Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám
Dátum: Július 23, péntek, 09:34:39
Téma: Ország Világ


Amerikai tudós Hölgy, bizonyos Mrs.F.T. Gliteru tanulmányt juttatott el hozzánk a „Tojások hatás a tyúkokra” címmel. Igen…Nem káprázik a szeme kedves olvasó!


Hajnali Kúrír…64. szám.
Nyári helyreigazító különszám

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”


Ígéretünkhöz híven lehozzuk a pályázat nyerteseit.
A nagy szívások éve pályázat nyertesei.
Pályázat! Gárdonyi invázió, sok képpel.
Tina Krisz Media paparazzi képes beszámolója
Agnes „A Nagy Szívás” erotikus pályázata

Agnes pszichoszomatikus nagymester

Remélem a Tisztelt pályázóknak a titulusát jól rögzítette a Népimintás zsűri…

Mivel nem érkezett újabb pályázat, így abszolút kategóriagyőztest nem áll módunkban hirdetni.
Ellenben úgy döntöttek a díjakat szponzoráló testületek, cégek, alapítványok…és most kapaszkodjanak Tisztelt Dámen und Herr és NemHerr olvasóim, hogy amint azt a bibliából tudjuk, a Holt tengeren is kialakulhat holtverseny…így nálunk miért nem...?

Tehát a két neves publicistánk Tina Krisz Media és Agnes pszihoszomatikus nagymester küzdelme a szúnyogok elleni harc és patkányfark felszámolása terén azt eredményezte, hogy a Lapulj,ha tudsz! Szövetség delegáltja és a Szúnyugcsődör Egyesület döntése alapján megosztva kapják meg az első díjat. Amely nem más, mint a „Babérlevél fokhagymával” c. nagysikerű szakácskönyv a XX.sz. legjobb receptjeivel, valamint a „ Gombás fejbőr korpával” ínyencekenek egytálétel gyűjtemény, továbbá egyhetes jutalomüdülést a csodálatos Fertő tó még lecsapolatlan érintetlen szépségű sásos, vadregényes partjára. Külön móló az esti naplemente csodálásához szúnyogriasztóval,amely egy ládikában lesz rendelkezésükre bocsátva. Nekik nem okoz fejtörést ennek a dobozkának a nyitókódját megfejteni. Ezzel is jobban repül az idő. Apropó repülés! Mivel Tina Krisz Media már tett egy kört a növényvédős repülővel, így az a megtiszteltetés éri, hogy a következő körre már ő a pilóta és viheti magával Agnes asszonyt.

Gratulálunk a nyerteseknek.
Kérjük, hogy a nyereményeket minél előbb vegyék át a szerkesztőségben, mert mennénk szabira.

Üdvözlettel a NAGY SZÍVÁS versenybizottság elnőkei: Szúnyog Sport Egyesülettől Zoria de Csapó és Írtójókedvű Mátyás a Hajnali Kúrírtól.

Nagy felháborodást keltett egyes körökben a múlt héten megjelent cikkünk, melyben egy jó golyóstollú szerzönk a hazai malackodásokkal foglalkozott egy kissé irónikus formában.
Neves kritikusok, mint például Leverlek Elek a Nagy Durranás c. napilaptól és Kirugh Benő a Nemzeti Szívás c. laptól azt állítja, hogy alaptalan rágalmazás, mert vezetőink nem disznólkodnak.

Idézet a cikkből:
„A Röff kisasszony és a farkasok
Azt beszélik, hogy volt a világon egy kis malac és annak volt egy kis háza egy nagy, rengeteg erdő közepén. Ez idáig mind rendben lenne, csak az adóhivatal nem egészen így tartja nyilván a dolgot. Ugyanis ez a kismalac nem maradt örökre kis ártatlan rózsaszín husika, hanem egy jó nagydarab disznó lett. A kis házikóból pedig a saját erdője közepén tornyos kastély lett, tele kamerával, fotocellás ajtókkal. Végül is kellett a védelem, mert az a hír járta a környéken, hogy garázdálkodik a magát Lompos gang-nek nevező farkas banda.
A környéken mindenki tudta, hogy nagyszabású partikat szervez és lát vendégül befolyásos disznókat, akik ezért cserébe szemet hunynak a seftelések felett (cigi, zárjegy nélküli ital)
A Lompos gang állandóan leste az alkalmat, hogy lecsapjon egy ilyen kerti partin, mert Röffnek szép számmal akadt csinos kis rózsaszín húsú Pocika ismerőse.
Nem holmi csüngőhasú hanem keményfarú, formás sonkájú pocák. Röff tesója is pocalányok futtatásából élt. A legjobb volt köztük Mangol Ica a huncut szőke fürtöcskéivel, de Lapájkának se kellett a szomszédba menni egy kis disznókodhatnékért.”

A neves kritikusok nem kevesebbet állítanak, minthogy Röff kisasszony elvégezte az egyetemen a disznókúrzust és nem szorul seftelésre, mert tesójával Kunkorifarkú Röfivel egy nagy divatcéget üzemeltetnek, amelyek alkalmazottai természetesen, hogy jelen vannak a partikon és reklámozzák az egyedi termékeiket, mint pl. a tíz és tizenkét részes cicifixet.
Ezek a partik csak a rossznyelvűek szerint azok, aminek beállítják őket, mert igazság szerint divatbemutató, amely hivatott bemutatni a termék viselését, annak fel és levételét, stb.
Tehát erről bővebben a fődisznó szóvivőjétől tudhatnak, ha nem túr másfelé.
Hirdetés:
Eladó:
”Visszabeszélés program kikapcsolására alkalmas, reprezentatív kivitelű fűszoknyás pálmalevél befúvásos, igen drágám egy hideg sört, rendszerű légkondi.” "Rózsaszín kezelőgomb” jeligére minden meggombolás érdekel.
Név, cím a szerkesztőség hirdetőjében

„Kétszemélyes sírhellyel rendelkező, káros szenvedélyektől mentes, magas vérnyomással rendelkező férfi keres hozzáillő társat azonnali beköltözéssel. Cukor nem probléma, a kávét anélkül iszom. Kalandorok kíméljenek.”

„Pokolba vezető utazásomhoz társat keresek. Ha szeretsz gyufázni akkor korban és vitalitásban hozzámillő vagy. A rövidlátás nem kizáró ok…sőt előny.” Kalandorok kíméljenek.



Nem mindennapi tudomány!

A következő hírnek az első közlési jogát lapunk kapta meg.

Amerikai tudós Hölgy, bizonyos Mrs.F.T. Gliteru tanulmányt juttatott el hozzánk a „Tojások hatás a Tyúkokra” címmel. Igen…Nem káprázik a szeme kedves olvasó!
Méltán Nóbel-díj ízű a felfedezés, mert az evolúciót teljesen új alapokra helyezi, jelentette ki a Szervtanszék vezetője, Szerv Mátyás prof. a tudományos matatás uttörője. (közben jött a hír kand-dátus lett)
A professzor úr részletesen ismertette velünk a dolog lényegét, ügyelve arra, hogy a nemzetközi érdekek ne sérüljenek.
Továbbiakban ismertetjük Mrs. F.T.Gliteru felfedezését.
A világ eddig munkálkodó tudós társadalma egymásnak ellentmondva közelítette meg a tojás & tyúk elméletét, amely hol a tojásosok, hol a tyúkok oldalára billentette a mérleg nyelvét.
A forradalmian új találmány más megvílágításba helyezi a kérdést. A tudós elmélete azt támasztja alá, hogy volt egy hím egyed, aki nem tudott az idők kezdete előtt mit kezdeni a tojásaival, beadványt írt a Legfelsőbb vezetéshez. A Legfelsőbb vezetés felhívta figyelmét egy apróságra ami eddig elkerülte, mely szerint rendelkezik egy olyan alkatrésszel, ami a probléma nyitja. A Legfelsőbb vezetés biztosított számára egy olyan ellendarabot, amely az apró alkatrészét mindenféle fondorlatos módon magába foglalta, ott azon átalakító és feljavító műveletet hajtott végre. Az alkatrész miután kellő kenést biztosított a művelethez visszatért a hím egyed állomáshelyére.
Ezt a műveletet időnként megismételve jöttek létre az új egyedek, amelyek már rendelkeztek a sokasodáshoz alakalmas eszközökkel.
Tehát a két tojás és az apró alkatrész elindította a nagy bummot ami az emberiség hajnala volt. (csodás hajnal. szerk.megjegyzése)
Szerv Mátyás a tudományos matatás professzora a tudományos lapokban közzétett tanulmányaiban alátámasztja Mrs.F.T. Gliteru minden egyes tételét. Professzorunk a jércék és tyúkok szervvizsgálatait és tudományosan tapasztalt eredményeit teszi le bizonyítékul.
Szerv Mátyás prof. szerint igenis érdemes ezen a területen kutakodni,mert még nagyon sok, az emberiséget érintő felfedezére lehet szert tenni általa.
Ezzel az is világossá vált, hogy nem mindig az a király aki a koronát viseli, de ne vakargassuk tovább a kérdést. Majd olvasóink.
Várjuk olvasóink véleményét eme nagy horderejű dologban, mert a szavazataik hozzásegítik a tudósnőt a Nobel-díj elnyeréséhez.

A tudoményért és a tyúkokért alázattal:
Szerv Mátyás prof. és kandi-dátus.

Országos Tisztiorvosi jelentés!

Hazánk egy méltán szépnek tartott tájáról egy új vírus indult hódító útjára. Egy kicsi, de annál lelkesebb csoport, akik a szabadidejüket a közért feláldozva nap mint nap a kultúra oltrán áldoznak embertársaik legnagyobb örömére, súlyos vírusbetegségben fertöződtek meg. Már már azt hinnők, hogy ez csak szórványbetegség, de nem. Tüneteit már a találkozón egyesek észlelték, de a többiek csak két-három napos lappangási idővel fedezték fel. Magas alkotói lázzal és végleges fertözőttséggel jár a „Szonett vírus”. Sajnos - vagy mégsem? - aki ezzel megfertőződik, annak mindig visszatérően kiújul s arra készteti, hogy kiírja magából.
Igen. Az orvostudomány „Berkinus Szonettus Vírus” lat. Néven regisztrálta.
Ha eddig nem közöltük volna. A betegséget csak egyféleképp, rímfaragással lehet mérsékelni, más nem hat rá a jelenlegi tudomány szerint.




Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.

2010.07.22.











Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2999