[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 334
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 335

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám
Samway

Amerikai tudós Hölgy, bizonyos Mrs.F.T. Gliteru tanulmányt juttatott el hozzánk a „Tojások hatás a tyúkokra” címmel. Igen…Nem káprázik a szeme kedves olvasó!


Hajnali Kúrír…64. szám.
Nyári helyreigazító különszám

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”


Ígéretünkhöz híven lehozzuk a pályázat nyerteseit.
A nagy szívások éve pályázat nyertesei.
Pályázat! Gárdonyi invázió, sok képpel.
Tina Krisz Media paparazzi képes beszámolója
Agnes „A Nagy Szívás” erotikus pályázata

Agnes pszichoszomatikus nagymester

Remélem a Tisztelt pályázóknak a titulusát jól rögzítette a Népimintás zsűri…

Mivel nem érkezett újabb pályázat, így abszolút kategóriagyőztest nem áll módunkban hirdetni.
Ellenben úgy döntöttek a díjakat szponzoráló testületek, cégek, alapítványok…és most kapaszkodjanak Tisztelt Dámen und Herr és NemHerr olvasóim, hogy amint azt a bibliából tudjuk, a Holt tengeren is kialakulhat holtverseny…így nálunk miért nem...?

Tehát a két neves publicistánk Tina Krisz Media és Agnes pszihoszomatikus nagymester küzdelme a szúnyogok elleni harc és patkányfark felszámolása terén azt eredményezte, hogy a Lapulj,ha tudsz! Szövetség delegáltja és a Szúnyugcsődör Egyesület döntése alapján megosztva kapják meg az első díjat. Amely nem más, mint a „Babérlevél fokhagymával” c. nagysikerű szakácskönyv a XX.sz. legjobb receptjeivel, valamint a „ Gombás fejbőr korpával” ínyencekenek egytálétel gyűjtemény, továbbá egyhetes jutalomüdülést a csodálatos Fertő tó még lecsapolatlan érintetlen szépségű sásos, vadregényes partjára. Külön móló az esti naplemente csodálásához szúnyogriasztóval,amely egy ládikában lesz rendelkezésükre bocsátva. Nekik nem okoz fejtörést ennek a dobozkának a nyitókódját megfejteni. Ezzel is jobban repül az idő. Apropó repülés! Mivel Tina Krisz Media már tett egy kört a növényvédős repülővel, így az a megtiszteltetés éri, hogy a következő körre már ő a pilóta és viheti magával Agnes asszonyt.

Gratulálunk a nyerteseknek.
Kérjük, hogy a nyereményeket minél előbb vegyék át a szerkesztőségben, mert mennénk szabira.

Üdvözlettel a NAGY SZÍVÁS versenybizottság elnőkei: Szúnyog Sport Egyesülettől Zoria de Csapó és Írtójókedvű Mátyás a Hajnali Kúrírtól.

Nagy felháborodást keltett egyes körökben a múlt héten megjelent cikkünk, melyben egy jó golyóstollú szerzönk a hazai malackodásokkal foglalkozott egy kissé irónikus formában.
Neves kritikusok, mint például Leverlek Elek a Nagy Durranás c. napilaptól és Kirugh Benő a Nemzeti Szívás c. laptól azt állítja, hogy alaptalan rágalmazás, mert vezetőink nem disznólkodnak.

Idézet a cikkből:
„A Röff kisasszony és a farkasok
Azt beszélik, hogy volt a világon egy kis malac és annak volt egy kis háza egy nagy, rengeteg erdő közepén. Ez idáig mind rendben lenne, csak az adóhivatal nem egészen így tartja nyilván a dolgot. Ugyanis ez a kismalac nem maradt örökre kis ártatlan rózsaszín husika, hanem egy jó nagydarab disznó lett. A kis házikóból pedig a saját erdője közepén tornyos kastély lett, tele kamerával, fotocellás ajtókkal. Végül is kellett a védelem, mert az a hír járta a környéken, hogy garázdálkodik a magát Lompos gang-nek nevező farkas banda.
A környéken mindenki tudta, hogy nagyszabású partikat szervez és lát vendégül befolyásos disznókat, akik ezért cserébe szemet hunynak a seftelések felett (cigi, zárjegy nélküli ital)
A Lompos gang állandóan leste az alkalmat, hogy lecsapjon egy ilyen kerti partin, mert Röffnek szép számmal akadt csinos kis rózsaszín húsú Pocika ismerőse.
Nem holmi csüngőhasú hanem keményfarú, formás sonkájú pocák. Röff tesója is pocalányok futtatásából élt. A legjobb volt köztük Mangol Ica a huncut szőke fürtöcskéivel, de Lapájkának se kellett a szomszédba menni egy kis disznókodhatnékért.”

A neves kritikusok nem kevesebbet állítanak, minthogy Röff kisasszony elvégezte az egyetemen a disznókúrzust és nem szorul seftelésre, mert tesójával Kunkorifarkú Röfivel egy nagy divatcéget üzemeltetnek, amelyek alkalmazottai természetesen, hogy jelen vannak a partikon és reklámozzák az egyedi termékeiket, mint pl. a tíz és tizenkét részes cicifixet.
Ezek a partik csak a rossznyelvűek szerint azok, aminek beállítják őket, mert igazság szerint divatbemutató, amely hivatott bemutatni a termék viselését, annak fel és levételét, stb.
Tehát erről bővebben a fődisznó szóvivőjétől tudhatnak, ha nem túr másfelé.
Hirdetés:
Eladó:
”Visszabeszélés program kikapcsolására alkalmas, reprezentatív kivitelű fűszoknyás pálmalevél befúvásos, igen drágám egy hideg sört, rendszerű légkondi.” "Rózsaszín kezelőgomb” jeligére minden meggombolás érdekel.
Név, cím a szerkesztőség hirdetőjében

„Kétszemélyes sírhellyel rendelkező, káros szenvedélyektől mentes, magas vérnyomással rendelkező férfi keres hozzáillő társat azonnali beköltözéssel. Cukor nem probléma, a kávét anélkül iszom. Kalandorok kíméljenek.”

„Pokolba vezető utazásomhoz társat keresek. Ha szeretsz gyufázni akkor korban és vitalitásban hozzámillő vagy. A rövidlátás nem kizáró ok…sőt előny.” Kalandorok kíméljenek.



Nem mindennapi tudomány!

A következő hírnek az első közlési jogát lapunk kapta meg.

Amerikai tudós Hölgy, bizonyos Mrs.F.T. Gliteru tanulmányt juttatott el hozzánk a „Tojások hatás a Tyúkokra” címmel. Igen…Nem káprázik a szeme kedves olvasó!
Méltán Nóbel-díj ízű a felfedezés, mert az evolúciót teljesen új alapokra helyezi, jelentette ki a Szervtanszék vezetője, Szerv Mátyás prof. a tudományos matatás uttörője. (közben jött a hír kand-dátus lett)
A professzor úr részletesen ismertette velünk a dolog lényegét, ügyelve arra, hogy a nemzetközi érdekek ne sérüljenek.
Továbbiakban ismertetjük Mrs. F.T.Gliteru felfedezését.
A világ eddig munkálkodó tudós társadalma egymásnak ellentmondva közelítette meg a tojás & tyúk elméletét, amely hol a tojásosok, hol a tyúkok oldalára billentette a mérleg nyelvét.
A forradalmian új találmány más megvílágításba helyezi a kérdést. A tudós elmélete azt támasztja alá, hogy volt egy hím egyed, aki nem tudott az idők kezdete előtt mit kezdeni a tojásaival, beadványt írt a Legfelsőbb vezetéshez. A Legfelsőbb vezetés felhívta figyelmét egy apróságra ami eddig elkerülte, mely szerint rendelkezik egy olyan alkatrésszel, ami a probléma nyitja. A Legfelsőbb vezetés biztosított számára egy olyan ellendarabot, amely az apró alkatrészét mindenféle fondorlatos módon magába foglalta, ott azon átalakító és feljavító műveletet hajtott végre. Az alkatrész miután kellő kenést biztosított a művelethez visszatért a hím egyed állomáshelyére.
Ezt a műveletet időnként megismételve jöttek létre az új egyedek, amelyek már rendelkeztek a sokasodáshoz alakalmas eszközökkel.
Tehát a két tojás és az apró alkatrész elindította a nagy bummot ami az emberiség hajnala volt. (csodás hajnal. szerk.megjegyzése)
Szerv Mátyás a tudományos matatás professzora a tudományos lapokban közzétett tanulmányaiban alátámasztja Mrs.F.T. Gliteru minden egyes tételét. Professzorunk a jércék és tyúkok szervvizsgálatait és tudományosan tapasztalt eredményeit teszi le bizonyítékul.
Szerv Mátyás prof. szerint igenis érdemes ezen a területen kutakodni,mert még nagyon sok, az emberiséget érintő felfedezére lehet szert tenni általa.
Ezzel az is világossá vált, hogy nem mindig az a király aki a koronát viseli, de ne vakargassuk tovább a kérdést. Majd olvasóink.
Várjuk olvasóink véleményét eme nagy horderejű dologban, mert a szavazataik hozzásegítik a tudósnőt a Nobel-díj elnyeréséhez.

A tudoményért és a tyúkokért alázattal:
Szerv Mátyás prof. és kandi-dátus.

Országos Tisztiorvosi jelentés!

Hazánk egy méltán szépnek tartott tájáról egy új vírus indult hódító útjára. Egy kicsi, de annál lelkesebb csoport, akik a szabadidejüket a közért feláldozva nap mint nap a kultúra oltrán áldoznak embertársaik legnagyobb örömére, súlyos vírusbetegségben fertöződtek meg. Már már azt hinnők, hogy ez csak szórványbetegség, de nem. Tüneteit már a találkozón egyesek észlelték, de a többiek csak két-három napos lappangási idővel fedezték fel. Magas alkotói lázzal és végleges fertözőttséggel jár a „Szonett vírus”. Sajnos - vagy mégsem? - aki ezzel megfertőződik, annak mindig visszatérően kiújul s arra készteti, hogy kiírja magából.
Igen. Az orvostudomány „Berkinus Szonettus Vírus” lat. Néven regisztrálta.
Ha eddig nem közöltük volna. A betegséget csak egyféleképp, rímfaragással lehet mérsékelni, más nem hat rá a jelenlegi tudomány szerint.




Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.

2010.07.22.





Ideje: Július 23, péntek, 09:34:39 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám" | Belépés/Regisztráció | 22 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Július 23, péntek, 12:49:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Főszerkesztőm!Baj van! Egész nap csengenek a telefonok (de ez téged a Kanári szigeteken nem zavar) a hirdetésben szereplő klíma napi alkohol fogyasztása magasabb az egy főre eső országos átlagnál. A társkereső úriemberről pedig kiderült, hogy azért issza cukor nélkül a kávét, mert amíg cukorral itta mind két szemét kiszúrta a kiskanál. A pokol túra sem valós, a jelentkezőt vérvételre küldték az SZTK-ba, állítólag az maga a pokol.Az olvasók kártérítést követelnek. Miből fizetünk? Még nincs meg a Nobel díj nem tudjuk lenyúlni a mellé járó borítékot. Ráadásul Emese sem hajlandó túlórázni. Azonnal utazz haza! a könyvelőd



Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Július 23, péntek, 13:01:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt aggódó Könyvelők Gyöngye!

Nagyon téved,ha azt hiszi,hogy szegény személyem a Kanáriról elnevezett helyiségben vagyok. Azt eltalálta, hogy majdnem kanári sárga a helység, de az bizonyára az előttem levő úriembernek köszönhető,mert elementáris erejű durranással vette birtokba. Emese sincs szabin nem győzi a telefonokat kapkodni,mert állandóan dobálják vele. A hirdetők felajánlásainak beltartalmáért és hitelességéért a szerkesztőség nem vállal garanciát...egyébként mindenki monnyon le...Hajnali Mátyás sk. kanárisárga gatyába



Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Július 23, péntek, 13:07:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Kanárisárga Főszerkesztőm! Ha lemondok a Könyvelők gyöngye címről lehetek a Gyöngyök könyvelője? Lehet, hogy többet hozna a konyhára.



Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Július 23, péntek, 13:53:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez esetben kedves Hölgyem, már megbocsásson de felfűzik kegyedet valamire s nem mindig arra amire vágyik,mert a gyöngy ilyen természetű dolog. ( ez esetben zárt borítékban a szerkesztőséghez el kell juttatni a " gyöngy dimenziókat" a felfűzéshez használt eszköz beszerzéséhez...Tisztelettel H.M. szerk. és nem fűző



Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Július 23, péntek, 19:56:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Könyvellőnő,
A Tina Krisz Media egyik alkalmazottja, Kapdle Karcsi, azt állitja, a Főszerkesztő Úr egy Duna menti privát villában nyaral egy ismeretlen hölggyel. A hölgy a jelentés szerint már nem fiatal, habár annak szeretné kiadni magát. Kapdle Úr le is kapta, majd küldi Önnek a fényképet. A nő a rövidtől is rövidebb nadrágot visel, piercelve van ahol csak lehet és négy melltartót visel kettőt takarni de mást már nem igen takar. Azt hiszem azt a képet érdemes lesz megnézni...Tehát ne sajnálja a Főszerkesztő urat bármit is hazu...akarom mondani bármit mond, mert szerintem menyországba pottyant be s jó nagy párnákon pihen a feje is meg a többi is.



Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: Július 24, szombat, 09:19:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt Szerkesztőség! A Hajnali Kúrír 64. számában olvasott hirdetésükkel kapcsolatosan érdeklődnék, miként juttathatnám el hirdetőjüknek azokat az apró, sárga köveket, amiket útközben elvesztett? Várom SOS válaszukat, mert attól tartok, lassan kiszakad a zsákom. Tisztelettel: Rákmenet Elekné a Tópart-sétányról.



Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Július 24, szombat, 10:07:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kamukázi Hoppá Opál professzőr szerint, csak egy kis műtét kellett és a szükséges alkatrészek, az a bizonyos átalakító műtét után csak leereszkedett a helyére. - A két tojás és az apró alkatrész már múködhetett. De ez a mindig is működött a
gerncesek körében. A két tojás vagyis /here/ hiánya nélkül nincs utód, még akkor sem, ha az apró alkatrész tenné a dolgát.
K.H. Opál prof saját bevallása szerint, neki sincs heretojása, de ez sosem zavarta a közös ülésekben. Azt sem tudja, hány ilyen volt az életében. Ennek ellenére boldog többgyermekes apa, sőt már nagyapa. Valahogy némely ülés után, a hölgyek azt is állították, hogy ő gyermekük apja. Úgy gondolta vállalja, mert jobb ma egy elismert gyermek, mint világgá kürtölni a tojástalanságot. De nem is bánta meg. Üdvözlettel K. H. Amál



Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- Welentze (welentze@freemail.hu) Ideje: Július 24, szombat, 10:18:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt Főszerkesztő úr!

Ismételten köszönöm a megosztott első díjat. Várom a következő pályázati kiírást.

Kérem nézzék meg videómat, hogy tart Főszerkesztő kandi-dátus úr előadást az egyetmén a Nagy Ürgyűrű Fütty c. disszertációjából, jól lehet hallani és látni, milyen kölcsönhatásban van egymással a folyamatos durrogtatása és a nevetés a legfiatalabb korosztályú növendékeire.

A videó itt tekinthető meg:

http://www.youtube.com/watch?v=76YWT5Wxgx4

hehehe )))) Jó nevetést Mindenkinek!

Üdvözlettel: Tina Krisz Media paparazzi )))







Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Július 24, szombat, 16:53:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A Popó Szó havi folyóiratban elemezték a professzőr tanulmányát, amely igen átfogó betekintést enged a gazdasági életbe.
Közlekedés: A hátvágány gáz és a légszennyezés c, fejezetben található,
Ismerteti a különböző széljárásokat, úgymint, végbél-szél, segg-lehelet, luk-cúg tekintetében. Markec nélküli Homály Amál





Re: Hajnali Kúrír…64. szám.Nyári helyreigazító különszám (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Július 24, szombat, 19:22:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Alázatos Mátyás Úr! Szeretnék jelentkezni arra a pokolbéli utazásra. Kérem írja meg, hogy tojásba kerül és hol, s mikor lesz a találkozó?
- A szonett-fertőzésre nem kaptam védőoltást, így
nem veszek részt a pályázaton. Elnézést a tartózkodásért. Tisztelettel: Cím és név a szerkesztőségben.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds