IRODALMI DOPPING, avagy az érvényesülés módjai
Dátum: Szeptember 05, vasárnap, 21:03:52
Téma: HAPCI


A doppingbotrányról jutott eszembe. Lehetne kizáró ok a szifilisz, az alkoholizmus, a mániás depresszió, vagy egyebek?


A vele született lelki rendellenességek... A szomorú gyerekkor? Ez is egy verseny, igaz, szubjektvabb a megitélés, a helyezkedés is jobban szerepet játszik. Talán ezt is be kellene venni a doppingvétségek közé...
ÍGY VAN EZ, BARÁTAIM, TELJESEN BECSÜLETESEN GYŐZNI : LEHET, HOGY CSAK ÁLOM. És ha nyersz is valahol, rádkenik, hogy csaltál. Sokszor meg azok nyernek, akik jól heyezkedtek.. Ez Szerintetek doppingvétség? "Benyalni a balos tanszékvezetőnek, aztán a jobbonak, a Jobbik-os HÖK-elnöknek, majd egy újabb váltáskor ismét a régi gárdát támogatni! Mert ez megy sajnos az irodalomban is. A publikálásban is. Pár éve még, mielőtt kimenekültem, benne voltam, láttam, hogy megy ez. Te írsz rólam egy jó kritikát, én Rólad egy jót. Meg én leközlöm a Te verseid, nyomasd csak, bármilyen rosszak (v. ö. Mikkel nem nyernek. c. cikkem), de Te is közöld le az enyémet! Ez leginkább a félprofiknál dívik. Az én olvasatomban az irodalmi élet felosztása a következő: profik (ők már bizonyítottak, velük semmi baj) félprofik (akik szeretnék minden lépcsőfokot átugorva, vagy fejeken átlépve profikká lenni. A nagyobbik baj, ha ezt nyalással teszik.) Tehetséges amatőrök (szerintem a FULLEXTRA nekik ad teret, és ezért jó) Dilettánsok, akik különböző egyesületeket, akapítványokat, folyóiratokat, portálokat alapítanak, hogy egymás verseit leközöljék, de "külsősökkel " szóba sem állnak. Sajnos a mai fiatal nemzedéknek ezek a lehetőségei vannak, ezért tartom sikeres és jó kezdeményezésnek a FULLEXTRÁT. Ide szerintem azok jönnek, akik nem szexszel vagy érdekcsoportokba való belépésekkel szeretnének "aratni", és anyuci sem támogatja őket. Szót kell ejteni az irigységről is. Nem szeretnék ebbe a hibába esni. Ha valakinek már sikerült, hát sikerült. Én nem sajnálom tőle. Csak az a hozzáállás bosszant, amikor mindenki mást kirekesztenek, féltve megszerzett pozíciójukat. A VÉGSŐ SZÓT AZ UTÓKOR MONDJA KI ÚGYIS. MI MEG DOLGOZUNK, AZ A DOLGUNK! SOK SIKERT MINDENKINEK!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=325