[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 195
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 196

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ki a celeb?
szekelyng

Néha azonban felborul az előre megtervezett műsorrend, mert bizony az alanyok természetesek, és saját életüket szeretnék elmondani...


Ki a celeb?

Nézem egyik reggel öltözés, tízórai készítés és indulás közben a kereskedelmi adó magazinműsorát, no hát erről eleve nem lehet túl sokat feltételezni, már ami a mélységet illeti. Két gyönyörűen kisminkelt műsorvezető leányzó mondja a felkonf-ban – mivel hoznak persze komolyabb témákat is, megszűrve – hogy hát most egy tragikus eset fog következni satöbbi…
Megszoktam már, hogy a sok hazai celebritás mellett („érkezik B.S., H.É.” és hasonló nagyságok) időnként pl. daganatos betegeket is becitálnak, főként a csodálatos – vagy kevésbé csodálatos gyógyulások szenzációértékű elmesélése céljából. Néha azonban felborul az előre megtervezett műsorrend, mert bizony az alanyok természetesek, és saját életüket szeretnék elmondani, legalább néhány mondatban, nem pedig elsodratni magukat a médiával…
Nos már a stúdióban ül egy család, ha jól látom két nagyobb és két kisebb lány van jelen, csak elcsípem a történet egy részletét, miszerint édesanyjuk rákbetegségben meghalt, és itt maradt hat gyermek, két nagylány, húszéves körülinek látom őket – no és persze a kicsik. A keradó persze ügyelt arra, hogy őket is „felöltöztették” kisminkelték eléggé, és így ülhettek oda beszélgetni a műsorvezető-celebekhez. No itt aztán pillanatok alatt felborult a rend, mivel filmbejátszás is volt, és ott a valódi élet látszott, hogyan is indul egy nap anyuka nélkül (apáról nem esett szó egyáltalán), hogyan váltak pillanatok alatt, és szándékukon kívül felnőttekké a nagylányok, hogyan küzdenek meg a mindennapok szorító dolgaival, a számlákkal, hogyan póbálnak minden tapasztalat nélkül gyermeket nevelni, és mellette dolgozni, pénzt keresni, vagyis uralni a helyzetet. Mindezt a lehető legtermészetesebb módon, talán csak az egyiknek görbült le egy kicsit a szája, amikor az édesanyáról beszélt, mert hát őt nem lehet elfelejteni.
Persze nagy zavarba jöttek a celebek, mert erre bizony nehéz bármit is mondani. Ez bizony nem csillog-villog, nem bulvár, hanem valódi, igazi sors villant fel, ha csak néhány percre is. Mint cseppben a tenger, úgy magaslik ki az ember ilyenkor a műemberek, műanyag világ és csinált paradicsomok közegéből. Ha már celeb, celebritás, erről beszélünk, akkor nyilván nem az, aki részegen fetrengve hódít nézőszámokat, vagy műproblémákban „vekengve” kelt érdeklődést a nézőkben, vagy x-edik nőjét hagyja el egy y-odikért… Egyszóval morálisan lehasznált emberek emelkednek fel a bulvármédiában, ameddig az érdemesnek tartja őket felszínen tartani, mekkora felelősség is ez!!!
Hát igen, ha már celeb, akkor ez a két lány az igazi, mert ők valami olyat tesznek az életben, ami a legszebb, és talán a legfontosabb: gyakorolják a mindennapi szeretetet, csendben, kitartóan, elszántan, panasz nélkül, pusztán csak azért mert belső iránytűjük gond nélkül eligazítja őket, hogy mi a fontos az életben, és hogyan kell és lehet átadni a szeretet képességét, ami a legnagyobb kincs a földön.


Ideje: Március 22, vasárnap, 08:32:07 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Ki a celeb?" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ki a celeb? (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Március 22, vasárnap, 10:01:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyin igaz gondolatok. És az a szomorú a számomra, hogy nagyon sok ember él a keradók álcsillogásának, szappanopera műproblémáinak világában. Így bújva el a való-, saját világuk problémái elől.
Az ilyen megrázó sorsokat, meg nem mutogatni kell kisminkelve, felöltöztetve két tamponreklám, meg villámálló hajlak között, hanem hitelesen bemutatni őket, hogy merítsünk erőt a példamutatásukból. üdv. Józsi



Re: Ki a celeb? (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Március 22, vasárnap, 10:02:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyin igaz gondolatok. És az a szomorú a számomra, hogy nagyon sok ember él a keradók álcsillogásának, szappanopera műproblémáinak világában. Így bújva el a való-, saját világuk problémái elől.
Az ilyen megrázó sorsokat, meg nem mutogatni kell kisminkelve, felöltöztetve két tamponreklám, meg villámálló hajlak között, hanem hitelesen bemutatni őket, hogy merítsünk erőt a példamutatásukból. üdv. Józsi



Re: Ki a celeb? (Pontok: 1)
- blue Ideje: Március 28, szombat, 10:30:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sajnos a celebek szekerét nagyon felfelé tolják, és nem is ismerik az egyszerű ember problémáját, de nemcsak ők, hanem senki, mert maga az országot sem érdekli, ha éppen egy kisgyermek hal meg, vagy a szülők valamelyike, esetleg egy nagymama, nagyapa, csak akkor, ha az már hír értékűnek számít.



Re: Ki a celeb? (Pontok: 1)
- prudentia Ideje: Március 28, szombat, 22:17:42
(Adatok | Üzenet küldése)
Új belépőként köszöntök mindenkit, ha lenne olyan íratlan szabályotok, amit esetleg megszegek, akkor üzenjetek :)

És most a témához: A celebeket ma javarészt a média kreálja. Celeb oldalról (színvonalas) megélhetés kérdése. Az ösztönzéseikre leginkább hallgató fiatalabb korosztályok, és a "hitelt hitelre" hajlammal bíró, financiálisan kiskorúak felértékelődtek a reklámpiacon, ergo az attitűdjüket kell úgy befolyásolni, hogy csábításaiknak könnyen engedő fogyasztókká váljanak. Nem újkeletű a megállapítás, hogy az eszközt szentesíti a cél, közvetve a celebek által bemutatott pszeudo események is a terv részei. Fentihez hasonló esetek talán homokszemek (a gépezetben), talán por(hintés)...

SzilvEszter



Re: Ki a celeb? (Pontok: 1)
- parakalo Ideje: április 16, csütörtök, 09:35:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egyetértek veled abban, hogy ezek az ún. celebek mind csak fel vannak építve, nem önmaguk. Ezért aztán valódi értéket nem is igen képviselnek. Minden csak csillogás, fény és pompa a belső mélység megléte nélkül. És annyira szembeötlőek a hiányosságaik, amikor egy - egy ilyen "megcsinált" ember "valódi" életet élő önmagukkal tisztában lévő emberekkel kerülnek kapcsolatba.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds