[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 327
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 327


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Halálos etetés
bogumil

E412
A mérgező guar (gyomnövény) magvaiból nyerik, melyek különböző káros anyagokat tartalmaznak.


Mivel tökéletes tiszításuk gazdaságtalan, a kereskedelmi forgalomban lévő guar-gumi körülbelül tíz százalékban engedélyezetten tartalmazhatja a gyomnövény egyéb kísérőanyagait is. Allergiát okozó anyag.

1.

Ezelőtt ötven valahány évvel, amikor kisgyermekként falun éltem és nagyszüleim saját földjükön gazdálkodtak a rézgálicon kívül más permetező anyagot nem ismertünk. A konyhakertből frissen felhúzott zöldhagymát, retket, a frissen letépett paradicsomot és más konyhakerti növényeket csak úgy, mosatlanul fogyasztottuk. Kutya bajunk sem lett tőle.

Így ment ez kies hazánkban jó ezeréven át, amig nem köszöntött be a szép új világot ígérő modernizáció. Kezdődött azzal, hogy a nagyüzemi gazdálkodás (TSZ) a
terméshozam növelése céljából műtrágyázott, ha kellett, ha nem. És a kapálás helyett gyomírtózott. Aztán, mivel nagyjából kiirtották a rovarokat, azok pusztitói, az énekes madarak száma is megcsappant.

Aztán megjelentek a Colorado bogarak a burgonya kártevői, majd az ötvenes évek elején az amerikai fehér szövőlepke, és pár éve a Spanyol, mindent felfaló meztelen csigák. És ekkor elkezdődött az emberiség önpusztító hadjárata a kártevők ellen.

Az idősebbek még emlékeznek, a minden kártevőt kiirtó DDT Matadorra, amiről hosszú évtizedek használata után kiderült, hogy a szervezetbe beépülve, soha le nem bomló rákkeltő anyag. És egymás után kezdtük alkalmazni a carcinogén segéd, állagjavító, és tartósító hatóanyagokat.

Mivel javarészt kipusztítottuk a növényi kártevők hatékony ellenségeit, a madarakat, így egyre jobban ráfanyalodtunk a kemikáliákra. A nagy felszabadulást követően pedig megnyílt az UNIÓ határa és vizsgálatlanul özönlik be az évezrede honos magyar élelmiszereket kiszorító agyon mérgezett, kemikáliákkal agyjusztált hatóanyag.

Először felszámoltuk a hazai cukorgyártást és cukorrépa termelést. Utána következett a hazai réteken legelő, hazai szénát fogyasztó tehénállomány kivágása. És folytathatnám a sort. Eladtuk az Intervenciós alapba a múlt évi kukorica és búzafelesleget, ahelyett, hogy raktároztuk volna ínységes időkre. Ezzel megástuk a sírját a sertés, és baromfitermelésnek.

Sebaj, ellát minket az Unió holland sertéshússal, kinai mérgezett barofiakkal. Zabálj, és pusztulj magyar! A hatalmas Plázákban és óriás áruházakban miden kapható. Megszüntettük a híres baromfifeldolgozó és konzerviparunkat. Nembaj, majd özönlik a zabálnivaló külföldről, lesz mitől bennünk hízni a ráknak.

2.
És, akkor most itt van ez a dioxin őrület. Mindig voltak állagjavító, és tartósító szerek az élelmiszerekben. Őseink füstöléssel tartósították a húskészítmények et, hogy elálljanak nyárra is. Sőt, a híres svábszalámi, stifonder és más töltelékárukba még egy kis salétromsav is került, hogy az állaga ne penészedjék meg.

Ezer éven át, ette a magyar és nem lett tőle semmi baja. Most meg itt ez a dioxin dolog. Mert mi is történt tulajdonképpen ezzel a guargumival? Ebből az állagjavító, tömegdúsitó, és egyéb jó tulajdonságokat tartalmazó gumifajta, ami nemcsak az indiai guargumi, hanem a szantálgumitól kezdve más vadon termő cserjékben megtalálható és fel is használja az élelmiszeripar, egyik nagytételű szállítmány 400 szorosan több dioxint tartalmazott a megengedettnél.

A dioxin túladagolása nem bomlik le a szervezetben, és rákot okoz. Ez igaz. Csakhogy itt egy szállítmányról van szó. Tehát, aki ebből vásárolt alapanyagot, az vizsgáltassa be, és semmisítse meg a termékét. De, hogy ekkora ügyet csinálni belőle?

Hatalmas összegbe kerülnek a vizsgálatok. Ez a laboroknak jó. A gyártóknak és kereskedőknek rossz. Namármost. Tudjuk, hogy hazánk vezet a rákos elhalálozások, főleg a vastagbélrákban meghaltak számában. Ki tudja, miket etettek, etetnek és fognak bennünket még etetni ezután. Úgy tudom, még a kenyérben is van ebből a gumiféleségből. Csak tudnám miért.

Ha, ez most megtörténhetett, akkor megtörténhet mással, és mákor is. Sőt, gonoszságból, népírtási szándékkal a tejbe, az ivóvizünkbe is betehetik a halálos, vagy lassú halált okozó dioxint. Nincs határa az emberi aljasságnak. Vagy a 21 századnak ez lesz a modern holokausztja. Nem tűzzel égetnek meg bennünket, hanem belülről rákkal ölnek meg. Nem mindegy?

Akkor itt a legújabb botrány: méreggel permetezett, lopott kukorica, káposzta, burgonya került a piacokra. Hát hol élünk? Semminek sincs határa! Pusztulj világ! Mondják ki az ítéletet a nép felett valakik. Lehet, hogy lejött és itt jár közöttünk a Sátán és csapata? Vagy bennünk lakozik az ördög, és egymást pusztítjuk ki. Ítéljük lassú kínhalálra. Kipusztulunk, mint a dinoszauruszok…

Mert a gépkocsik kipufogógázait beszíva, a gyárkémények füstjét belehelve is halmozódik bennünk a dioxin. Megérett volna a mai világ a pusztulásra? Ennek csak a teremtő a tudója. Most kellene a megváltónak lejönni erre a nyomorúságos, önpusztitó sárgolyóra, hogy megálljt kiáltson! Állj, és ne tovább!
Ideje: Augusztus 09, csütörtök, 23:28:30 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Halálos etetés" | Belépés/Regisztráció | 20 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- paulagi Ideje: Augusztus 10, péntek, 00:09:53
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönjük ezt az érdekes cikket és egyben figyelemfelhívást!



Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Augusztus 10, péntek, 08:01:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A hiba a rendszerben van. Amikor a verseny olyan mértékben erősödik, hogy csak szabálytalan eszközökkel maradhat valaki a felszínen, akkor szabálytalan eszközöket fog használni. Ha egy elkezdi (már régen elkezdték), akkor a többi is beszáll (kénytelen) a svarc játékba. De nézzük a jó oldalát! Ha sok a méreg bennünk, akkor szedhetünk méregtelenítő bogyókat, járhatunk ilyen-olyan kúrákra, vásárolhatjuk a garantáltan hasznos táplálékkiegészítőket. Tehát bővűl a piac, nő a szent GDP. Ki akarhat ennél jobb világot?



Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Augusztus 10, péntek, 19:14:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát így van ez sajnos... Sok mérget lenyelünk és belélegzünk. Én már lassan csak az anyukám kertjében termett zöldségekben, gyűmölcsökben "bízom"meg... Érdekes írást hoztál, köszi, hogy megosztottad a gondolataidat!



Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Augusztus 10, péntek, 20:57:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem mindig tudunk tenni valamit is a "mérgezések" ellen, csak a már súlyos problémákkal orvoshoz fordulni... Ismét fontos dolgokra hívod fel cikkeddel a figyelmet.



Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Augusztus 12, vasárnap, 10:06:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Bogumil!

Igen, itt a vége, fuss el véle. Nem számít más, csak a profit. Hiszen a betegségek is profitot termelnek. Senkinek nem érdeke, hogy egészségesebb legyen az emberiség.
Puszi: Andi



Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- tokio170 Ideje: Augusztus 12, vasárnap, 19:02:51
(Adatok | Üzenet küldése)
Na... Gyula, ez az írás megint kiválóra sikeredett - sajnos. :((



Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Augusztus 12, vasárnap, 20:38:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A szervezetünk előbb utóbb alkalmazkodik, csak addig sok az áldozat...ez biztos...Azért kipusztulástól én nem tartanék, inkább a túlnépesedés a gond a világban...

Ettől még tökéletesen igazad van, mert szerintem lényegesen szigorúbb ellenőrzésekre lenne szükség, az élelmiszereket illetően is.

Persze az is lehet ám, hogy pont ez az idő jött el, és ezért kerülnek napvilágra a dolgok...nem biztos, hogy azelőtt nem történtek ilyenek, csak nem tudtunk róla...

Jó volt a cikk..:))))



Re: Halálos etetés (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Augusztus 13, hétfő, 07:07:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek a cikked Gyulám!!:)
Jól megjövendölte Madách az Ember tragédiájában, hogy az emberiség saját magát fogja elpusztítani. Lassan minden bejön, ami ott írva van!:((
Zsuzsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds