Ki a celeb?
Dátum: Március 22, vasárnap, 08:32:07
Téma: Életünk napjaink


Néha azonban felborul az előre megtervezett műsorrend, mert bizony az alanyok természetesek, és saját életüket szeretnék elmondani...


Ki a celeb?

Nézem egyik reggel öltözés, tízórai készítés és indulás közben a kereskedelmi adó magazinműsorát, no hát erről eleve nem lehet túl sokat feltételezni, már ami a mélységet illeti. Két gyönyörűen kisminkelt műsorvezető leányzó mondja a felkonf-ban – mivel hoznak persze komolyabb témákat is, megszűrve – hogy hát most egy tragikus eset fog következni satöbbi…
Megszoktam már, hogy a sok hazai celebritás mellett („érkezik B.S., H.É.” és hasonló nagyságok) időnként pl. daganatos betegeket is becitálnak, főként a csodálatos – vagy kevésbé csodálatos gyógyulások szenzációértékű elmesélése céljából. Néha azonban felborul az előre megtervezett műsorrend, mert bizony az alanyok természetesek, és saját életüket szeretnék elmondani, legalább néhány mondatban, nem pedig elsodratni magukat a médiával…
Nos már a stúdióban ül egy család, ha jól látom két nagyobb és két kisebb lány van jelen, csak elcsípem a történet egy részletét, miszerint édesanyjuk rákbetegségben meghalt, és itt maradt hat gyermek, két nagylány, húszéves körülinek látom őket – no és persze a kicsik. A keradó persze ügyelt arra, hogy őket is „felöltöztették” kisminkelték eléggé, és így ülhettek oda beszélgetni a műsorvezető-celebekhez. No itt aztán pillanatok alatt felborult a rend, mivel filmbejátszás is volt, és ott a valódi élet látszott, hogyan is indul egy nap anyuka nélkül (apáról nem esett szó egyáltalán), hogyan váltak pillanatok alatt, és szándékukon kívül felnőttekké a nagylányok, hogyan küzdenek meg a mindennapok szorító dolgaival, a számlákkal, hogyan póbálnak minden tapasztalat nélkül gyermeket nevelni, és mellette dolgozni, pénzt keresni, vagyis uralni a helyzetet. Mindezt a lehető legtermészetesebb módon, talán csak az egyiknek görbült le egy kicsit a szája, amikor az édesanyáról beszélt, mert hát őt nem lehet elfelejteni.
Persze nagy zavarba jöttek a celebek, mert erre bizony nehéz bármit is mondani. Ez bizony nem csillog-villog, nem bulvár, hanem valódi, igazi sors villant fel, ha csak néhány percre is. Mint cseppben a tenger, úgy magaslik ki az ember ilyenkor a műemberek, műanyag világ és csinált paradicsomok közegéből. Ha már celeb, celebritás, erről beszélünk, akkor nyilván nem az, aki részegen fetrengve hódít nézőszámokat, vagy műproblémákban „vekengve” kelt érdeklődést a nézőkben, vagy x-edik nőjét hagyja el egy y-odikért… Egyszóval morálisan lehasznált emberek emelkednek fel a bulvármédiában, ameddig az érdemesnek tartja őket felszínen tartani, mekkora felelősség is ez!!!
Hát igen, ha már celeb, akkor ez a két lány az igazi, mert ők valami olyat tesznek az életben, ami a legszebb, és talán a legfontosabb: gyakorolják a mindennapi szeretetet, csendben, kitartóan, elszántan, panasz nélkül, pusztán csak azért mert belső iránytűjük gond nélkül eligazítja őket, hogy mi a fontos az életben, és hogyan kell és lehet átadni a szeretet képességét, ami a legnagyobb kincs a földön.








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2894