nemcsak az indiai guargumi, hanem a szantálgumitól kezdve más vadon termő cserjékben megtalálható és fel is használja az élelmiszeripar, egyik nagytételű szállítmány 400 szorosan több dioxint tartalmazott a megengedettnél.

A dioxin túladagolása nem bomlik le a szervezetben, és rákot okoz. Ez igaz. Csakhogy itt egy szállítmányról van szó. Tehát, aki ebből vásárolt alapanyagot, az vizsgáltassa be, és semmisítse meg a termékét. De, hogy ekkora ügyet csinálni belőle?

Hatalmas összegbe kerülnek a vizsgálatok. Ez a laboroknak jó. A gyártóknak és kereskedőknek rossz. Namármost. Tudjuk, hogy hazánk vezet a rákos elhalálozások, főleg a vastagbélrákban meghaltak számában. Ki tudja, miket etettek, etetnek és fognak bennünket még etetni ezután. Úgy tudom, még a kenyérben is van ebből a gumiféleségből. Csak tudnám miért.

Ha, ez most megtörténhetett, akkor megtörténhet mással, és mákor is. Sőt, gonoszságból, népírtási szándékkal a tejbe, az ivóvizünkbe is betehetik a halálos, vagy lassú halált okozó dioxint. Nincs határa az emberi aljasságnak. Vagy a 21 századnak ez lesz a modern holokausztja. Nem tűzzel égetnek meg bennünket, hanem belülről rákkal ölnek meg. Nem mindegy?

Akkor itt a legújabb botrány: méreggel permetezett, lopott kukorica, káposzta, burgonya került a piacokra. Hát hol élünk? Semminek sincs határa! Pusztulj világ! Mondják ki az ítéletet a nép felett valakik. Lehet, hogy lejött és itt jár közöttünk a Sátán és csapata? Vagy bennünk lakozik az ördög, és egymást pusztítjuk ki. Ítéljük lassú kínhalálra. Kipusztulunk, mint a dinoszauruszok…

Mert a gépkocsik kipufogógázait beszíva, a gyárkémények füstjét belehelve is halmozódik bennünk a dioxin. Megérett volna a mai világ a pusztulásra? Ennek csak a teremtő a tudója. Most kellene a megváltónak lejönni erre a nyomorúságos, önpusztitó sárgolyóra, hogy megálljt kiáltson! Állj, és ne tovább!






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2614