[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 100
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 100


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Beszélgetős: IRODALMI DOPPING, avagy az érvényesülés módjai


A doppingbotrányról jutott eszembe. Lehetne kizáró ok a szifilisz, az alkoholizmus, a mániás depresszió, vagy egyebek?


A vele született lelki rendellenességek... A szomorú gyerekkor? Ez is egy verseny, igaz, szubjektvabb a megitélés, a helyezkedés is jobban szerepet játszik. Talán ezt is be kellene venni a doppingvétségek közé...
ÍGY VAN EZ, BARÁTAIM, TELJESEN BECSÜLETESEN GYŐZNI : LEHET, HOGY CSAK ÁLOM. És ha nyersz is valahol, rádkenik, hogy csaltál. Sokszor meg azok nyernek, akik jól heyezkedtek.. Ez Szerintetek doppingvétség? "Benyalni a balos tanszékvezetőnek, aztán a jobbonak, a Jobbik-os HÖK-elnöknek, majd egy újabb váltáskor ismét a régi gárdát támogatni! Mert ez megy sajnos az irodalomban is. A publikálásban is. Pár éve még, mielőtt kimenekültem, benne voltam, láttam, hogy megy ez. Te írsz rólam egy jó kritikát, én Rólad egy jót. Meg én leközlöm a Te verseid, nyomasd csak, bármilyen rosszak (v. ö. Mikkel nem nyernek. c. cikkem), de Te is közöld le az enyémet! Ez leginkább a félprofiknál dívik. Az én olvasatomban az irodalmi élet felosztása a következő: profik (ők már bizonyítottak, velük semmi baj) félprofik (akik szeretnék minden lépcsőfokot átugorva, vagy fejeken átlépve profikká lenni. A nagyobbik baj, ha ezt nyalással teszik.) Tehetséges amatőrök (szerintem a FULLEXTRA nekik ad teret, és ezért jó) Dilettánsok, akik különböző egyesületeket, akapítványokat, folyóiratokat, portálokat alapítanak, hogy egymás verseit leközöljék, de "külsősökkel " szóba sem állnak. Sajnos a mai fiatal nemzedéknek ezek a lehetőségei vannak, ezért tartom sikeres és jó kezdeményezésnek a FULLEXTRÁT. Ide szerintem azok jönnek, akik nem szexszel vagy érdekcsoportokba való belépésekkel szeretnének "aratni", és anyuci sem támogatja őket. Szót kell ejteni az irigységről is. Nem szeretnék ebbe a hibába esni. Ha valakinek már sikerült, hát sikerült. Én nem sajnálom tőle. Csak az a hozzáállás bosszant, amikor mindenki mást kirekesztenek, féltve megszerzett pozíciójukat. A VÉGSŐ SZÓT AZ UTÓKOR MONDJA KI ÚGYIS. MI MEG DOLGOZUNK, AZ A DOLGUNK! SOK SIKERT MINDENKINEK!
Ideje: Szeptember 05, vasárnap, 21:03:52 - Halogen

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"IRODALMI DOPPING, avagy az érvényesülés módjai" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: IRODALMI DOPPING, avagy az érvényesülés módjai (Pontok: 1)
- Ywerd Ideje: Szeptember 08, szerda, 12:44:26
(Adatok | Üzenet küldése)
Na most mit mondjak? Marhajó cím után egy szokásos rinyacikket olvashattam. Jól beugrattál.
Akkor külön reagálok:
Cím: Akkor kizárhatnád az értékelhető művészek 90%-át. Igenis: Aki dudás akar lenni pokolra kell annak menni. Mindegy, hogy külső kényszer, vagy elhatározás.

Cikk: Most mit csináljak ezzel? Nincsen kedvem nyalizni (bocsánat a kifejezésért) A fullextrának, mert a közkincs meg a netrera meg mittoménmik ugyanezek végülis, és akkor dicsérhetnék agyon huzamba mindenkit. Nopersze hálás vagyok, hogy vannak ezek az oldalak, de annyira nem csigáz fel, hogy ezt folyton hangoztassam. Azok az arcok, akik egymás között egymást pozitívan kritizálják le vannak ejtve, mert nagyon nem az ismerősök, hanem az idegenek véleménye értékelhető mint kritika. Akik úgy kerülnek fel az elfogadott, publikáló szintre, ahogy nekem sosem fog menni, az más tészta. Nem haragudhatok senkire, mert gazdag, vagy törtető, vagy nyalis, vagy mázlista. Maximum irígykedhetek, de utálom azt az érzést. Az utolsó, caps lockkal beírt mondatról:
Marhára az irígység,a reménytelenség lengi át, és engem pölödö marhára nem érdekel miután meghalok, hogy ki mit mond a művészetemre. Én alkotok. NEM DOLGOZOK, HANEM ALKOTOK, MERT MŰVÉSZ VAGYOK, ÉS EZ ESIK JÓL NEKEM. Ugye milyen retorikus voltam? Sok sikert neked! Menjél dolgozni! Az avatarod angyon tetszik, mindig örülök, ha látom!



Re: IRODALMI DOPPING, avagy az érvényesülés módjai (Pontok: 1)
- Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: Szeptember 09, csütörtök, 07:29:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves YWERD!

Találtam legalább egy közös szálat! Ez jó! És tényleg nem rinyállok, hiszen itt vagyok....



Re: IRODALMI DOPPING, avagy az érvényesülés módjai (Pontok: 1)
- Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: Szeptember 15, szerda, 20:57:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A rendszer olyan -sajnos-, amilyenné a tagjai teszik. És a többség dönt... Ezel-azzal, trükközéssek ma többet el lehet érni, mint tehetséggel. De én maradok itt, a FULL-on, és ha kidobják a beüldött műveket, magukat fosztják meg az élménytől. Csak sajnos az igényes irodalomra vágyó csekély olvasóközönséget is....



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds