Maci meditáció
Dátum: Szeptember 12, szombat, 19:52:22
Téma: Film Színház Zene


...mennyire nem vagyunk tudatában annak, hogy a gondolatainknak igazából mekkora ereje van...


Azt szeretném az alább látható videoval érzékeltetni, hogy mennyire nem vagyunk tudatában annak, hogy a gondolatainknak igazából mekkora ereje van...

Katt ide

A mai kutatások eredményeképpen bebizonyosodott, hogy a gondolatnak módosító hatása van a testen kívülálló rezgésekre is. Ezek után el lehet képzelni, hogy a saját gondolataink a saját testünkre milyen erős hatással bír. Szó szerint gyógyíthat a gondolat.

Én úgy látom, hogy egyre többen vagyunk, akik úgy érzik, hogy a fejlődésük tudatossá válása az az út, amely a legtermészetesebb és legegyszerűbb út a beteljesedéshez, a boldogsághoz. Akik már megtapasztalták, hogy mi az a flow. (A legteljesebb, legpozitívabb élmény.)
Életünk során a téves információk óriási mennyisége zúdul keresztül rajtunk, ami nem tűnik el nyom nélkül. Emiatt léteznek értelmetlen események sorozata már sok-sok éve, pontosabban hosszú évszázadok óta. Mint például a bérek irreálisan kis értéke, ami a pénz nem valódi rendeltetésének működtetéséből adódik. Vagy például a háborúk, amelyek voltaképpen az állatvilágban sem fellelhető cselekmények. Ezek mind a gondolat ereje által létrejött tévedések, amelyek egyszerűen megszűnnek majd idővel. Talán még mi is megéljük annak bekövetkeztét, amikor ráeszmélünk döntő minőségben, hogy életünk egy csoda, amely sokkal nagyobb szeretetet hordoz magában, amit ma esetleg érzünk benne.
Szerintem soha ne higgy annak, aki azt mondja, hogy nincs nyitva a szíved, mert az embernek maximum a szeme lehet csukva, a szíve soha.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2934