[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 267
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 267


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullos Újévi fogadalmak
csitesz

Újév, új élet!
Ilyenkor szoktunk annyi mindent megfogadni, hogy már az újév másnapján nem is emlékszünk rájuk...


Azonban nem így van ez a Fullxtra tagjainál, akik egészen biztos, hogy beváltják a 2010-es évre önmaguknak tett fogadalmaikat!
Szigorúan titkosszolgálati eszközökkel kiderítettem, hogy néhány társunk mit fogadott meg az következő évre.
A többiek vagy nem fogadtak meg semmit, vagy pedig csődöt mondtak az eszközeim.

agnes: megfogadta, hogy 2010-ben beindítja ágyneműtisztító vállalkozását. Korrekt díjazás ellenében kimossa a megrendelő szennyesét. Csekély felár fejében akár ki is fehéríti azt.

a_leb: első könyvének sikerén felbuzdulva megfogadta, hogy 2010-ben minden hónapban megjelentet egy új kötetet. Első könyvének tematikáját követve a januári opusz mottója: Én és a január.

Anna1955: megfogadta, hogy a 2010-es irodalmi Nobel díjat a fullextra valamelyik szerzője kapja. Intézkedett naivánál, és winnernél, hogy ezen cél elérése érdekében szervezzék meg a vers-, és próza versenyeket.

AngyaliAndi: megfogadta, hogy a következő évtől kezdődően balesetmentesen közlekedik. Ha nem így történne, nem kap többet kedvenc ételéből, a szílvásgombócból.

aphrodite: megfogadta, hogy 2010-től kezdődően indul minden szépségversenyen a fullextra színeiben, megnyeri azokat, ezzel szerezve elismerést nemcsak a saját maga, hanem a fulextra számára is.

aranytk: megfogadta, hogy 2010-től kedvenc filmje a Fényes szelek c. alkotás lesz.

fenyesi: megfogadta, hogy színekben a jövőben az aranynál nem adja alább.

ho: megfogadta, hogy lesz még az idén hóesés. Ennek érdekében Kanadába utazott, ahol az ősi "hólábú" indián törzs varázslóitól tanulja az ősi hóidézés misztériumát, sámán táncait. Amikor időnként révületbe esik, felkiált: Ha ezt a Nagy Ho-horgász látná!

mango: megfogadta, hogy beindítja a róla elnevezett gyümölcsből készült üdítőital gyártását, forgalmazását. A fullextra tagsága, és főleg felém tett gesztusa az lesz, hogy ebben az évben egy talin valóban felveszi a napszemüvegét, amit eddig csak a feje tetején láttam.

naiva: Anna utasításának megfelelően megfogadta, hogy minden eszközt bevet az irodalmi Nobel-díj elérése érdekében. Vásárolt is egy skorpio típusú géppisztolyt. Biztos, ami biztos. Vagy nem?

nefelejccss: megfogadta, hogy 2010-ben leteszi helikopter vezetői vizsgáját, és a talikon saját gépével repíti a fullextra tagjait a felhők fölé

piro: megfogadta, hogy 2010-ben indul új motorjával a 850 cm3-es király kategóriában. Biztos győzelmének alapja új szerelője, aki láthatólag megnyerte még a riválisok tetszését is.

Samway: megfogadta, hogy 2010-ben a Hajnali Kúrír Magyarország piacvezető hetilapja lesz. Természetesen Hajnal Mátyás főszerkesztő megkapja a Pulitzer, és az Eperhabos torta díjat.

Si: megfogadta, hogy az irodalom, és a festészet mellett 2010-ben a zeneművészet terén is nagyot alkot. Gigantikus alkotása lesz a Pécsi bányászok és a jószerencse című opera, melynek zenéjét, szövegét, hagszerelését mind egyedül készíti el. Mellesleg ő is rendezi az előadást.

trendo: foglalkozást vált. Megalapítja saját blues-varrodáját. A hölgyekről a méretet sajátkezűleg veszi le.

winner: naivával együtt megfogadta, hogy lesz a fullnak irodalmi Nobel díjasa. Meg is alkotta ennek programját. A címe: A nyertes csak én lehetek.


Ideje: Január 02, szombat, 19:21:34 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Fullos Újévi fogadalmak" | Belépés/Regisztráció | 25 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: Január 02, szombat, 19:44:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Stando megfogadta, hogy 2010. első napjainak egyikén megkérdezi Csiteszt, mi volt az ő újévi fogadalma.



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Január 03, vasárnap, 09:05:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Iiiigen Józsikám, a project elindult, ezért is várjuk mindjárt az év elején a farsangra a humort...:)))) Vesémbe láttál...:))) Egyébiránt van, hogy az álmok valóra válnak...Bár én még nem tapasztaltam, de tudok hinni a mesékben, romantikus álmodozó maradok 2010-ben is...:)))) Ölellek nagy-nagy szeretettel.:))))



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Január 03, vasárnap, 09:08:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Józsikám, nem is Te lennél, ha nem rukkoltál volna elő ezzel a kis "kifigurázással". Ami a rólam szóló részt illeti, nem vettem géppisztolyt, viszont van egy hatalmaaas, és éles konyhakésem, azt hiszem ez is megteszi, hogy a cél érdekében - jelen esetben ez a cél a Nobel-díj, ugyebár - ezzel hajszoljalak benneteket, hogy írjatok, írjatok, írjatok!!! És ugye tudjátok, minden nap többször el kell ismételni: Nagy és sikeres író leszek! Nagy és sikeres író leszek! Nagy és sikeres író leszek!
:)) Hátha bejön!! Puszillak, és BÚÉK, és teljesüljenek álmaid! Zsuzsi



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Január 03, vasárnap, 11:33:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csitesz válaszolja stendonak, hogy nem árulja el, hogy mit fogadott meg, mert akkor nem fog beteljesülni.



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: Január 03, vasárnap, 12:41:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ezexerint az én gondolataimba és kívánságomba nem sikerült belelátni! Tiszta szerencse :))))))
Puszillak:)))))) Anne



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Január 03, vasárnap, 14:18:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anne! vagy lehet, hogy nem volt publikus! :-) puszi Józsi



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Január 03, vasárnap, 15:55:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csitesz ez nagyon jó :)) Az én újévi fogadalmam titkos :))) Üdv. Mártus



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Január 03, vasárnap, 16:00:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Látod Mártus! Ezért nem tettem közzé. Pedig azt is "lehallgattam"! puszi Józsi



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- Nefelejccss Ideje: Január 03, vasárnap, 16:54:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csiteszem! Írásodon nagyon jókat derültem, és bár az én újévi fogadalmam most nem éppen ez volt, gondolkodóba ejtettél:)) Kérdés már csak az, van-e ejtőernyőd? Vagy nagyon bízol bennem?:))



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Január 03, vasárnap, 19:06:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Józsi, nagyon jót derültem... de elgondolkodtatál. Nekiültem az "Én és a január 1, 11 óra 30" című versemnek... :-)

aLéb



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Január 04, hétfő, 07:13:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
És csitesz megfogadja, hogy 2010-ben komoly marad... :)



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Január 04, hétfő, 19:17:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:))) Nos, igen, igen... hiszen már akkor, amikor rátaláltam, azonnal tudtam, hogy felejthetetlen marad számomra! :)))



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Január 05, kedd, 16:00:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:-))))))))))))))))))))))))))!



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- Nefelejccss Ideje: Január 06, szerda, 04:44:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csiteszem! Nagyon eltűntél a hsz-k megválaszolásától! Miattam ne aggódj! Igaz, spórolni kezdtem "keraszinra", de számításaim alapján 186 év kemény megtakarítás után lesz pénzem annyi üzemanyagra, hogy a Full tagságot helikopteren vihessem a talira! Így most egyenlőre 185 évig nyugi van, ráérsz az utolsó időkben izgulni!
Pussz: Nefi, aki önfeláldozóan gyűjti már pénzét...



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Január 06, szerda, 13:13:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nefi! Ejtőernyőm nincs, de majd belédkapaszkodom. puszi Józsi



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Január 06, szerda, 13:15:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Katikám! Tudtátok mind a ketten! Ez a lényeg! puszi Józsi



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Január 06, szerda, 14:28:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Tetszik!



Re: Fullos Újévi fogadalmak (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Január 07, csütörtök, 20:37:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igaz!
Köszönöm Józsi!

Találó és frappáns mind!
üdv.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds