Fullos Újévi fogadalmak
Dátum: Január 02, szombat, 19:21:34
Téma: All Fullextra


Újév, új élet!
Ilyenkor szoktunk annyi mindent megfogadni, hogy már az újév másnapján nem is emlékszünk rájuk...


Azonban nem így van ez a Fullxtra tagjainál, akik egészen biztos, hogy beváltják a 2010-es évre önmaguknak tett fogadalmaikat!
Szigorúan titkosszolgálati eszközökkel kiderítettem, hogy néhány társunk mit fogadott meg az következő évre.
A többiek vagy nem fogadtak meg semmit, vagy pedig csődöt mondtak az eszközeim.

agnes: megfogadta, hogy 2010-ben beindítja ágyneműtisztító vállalkozását. Korrekt díjazás ellenében kimossa a megrendelő szennyesét. Csekély felár fejében akár ki is fehéríti azt.

a_leb: első könyvének sikerén felbuzdulva megfogadta, hogy 2010-ben minden hónapban megjelentet egy új kötetet. Első könyvének tematikáját követve a januári opusz mottója: Én és a január.

Anna1955: megfogadta, hogy a 2010-es irodalmi Nobel díjat a fullextra valamelyik szerzője kapja. Intézkedett naivánál, és winnernél, hogy ezen cél elérése érdekében szervezzék meg a vers-, és próza versenyeket.

AngyaliAndi: megfogadta, hogy a következő évtől kezdődően balesetmentesen közlekedik. Ha nem így történne, nem kap többet kedvenc ételéből, a szílvásgombócból.

aphrodite: megfogadta, hogy 2010-től kezdődően indul minden szépségversenyen a fullextra színeiben, megnyeri azokat, ezzel szerezve elismerést nemcsak a saját maga, hanem a fulextra számára is.

aranytk: megfogadta, hogy 2010-től kedvenc filmje a Fényes szelek c. alkotás lesz.

fenyesi: megfogadta, hogy színekben a jövőben az aranynál nem adja alább.

ho: megfogadta, hogy lesz még az idén hóesés. Ennek érdekében Kanadába utazott, ahol az ősi "hólábú" indián törzs varázslóitól tanulja az ősi hóidézés misztériumát, sámán táncait. Amikor időnként révületbe esik, felkiált: Ha ezt a Nagy Ho-horgász látná!

mango: megfogadta, hogy beindítja a róla elnevezett gyümölcsből készült üdítőital gyártását, forgalmazását. A fullextra tagsága, és főleg felém tett gesztusa az lesz, hogy ebben az évben egy talin valóban felveszi a napszemüvegét, amit eddig csak a feje tetején láttam.

naiva: Anna utasításának megfelelően megfogadta, hogy minden eszközt bevet az irodalmi Nobel-díj elérése érdekében. Vásárolt is egy skorpio típusú géppisztolyt. Biztos, ami biztos. Vagy nem?

nefelejccss: megfogadta, hogy 2010-ben leteszi helikopter vezetői vizsgáját, és a talikon saját gépével repíti a fullextra tagjait a felhők fölé

piro: megfogadta, hogy 2010-ben indul új motorjával a 850 cm3-es király kategóriában. Biztos győzelmének alapja új szerelője, aki láthatólag megnyerte még a riválisok tetszését is.

Samway: megfogadta, hogy 2010-ben a Hajnali Kúrír Magyarország piacvezető hetilapja lesz. Természetesen Hajnal Mátyás főszerkesztő megkapja a Pulitzer, és az Eperhabos torta díjat.

Si: megfogadta, hogy az irodalom, és a festészet mellett 2010-ben a zeneművészet terén is nagyot alkot. Gigantikus alkotása lesz a Pécsi bányászok és a jószerencse című opera, melynek zenéjét, szövegét, hagszerelését mind egyedül készíti el. Mellesleg ő is rendezi az előadást.

trendo: foglalkozást vált. Megalapítja saját blues-varrodáját. A hölgyekről a méretet sajátkezűleg veszi le.

winner: naivával együtt megfogadta, hogy lesz a fullnak irodalmi Nobel díjasa. Meg is alkotta ennek programját. A címe: A nyertes csak én lehetek.








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2966