Egy facebook üzenet margójára
Dátum: November 27, szombat, 07:05:03
Téma: Életünk napjaink


Az, hogy "mindenki vegye ki a pénzét a bankokból" a legveszélyesebb felhívás, amit valaha is olvastam!
Remélem senki nem gondolja komolyan,...



Az, hogy "mindenki vegye ki a pénzét a bankokból" a legveszélyesebb felhívás, amit valaha is olvastam!
Remélem senki nem gondolja komolyan, hogy ez bármire is megoldást jelenthet.
A következményt még megjósolni is lehetetlen lenne, és az egész országot visszafordíthatatlan csődbe juttatná!
A vállalkozások nem jutnának hozzá a forgóhiteleikhez, és ez, a ma még ha nehezen is, de munkahelyeket biztosító cégeket vinné csődbe.
További százezrek jutnának utcára, elveszítve megélhetésüket!!

Az országot kirabló, korrupt vezetők felelősségének megállapítása lenne az első lépés, amely a rendhez vezető út kezdetét jelenthetné.
Sajnos, ez nem történt meg akkor sem, amikor az olajszőkítésből felhalmozott vagyonok születtek, és sajnos most sincs rá sok esély, amikor a pénz egyszerű befektetése több hasznot "termel", mint a valós munka, a munkahely teremtés.

A nagyon kedvező hitelek pár évvel ezelőtt, valóban nem véletlenül kerültek az országba.
Azoknak a befolyásos embereknek, akik elnyerték a nagyobb tendereket (nem véletlenül természetesen), szükségük volt piacra, hogy a fillérekért privatizált területeket, vállalatokat hasznosíthassák.
A privatizált "gazdaság" düböröghessen, a nép fogyasszon!!, a nagy haszon lecsapódhasson a zsebükbe!
Ez meg is történt, és elképesztő vagyonok halmozódtak fel, rövid idő alatt, egy szűk réteg kezébe.

A nép nem volt balga, amikor egy lakásra hitelt vett fel, hiszen csak azt tette ami természetes, élt a kedvező lehetőséggel, és hitt az ország választott vezetőinek.
Hitte, hogy pár éven belül, itt is EUR lesz a fizető eszköz, hiszen megszavazta az UNIO-ba lépést.
DE A VEZETŐK HAZUDTAK!
Felelniük kellene a tetteikért, ami az országot ide juttatta!

Azt kellene észrevenni, hogy a parlamentben a döntéseket, a törvényeket, a listákról bejutott, örökre bebetonozott emberek hozták, hozzák!
Természetesen saját érdekeltségeiknek legmegfelelőbben.

Mi lehet a kiút ebből a helyzetből?
A pénzből-pénzcsinálás megszüntetése!
Ha nem lehetne egy sima bankbetét kecsegtetőbb hozamú, mint a termelés, a munkahelyteremtés!
Ha a kamatokból, árfolyam spekulációkból szerzett jövedelmeket alaposan megadóztatnák, akkor azt inkább megérné munkahelyeket teremtve kamatoztatni, nyereséget termelve. A termeléssel beindulna a gazdaság fejlődése, hiszen valós értéket teremtenénk.
Nem a fogyasztás visszaszorítása a kivezető út, hanem pont a növelése!
Természetesen nem hitelekből finanszírozva, hanem a munkáért megérdemelt jövedelmekből, melyeknek el kellene érniük a nyugati szintet, mint ahogy az árak is elérték azt!

Mik lehetnének a lépések?

- A korrupció nagyon súlyos büntetése, teljes vagyonelkobzással, a világ minden tájára kimentett pénzek visszaszerzésével!

- Az összes privatizáció felülvizsgálata, és az értékkülönbözetek behajtása!

- A felhalmozott vagyonok eredetének elszámoltatása minden esetben!
(21 év alatt, becsületesen, nagyon kevés ember válhatott többszörös milliárdossá, és akinek sikerült, annak nem lesz gond, hogy ezt bizonyítsa, és tisztelet kell, hogy övezze. Az Ő érdekük is ez, mert nem lesznek összemosva a köztörvényes bűnözőkkel)

- Azt, aki munkahelyet teremt, és MAGYAR! adókedvezményekkel, és ugyanolyan előnyökkel kell támogatni, mint a nyugatról idetévedt hiénákat.

- Az országban megtermelt nyereséget, adókkal védve, nem szabad engedni kivinni az országból. Tehát ha itt használja fel a vállalkozó, nagyon kedvező adózás, ha kiviszi, többszörös adóval kellene terhelni.
Ezzel új munkahelyteremtésre ösztönöznénk a nagy cégeket, akik ma zsarolják, és kizsákmányolják az ország lakosságát.

- Aki a földjét megműveli, nyereséggel tehesse, és ne attól legyen jövedelme, hogy nem műveli meg!

Persze sorolhatnám még, mert számos olyan, halasztást nem tűrő intézkedés kellene, ami megállítaná a zuhanást, és ezt a vezetőink is tudják, csak még nem éri meg nekik, hogy meghozzák.

Az összefogás ahhoz kellene, hogy megértsék végre és átérezzék!
Nem mi vagyunk értük, hanem ŐK AZÉRT LEHETNEK, MERT MI VAGYUNK!

A pénznek pedig, a BANKBAN A HELYE!!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3031