Találkozó a Fellegvárban
Dátum: Május 19, szombat, 23:27:59
Téma: All Fullextra


A nagyterembe lépvén kézfogások, őszinte ölelések sokasága köszöntött. Rég nem látott karok és szívek örvendtek érkezésemnek


Odafent a Fellegvárban
halványak a színek,
odafent a Fellegvárban
csendesek a szívek
Halkuló az illat,
megtörik a fény.
Odafent a Fellegvárban
várnak már -
ne félj...
***
Ahogyan megláttam az épületet, különös érzés fogott el. Ez egy Fellegvár? Romos külső falak, omladozó vakolat, valahogyan nem illettek bele eddigi elképzeléseimbe. Azt rögtön láttam, hogy jó helyen járok, mert néhány ismerős autó parkolt a ház előtt. Ettől kissé megnyugodtam, nagy baj már nem lehet. Az ajtón belépve azonban meglepő kép fogadott. Különös tisztaság, meghitt fények, csodálatos harmónia. A Fellegvár-érzésem viszont sehogyan sem rendeződött bennem, mindaddig, amíg Andika – az Ő szokottan érthető stílusában fel nem világosított: azért nem érzem, mert ez egy pince! Hát így már minden a helyére került. A helyiségek kifogástalan tisztasága, ízlésesen kivitelezett berendezése újabb érdekes gondolatokat hozott: Egyszerű volt ez az egész, a külső állapotokból kiindulva semmi más nem kellett az egészhez, mint néhány embernek megszakadni a munkában és bankszámlákon jóval túl költekezni. Azt hiszem, nem sokat tévedtem.
***
Közei helyeken,
dombokon, hegyeken,
kibelezett kőbányák
üregében...
***
A nagyterembe lépvén kézfogások, őszinte ölelések sokasága köszöntött. Rég nem látott karok és szívek örvendtek érkezésemnek. Na és a hidegtálak! Különös, étvágygerjesztő szépségük senkit nem hagyott érintetlenül. Barátaimnak, akik néha semmit nem esznek ilyen délutánokon, most háromnál kevesebbszer egyiküknek sem sikerült megúsznia a fogyasztást. Hiába – ami szép az jó is! Az is volt. Természetesen – lévén új irodalmi otthonunk megnyitója – a délutánt pezsgőbontásokkal köszöntöttük.
Az irodalmi előadásokat nevető, könnyes szívek tapsa fogadta, attól függően, éppen ki volt az előadó. Tudjátok – sokan hiányoztatok, legközelebbre elvárunk benneteket.
Úgy gondolom, szinte az összes előadott művet irodalmi portálunkon olvashatjátok.
***
Vándor!
Ha nincs is neved,
de van tiszta szíved,
elvárunk téged is
valamikorra.
***
2012.05.19.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3098